Maso

Senior
  • Aantal berichten

    81
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Eindhoven

Maso's trofeeën

  1. Je hebt wel in de gaten dat je op een topic reageert van 8 jaar oud?
  2. Bedankt voor jullie reacties. @ Highio Die opmaak van 3 kolommen kan ik helaas niet veranderen. Dat zit in de template die ik gebruik van Drupal. De hoofdletters die je overal ziet verschijnen in kopjes wordt ook verzorgd door de template. Ik heb al een keer gekeken of ik het weg kon krijgen maar daar ben ik nog niet uit gekomen. @ Sjongejonge Ik zal eens een keer met de achtergrondkleur gaan spelen, kijken of ik een betere contrastverhouding kan vinden. Wat betreft je opmerking over verzending en cadeaubonnen, dat ga ik verduidelijken. Over die agenda zit ik zelf ook over in. Wat ik nu heb is niet ideaal. Maar een geschikte Drupal module die een agenda weergeeft en die aangeeft of een datum al gereserveerd is heb ik nog niet gevonden. De diverse lokaties ben ik nog naar opzoek, ik ben aan het "onderzoeken" bij welke plaatsen er de meeste vraag is naar verhuur. @ Maikel T Je hebt helemaal gelijk. Een filmpje staat eigenlijk ook nog op het programma maar daar ben ik tot nu toe nog niet achteraan geweest.
  3. Ik ben in mei begonnen omdat ik toen meteen de eerste grote klant binnen haalde.
  4. Ik denk dat je vooral een doorzetter moet zijn. Je krijgt als ondernemer altijd een aantal tegenslagen te verwerken of je zult dan zien dat het net niet helemaal loopt zoals je wilt dat het loopt, als je dan het type bent dat meteen de handdoek in de ring gooit en het allemaal niet meer zo ziet zitten, dan ben je naar mijn mening niet 100% geschikt om te ondernemen.
  5. Het antwoord daarop is heel eenvoudig 'ja' en dit gebeurt dagelijks. Sterker nog mensen huren meestal voor 15 minuten een Ferrari. Met mijn startpakket van 20 minuten ben ik dus nog ruim ook. Mensen die iets exclusief willen doen moeten ook een exclusieve prijs betalen. De naam Discounter slaat daar natuurlijk niet op. De bedoeling is om de Ferrari naar de doorsnee burger te brengen die daar normaal niet de gelegenheid toe krijgt. Ik weet niet wat jij definieert als 'verkeerd publiek'. Websites vergelijken van Ferrari zelf met een verhuurbedrijf is appels met peren vergelijken. Dat geldt voor iedere website van een automerk vergeleken met ieder verhuurbedrijf. De website van bijvoorbeeld een gemiddeld verhuurbedrijf waar je een Mercedes kunt huren staat ook in schril contrast met de website van Mercedes zelf. Jij verwacht exclusiviteit van iets wat juist uit de exclusiviteit wordt gehaald door verhuurders. Dat strookt juist niet met elkaar. Een Ferrari kopen is heel wat anders dan een Ferrari huren en stukken minder exclusief. Maar ik kan me je reactie wel enigszins voorstellen als liefhebber van oude auto's en webdesigner.
  6. Optijd zijn is het probleem niet. Maar ik heb nog geen Drupal module gevonden die reeds gekozen tijden uit het reserveringsformulier filtert. Het is dus niet zozeer dat ik niet optijd kan komen. Maar als twee klanten ieder 20 minuten willen rijden op dezelfde tijd moet ik 1 daarvan verschuiven naar een momentje later. Aanvulling: wat ik eventueel wel kan doen is in plaats van de voorkeurstijden alleen de keuze geven tussen 's ochtends of 's middags.
  7. Hahahaha! Nee sorry, dan moet ik je echt teleurstellen en naar de concurrent sturen.
  8. Hier zal ik naar kijken. Hier haal je een punt aan waar ik zelf ook nog niet goed uitkom. De voorkeurstijden gelden voor ritten die iemand boekt voor 20, 40 of 60 minuten. Daar gelden de benaderingstijden. Uiteraard geldt dit niet voor een bruiloft of gala. aangezien dit verwarring wekt moet ik daar dus nog een fatsoenlijk oplossing voor zoeken. Komt erbij te staan. Op het winkelmandje zal ik ook iets bedenken. Bedankt voor je input!
  9. Bedankt voor je reactie Jasper, Ja, gebrek aan foto's ben ik me van bewust. ik moet inderdaad nog fatsoenlijke en uitnodigende foto's laten maken. dit staat dus zeker op het programma. FAQ, ga ik ook naar kijken bedankt. Eerste wat in mijn opkomt is een simpele alfabetische FAQ. Contactpagina, ook daar zal ik even naar kijken of ik dat moet veranderen. Dat je en u heb ik al redelijk eruit proberen te filteren. Ik ben snel geneigd met u te schrijven. Maar nog steeds niet helemaal eruit dus werk aan de winkel. Webshop, goed idee ja. Alleen heb geen directe oplossing. Het moet zowel kort als pakkend zijn. Bedankt voor je input.
  10. Omschrijving van je concept: Allereerst een korte inleiding. Ik begin in september de laatste fase van mijn studie Rechtsgeleerdheid. Dat betekent dat ik binnenkort mijn huidige onderneming, gericht op juridisch advies, rustig aan moet gaan afbouwen. Veel advocatenkantoren zullen het immers niet waarderen als je thuis dezelfde werkzaamheden uitvoert als bij hen. Aangezien ik aan het einde van mijn studie toch wel graag bij een advocatenkantoor in dienst wil treden ben ik genoodzaakt te stoppen. Omdat ik het ondernemen eigenlijk veel te leuk vind, heb ik een idee dat ik ook nog naast mijn werk later kan behouden. Ik wil daarom een Ferrari gaan verhuren. Nu zul je ongetwijfeld denken: dat doen al 100.000 andere. Ik ben erachter gekomen dat dit eigenlijk meevalt. Veel websites zijn te achterhalen op een en dezelfde aanbieder. Er zijn al met al in Nederland een viertal aanbieders waar rekening mee gehouden dient te worden. Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor: Ik ben tot nu toe zelf bezig geweest met de website in orde te krijgen. Dit is tot op zekere hoogte gelukt. Betalingsmogelijkheden zijn reeds in de webshop aanwezig (alleen nog niet geactiveerd). Bij de KvK is alles in orde, handelsnamen toegevoegd en dergelijke. Verzekeringen kijkt momenteel mijn tussenpersoon naar. Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen: Veel aanbieders bieden een verouderde Ferrari 348 aan. Mijn uitdaging is om een Ferrari 360 aan te bieden tegen dezelfde tarieven als die van 348. Er kan in Nederland maar mondjesmaat een 360 gehuurd worden. Reden daarvan is denk ik omdat ze nu eenmaal duurder in aanschaf zijn (echter goedkoper in onderhoud). Hoe is dit anders dan bestaande concepten: Dit is in zoverre niet anders dan bestaande concepten. Als je echter de website van de andere aanbieders bekijkt dan zul je zien dat deze vaak rommelig en onduidelijk zijn. Ook zijn websites vaak niet echt gebruiksvriendelijk voor klanten Wat voor feedback hoop je te krijgen: Ik hoop feedback te krijgen over wat jullie van mijn website vinden ten opzichte van andere aanbieders (je zal zelf even moeten googelen omdat ik natuurlijk geen gratis reclame en backlinks voor concurrenten wil maken). Een link naar mijn website staat hieronder in mijn handtekening. Oja, en vergeet onze pagina niet te liken als je er dan toch bent :).
  11. Benoemen is juist belangrijk Hans Dat blijkt ook uit de uitspraak die je aanhaalt. Maar om dat in het concurrentiebeding zelf te doen is overbodig, kost een hoop tijd en niet slim. De lijst is dan immers niet te wijzigen omdat de lijst is opgenomen in het concurrentiebeding en is dus onderdeel van de arbeidsovereenkomst. Een wijziging van de lijst betekent dan een wijziging van de arbeidsovereenkomst. Totaal niet handig lijkt me. Een verwijzing naar een bepaalde lijst is voldoende. En deze kan wel simpel tussentijds wijzigen.
  12. Excuus voor mijn directheid maar dit is totale onzin. Bovendien geeft het Tessa een volledig verkeerd beeld van hoe een fatsoenlijk concurrentiebeding vorm moet worden gegeven. Fantastisch om een naam op te nemen in een concurrentiebeding maar dat wordt wel enorm lastig als je 25+ concurrenten hebt. Laat staan 100+. Bovendien maakt het kennelijk niets uit of je opgenomen bent of niet want als je niet onder a. valt dan kun je altijd nog vallen onder b, en nog slapper is onder c. Voorts is het door jou genoemde concurrentiebeding veel te vaag. Er staat geen actieradius en wat zijn 'zakelijke contacten heeft onderhouden'? Is dat als je een kopje koffie drinkt met een potentiële klant? Nee in tegenstelling tot wat jij zegt heeft Tessa het zelfs uitstekend geregeld. Ze heeft kennelijk een lijstje met concurrenten welke onder het beding vallen en dat is prima. *aanvulling: gewoon simpel reageren is de oplossing ja Tessa. Niet moeilijk doen als het makkelijk kan.
  13. Eerlijk is eerlijk, een beetje gerenommeerd incassobureau/gerechtsdeurwaarder vraagt zijn opdrachtgever voor €9,- of hij wel goed wijs is. Helemaal als ze zien dat het om een jongetje van 13 jaar gaat.
  14. Van TS is er ook nog steeds geen antwoord gekomen welke rol zijn ouders hierheen verder spelen. Waarom ondernemen zij geen actie? waarom betrek je hun niet in deze kwestie zodat jou ouders jouw problemen oplossen en niet een wildvreemde op een forum? Een vraag die mij persoonlijk nog steeds enorm bezig houdt.
  15. Excuus, ik wilde geen fouten aanboren. Opperde slechts wat ideeën. Weet inhoudelijk helemaal niets van deze zaak.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.