Jump to content

Nisandeh Neta

Junior
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-5

Personal info

Register

  • What age group do you belong to?
    41-45
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa

Company info

  • Location
    Amsterdam
  • Phone number
    020-6916122
  • Branch
    Toerisme
  • Branch 2
    Huisvesting & vastgoed
  • Branch 3
    Financiering & bankwezen
  • Website address

Vision

  • I'm looking for people who
    werkzaam zijn als ZZP’ers of als kleine ondernemer.

  • My opinion about entrepeneurship
    Investeren in jezelf en je onderneming is belangrijk als je succesvol wilt zijn.

    In veel gevallen betekent dat dat je een som geld betaalt om aan een training deel te nemen.

    Het kan echter ook anders…

    Heb je ons blog wel eens bekeken?
    Misschien is het je opgevallen dat ons blog bestaat bij de gratie van de bijdragen die door onze lezers worden geleverd.

    De kennis en wijsheid komt niet (alleen) van ons, maar met name van de mensen die reageren op de blogartikelen en van mensen die reageren op reacties van anderen.

    Dat is de kracht van samenwerken!
  1. Hello Annedien, Just saw your question about Open Circles and the Business Bootcamp... and I guess I should join the conversation, being the founder of Open Circles Academy (15 years ago) and the creator of the Business Bootcamp. If you have any specific questions you'd like to ask - I would be happy to respond personally (or publicly)... I saw on your website and LinkedIn profile that you're consulting mainly not-for-profit - but I'm not sure exactly what you do, what are your challenges and what are your aspirations - so it's hard for me to tell you how (and if) we could help you. In any case, if you want to experience parts of the Business Bootcamp for yourself, I'll be happy to send you a DVD with several sessions that were recorded during one of the last Bootcamps - just email me your postal address and I'll get it to you. If you want to hear our graduates’ success stories, here are just a few of the thousands available online: Since you're focused on non-for-profit, maybe you'll find it interesting to learn about our foundation (Open Circles Foundation), and our latest project in cooperation with Sir Richard Branson in South Africa: If you want to know more about me, personally - you are welcome to watch the following interview: Again, if you have ANY question - please don't hesitate to contact me. And if you choose to give us a chance and join us in the coming Business Bootcamp (May 25-26) - please meet me in one of the breaks and tell me how you experience the event... Make it a great weekend, Nisandeh PS. I also sent you a message on LinkedIn - but I'm not sure if you've got it...
  2. Nisandeh Neta

    Business Bootcamp

    until
    De Business Bootcamp is een uniek evenement voor ZZP’ers en kleine ondernemers. Kennisoverdracht, zelf actief bezig zijn met je business en netwerken met gelijkgestemde ondernemers, maken dit evenement tot een waardevolle investering in het succes van je business. Website Naar website van evenement Organisator Open Circles Academy Prijs 47
  3. Hallo allemaal, Ik wil graag ophelderen dat de tips in mijn column hierboven, niet door mij zijn bedacht. Er zijn inderdaad zeer veel tips online en veel van deze tips zijn hetzelfde. De 25 tips die ik met jullie deel, vind ik het krachtigst, omdat deze eenvoudig zijn te implementeren. Daarnaast deel ik ze, omdat ik denk dat deze jou kunnen helpen om je online invloed te vergroten. Alle genoemde tips passen wij ook zelf toe en kan ik dus vanuit eigen ervaring deze ook aanbevelen. Dus misschien heb jij andere tips om hier te delen, waar jij ervaring mee hebt en waar anderen van kunnen leren. Of dat je een tip hierboven ziet staan, waarbij je denkt dat je die eenvoudig in je eigen business kunt implementeren en hoe je dat dan zou gaan aanpakken. Op jouw succes, Nisandeh
  4. @XiaoDi, alle tips zijn op basis van mijn eigen ervaring. Als alle tips in deze column onderbouwd waren zou de column te lang worden. De strekking van de tips is om ze snel toe te kunnen passen. @John, in de vele Facebook marketing rapporten die er zijn verschenen staat geschreven dat een cadeau bijzonder goed werkt. Deze "call to action" werkt om mensen je pagina ook echt te "liken". Een pagina kan je immers altijd zonder dit te doen bekijken op Facebook. @Wouter, dank voor je tips. De tips zijn inderdaad voor eigen invulling te gebruiken. Als voor jou iets erg veel tijd kosten en niet veel op zal leveren, volg deze tip dan niet op. De tips zijn geschreven voor algemeen gebruik en zullen door de lezer moetn worden beoordeeld op het nut voor zijn of haar invloed.
  5. Frans, Binnen Open Circles Academy zijn we werkzaam met een team. Ik (Nisandeh) lees en reageer ook zelf! (echter, niet op alles) De posts op verschillende madia kanalen zoals deze worden door het team (in combinatie met mij) gedaan. Om zo actief en snel mogelijk te zijn met de online activiteiten zijn er inderdaad wel meerdere "moderators". ps. De nederlandse taal is geen vreemde taal voor mij.
  6. michelleodie, Ik herken erg veel in je opmerking. Mijn bedrijf is ook erg afhankelijk van 1 persoon: ik zelf. Voor de langere termijn zijn we met het bedrijf dan ook opzoek naar een oplossing om deze afhankelijkheid te verminderen. Tot op heden is hiervoor echter nog geen concreet plan. Maar die moet er komen! Op jouw succes!
  7. Door jullie comments te lezen en te luisteren naar de conversatie wordt het duidelijk voor me dat één van de dingen die van een zelfstandige een echte ondernemer maakt, zijn manier van denken is. Een ondernemer heeft een visie en vanuit zijn toewijding aan dit bredere beeld, kiest hij de beste lange-termijnstrategiën om zijn visie te bereiken. Een zelfstandige daarentegen is opportunistisch en gebruikt korte-termijntactieken om elke kans die zich aandient te grijpen. Een zelfstandige is reactief, een ondernemer is proactief. De zelfstandige is het centrum van zijn business. Oftewel – geen eigenaar betekent geen business. Voor de echte ondernemer zijn de klanten het centrum van zijn onderneming – hij is steeds minder essentieel voor zijn onderneming. Het gevolg is dat de onderneming van de ondernemer een asset wordt die elk jaar meer waard wordt. Op enig moment kan het worden overgedragen aan een ander of worden verkocht. De business van de zelfstandige daarentegen groeit slechts zoveel als de zelfstandige zelf zijn klanten kan bedienen (er zijn slechts 24 uren in een dag) en wanneer de zelfstandige ermee wil ophouden, heeft zijn business geen waarde (zonder de eigenaar) en kan niet worden verkocht. Dit besef zou een wake-up call moeten zijn voor iedereen die zijn business leidt als een zelfstandige in plaats van als een ondernemer. Op jouw succes!
  8. Danny, Het "niet bereikbaar zijn" lijkt mij niet de juiste optie. Je moet altijd bereikbaar zijn voor je klanten. Hier wordt veel gesproken over opdracht gevers, maar vergeet je klanten niet. De beste optie om niet gestoord te worden en je focus te kunnen behouden is om een servicebureau in te schakkelen. Er zijn bedrijven die op zeer profesionele manier de telefoon voor je kunnen aannemen. Besteeds dit dus uit! Kijk maar eens bij Google onder de noemer "telefoon service". Op die manier ben je als bedrijf toch bereikbaar, kunnen zeer belangrijke telefoontjes worden doorgezet en behoud jij de focus. Op jouw succes, Nisandeh Neta
  9. Zo te lezen stroomt er ondernemers bloed door je aderen. Ondernemen is hard werken in het begin, maar met de juiste stappen en met het juiste systeem kan jouw business een succes worden. Zelf geeft ik training in hoe je succesvol een bedrijf opzet. Ik geef veel tips op mijn blog en via twitter. Zoek me eens op via het internet. Als startende ondernemer (maakt niet uit welke leeftijd) is hulp, tips en ervaring van een ander altijd goed. Op jouw succes! Nisandeh Neta
  10. Tamurt, Een goed initatief. Ik heb in mijn netwerk erg veel ondernemers en starters zitten. Misschien kan ik iets voor je doen. Zoek mij eens op via LinkedIn en nodig mij uit om te conecten. Wie weet dat we iets voor elkaar kunnen betekenen in de toekomst. Op jouw succes! Nisandeh Neta
  11. Dit topic is bedoeld voor discussie over bovenstaand(e) evenement(en).
  12. Ik vind dit een erg leuk topic: Het delen van Yes momenten! Voor ondernemers (waar onder ikzelf) is het erg goed om te lezen dat er succes behaald is. Dit geeft mij energie en enthousiasme. Binnen mijn organisatie staan we altijd even stil bij een Yes-moment met zijn allen. Is er een doel bereikt dan moet je daar bij stil staan. Wat ging er goed en wat kan de volgende keer beter. Een Yes-moment is voor mij ook een evaluatie moment. Op jouw succes! Nisandeh Neta
  13. Als ik je maar één ding kon leren over marketing … … dan zou het dit zijn: {mod-edit: rest van de promopraat verwijderd}
  14. Dank je wel Frans, It works! Op jouw succes, Nisandeh
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept