Is dat een nieuwe website? Ziet er niet echt modern uit.
Ik verwacht meer van een bedrijf dat av producties doet.
Het belangrijkste onderdeel van de homepage beter bekend als "above the fold" wordt ingenomen door het bedrijfslogo, een video en een sidebar met overbodige tweets.
Lees meer waarom bedrijfskritische informatie (jouw usp unique selling point), wat de bezoeker moet pakken en verder leidt op je webpagina, in het bovenste gedeelte van een webpagina moet staan.
https://conversionxl.com/blog/above-the-fold/
Ook is de call to action verkeerd. Momenteel is dat die rode button met 06-nummer. Op een smartphone wordt het nummer gebeld wanneer ik daar op druk. Maar op desktop werkt dat niet, moet naar een contactformulier gaan.
Tevens, nooit rood gebruiken als kleur op een knop voor een call to action.
Lees meer: https://conversionxl.com/blog/which-color-converts-the-best/
Verder is positionering van de verschillende pagina-onderdelen, kleurpalet, gebruik van witruimte en lettertypes niet echt goed doordacht waardoor de website er goedkoop en onprofessioneel uitziet.
Dit is natuurlijk mijn mening. Maar duik even in je Google Analytics dashboard en bekijk de statistieken.
Check:
Gemiddelde tijd op pagina (Avg. Time on Page): gemiddelde tijd een bezoeker op de pagina blijft is afhankelijk van wat voor soort inhoud de pagina bevat.
40 tot 50 seconden kan gezien worden als een goede start, maar hoe langer de bezoeker blijft hoe beter.
Bounce rate: streven naar 40% of minder is het doel. Alles tussen 40% en 55% is nog aanvaardbaar, 55 tot 65% is reden om alles te evalueren en te verbeteren.
Indien bounce rate boven 90% of onder 20% is kan dit een foutieve installatie van de tracking code zijn.
Ik zou nog eens rond de tafel gaan zitten met die webdesigner en alles voorleggen wat je hier op het forum hebt gelezen.