Jump to content

c.kamphuis

Junior
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    31-35
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Sprout bezoek ik reg

Company info

Vision

  • I'm looking for people who
    Opzoek zijn naar edelstenen, mineralen, etc.
  • My opinion about entrepeneurship
    Open en eerlijk zijn naar de klant.
  • My opinion about innovation
    Inspelen op de behoeften van de klant
  1. Zelf bestel ik altijd mijn reclame pennen bij Adler www.adlerrelatiegeschenken.nl Mijn ervaring hiermee is dat zij prima kwaliteit pennen leveren.
  2. Naar mijn mening kun je beter hier je geld voor gebruiken, dan voor het vergooien in een tv-reklame.
  3. Ik vind dat de domeinnaam te dicht bij marktplaats ligt. Hierdoor krijg je wellicht problemen met marktplaats en kun je je succes (als je dat al zou halen) wel vergeten. Verder krijg ik de indruk dat je zelf niet eens weet wat er bij komt kijken om zo'n website op te richten. Je bent niet concreet in wat je nu wilt en waarvan jij je wilt onderscheiden van marktplaats.
  4. @vossie Slim aangepakt. Alleen valt dit denk ik in eerste instantie buiten je doelstelling. Je hebt mag ik aan nemen een doel om je klanten te bedienen. Alleen nu ben je bezig met het opvoeden van hobby concurenten. Je bent straks meer met het opvoeden van concurenten bezig dan met je klanten.
  5. Weet niet of dit het juiste forum is voor deze topic. Ik ben jaren geleden lid geworden van een CD club. Hier kon ik cd's bestellen zonder verdere verplichtingen. Dus als zou ik 1 cd per jaar bestellen, dan was dat geen probleem. Deze club is door de jaren heen meerdere malen overgenomen. De laatse overname was volgens mij een jaar of 2 terug. En is dus nu ondergebracht bij ECI. Gezien dat er nu steeds meer boeken dan cd's worden aangeboden, is voor mij de keus zeer beperkt geworden. Dit resulteerd dan in een vrijekeus bon, die ik vervolgens verplicht ben te betalen. Zie ook onderstaande punt uit hun voorwaarden. Voorwaarden van het VIP voordeelprogramma Om als VIP lid te kunnen profiteren van de kortingen en voordelen van ECI, stelt de wet enkele voorwaarden aan de deelname aan het VIP voordeelprogramma: • Als VIP lid bestelt u jaarlijks* ten minste 4 artikelen (boeken, cd's, dvd's, games) herkenbaar aan het logo. Dat komt neer op gemiddeld 1 artikel per kwartaal. Zodra u 4 VIP artikelen heeft besteld, kan de extra korting op boeken oplopen tot 40%. • ECI houdt per kwartaal de stand van uw bestellingen bij in een VIP teller. Loopt u achter op het schema van gemiddeld 1 VIP artikel per kwartaal, dan ontvangt u in dat kwartaal automatisch een Vrije Keuze Bon à € 25,-. Loopt u voor of gelijk op het schema, dan ontvangt u geen Vrije Keuze Bon. Deze bon kunt u een jaar lang op elk gewenst moment inwisselen voor artikelen met logo. U ontvangt maximaal vier Vrije Keuze Bonnen per jaar*. De Vrije Keuze Bon is vanaf afgifte een jaar geldig (deze datum wordt ook op de Vrije Keuze Bon weergegeven). Zodra u 4 VIP artikelen heeft besteld, ontvangt u in dat jaar* geen Vrije Keuze Bon meer. * Het jaar loopt vanaf de startdatum zoals weergegeven op uw persoonlijke ECI kaart. Uw actuele VIP teller en startdatum kunt u ook terugvinden op de overzichtspagina van 'Mijn ECI'. Kun je als bedrijf mensen zomaar verplichten om dit te moeten betalen? Vervolgens blijken deze bonnen dus ook nog maar een jaar geldig te zijn. Daarna is het dus dag geld. En voordat mensen gaan reageren van, dan zeg je het toch gewoon op. Het gaat me even niet op opzeggen, maar of dit zomaar kan. Ik ben van mening dat je consumenten niet zomaar kunt verplichten om geld voor een vrijekeuze te betalen die vervolgens maar een jaar geldig is. En dan de naam vrije keuze bon, is de keus anders niet vrij dan?
  6. Ik vind het prima als ze verdwijnen. Betaal er jaarlijks aan, maar zie er niets voor terug. Dus voor mij geen toegevoegde waarde.
  7. John, Heel herkenbaar. Volgensmij is dit tegenwoordig heel normaal bij supermarkten. Echter bij de supermarkt waar ik kom halen ze de produkten wel weg. En wanneer je een produkt hebt die op datum is, dan krijg je die gratis mee. Je moet er wel voor zorgen dat je dat produkt die dag nodig hebt, anders heb je aan dat gratis ook niets.
  8. Ze kunnen wellicht uitzoeken of deze mails kloppen. Ik krijg het idee bij deze topic dat marktplaats er geen ene moeite voor doet om te controleren of W-Media gelijk heeft in wat hij mailt.
  9. @ W-Media Ik zie dat jij veel verwijst naar de "grotere" webshops. Die staan ook vol met fouten en houden zich niet aan de regels. Als ik naar jou zou luisteren dan is dat dus de manier om een website op te zetten. Zelf ben ik gelukkig van mening dat je jezelf moet onderscheiden van deze grotere webshops. En dus vooral niet die fouten moet maken die zij al op hun site hebben staan.
  10. John is het vreemd dat de mods deze topic laten staan? Ik vraag om kritiek, ik krijg ook kritiek en daar ben ik blij om. Heb de kritiek opgepakt en gezorgd dat de verbeteringen doorgevoerd zijn. Ook heb ik van deze kritiek een hoop geleerd. Krijg alleen het idee dat ik niet serieus word genomen. Dat vind ik jammer.
  11. Bedankt voor de kritiek die er tot nu toe is gegeven. Zonder deze topic had ik deze verbeterpunten niet gehad. Ik ga ervoor zorgen dat deze punten worden opgelost.
  12. Wanneer je bij de keurmerk kijkt onder bedrijfsgegeven zul je zien dat daar stone & style shop wel degelijk naar voren komt. Stone & style shop is een onderdeel van your all is well.
  13. Ik zie in de rubriek testforum dat er wel eens gevraagd wordt om een website te testen. Testen vind ik niet het juiste woord daarvoor, maar zou wel graag jullie mening willen horen hoe mijn website er over het algemeen uitziet. Een mening van een ander doet vaak je ogen openen.
  14. Ik ben het eens met de meeste mensen hier, dat je website er niet op en top uitziet. Er zitten idd foutjes in. Daarnaast zou je als ondernemer toch eens wat risico's moeten nemen. Immers ondernemen is risiso nemen. Soms gaat het mis en kost het je geld. Daar leer je hoop ik van om het vervolgens beter te doen zodat je daarna weer winst maakt. Wat mij ook handig lijkt voor jou is, verdiep je eens in klanten. Hoe reageren ze, wat willen ze, wat heb jij een klant meer te bieden dan een ander, enz... Een webwinkel is niet iets om mee te starten en dan maar achterover hangen tot het geld binnen komt. Het is hard werken en dan met name op het gebied van klanten werving. Heb je je wel eens afgevraagd welke doelstelling je hebt? En met welke strategie je deze wilt aanpakken?
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept