Alle activiteiten
Deze stream update zichzelf
- Afgelopen uur
-
Redfloor startte met het volgen van Voorwaarden evenementenvergunning: toegankelijkheid
-
Voorwaarden evenementenvergunning: toegankelijkheid
Evenementenvergunningen aanvragen is deel van mijn werk. Blijkbaar is de gemeente Haarlemmermeer al verder met toegankelijkheid dan de meeste andere gemeentes, want bij ons is het wel een wens van de gemeente dat we toegankelijk zijn, maar geen onderdeel van de vergunning. Maar ik heb er wel ervaring mee. Paar keer pilots gedraaid. Inventariseer op welke manier jouw evenement 'ontoegankelijk' is voor bepaalde doelgroepen en kijk dan hoe je dat kunt verbeteren. Daarbij hangt een en ander sterk af van het soort evenement. Bij een kortdurend evenement wat veel bezoekers uit de omgeving trekt is bijvoorbeeld een prikkelarme ruimte, of plek voor stomaverzorging, niet zo relevant. Want dan kunnen mensen naar huis. Bij mijn evenementen zijn veel dingen 'maatwerk'. Ik heb bijvoorbeeld standaard geen plekken voor rolstoelers, maar als ik weet dat ze komen, zorg ik ervoor dat er een goede plek gereserveerd wordt. En ik zorg ervoor dat mijn, doorgaans vrijwillige, crew getraind is en een hulpvraag signaleert. Bovenal heb ik op de website van het evenement duidelijke informatie over wat we wél en niet hebben/ kunnen bieden. En daarbij een mailadres en telefoonnummer, zodat verzoeken makkelijk gedaan kunnen worden. Succes!
- Vandaag
-
Petet Goni werd lid van de community
-
Hans van den Bergh startte met het volgen van Voorwaarden evenementenvergunning: toegankelijkheid
-
Voorwaarden evenementenvergunning: toegankelijkheid
Hans van den Bergh reageerde op Aline_vdberg's topic in Rechtsvormen, vennootschaps- en ondernemingsrechtWelkom op HL Alle evenemten die doorgaan, voldoen blijkbaar aan de voorwaarden... waarom zou het jou niet lukken?
-
Aline_vdberg startte met het volgen van Voorwaarden evenementenvergunning: toegankelijkheid
-
Voorwaarden evenementenvergunning: toegankelijkheid
Hoi, Ik wil komende winter try-outs (evenementen) van mijn project Rive organiseren. Om een evenementenvergunning te krijgen dient een evenement toegankelijk te zijn voor iedereen. Ik merkte dat ik een beetje uit het veld werd geslagen van alle voorwaarden over de toegankelijkheid van de gemeente Haarlemmermeer over waar evenementen aan moeten voldoen. Ik vraag mij af hoe andere ondernemers hiermee omgaan en of het lukt om aan alle voorwaarden te voldoen? Routekaart; toegankelijke festivals. https://indd.adobe.com/view/96bdc7db-3eb8-46eb-82a1-1ffbeea84bd8 Alvast dank. Groeten, Aline
-
Aline_vdberg werd lid van de community
-
tt88athencom werd lid van de community
-
Hans van den Bergh startte met het volgen van Niet naleven van de statuten
- Niet naleven van de statuten
-
stromp startte met het volgen van Niet naleven van de statuten
-
Niet naleven van de statuten
De bestuurder van de NV start een rechtszaak tegen de ex-bestuurder maar volgens de statuten is er toestemming nodig van de AVA. Beide zijn aandeelhouder en de rechtszaak is uit persoonlijke rancune en niet in het belang van de NV en bedoeld om de andere te benadelen. Artikel 10 lid d. staat voor het voeren van rechtsgeding zowel eisende als verwerende partij is de toestemming nodig deze toestemming is niet verkregen. Wat kan de ex-bestuurder hieraan doen om de onrechtmatige gestarte rechtszaak te stoppen?
- Gisteren
-
Hans van den Bergh startte met het volgen van Expansie ZO Azië
-
Expansie ZO Azië
Als je kunt helpen, stuur @Peter_PH dan een pm door in het profiel op het envelopje te klikken.
-
Peter_PH startte met het volgen van Expansie ZO Azië
-
Expansie ZO Azië
Hallo iedereen, Ik ben sinds vandaag terug op higher level.. Ik kwam hier 15 a 20 jaar geleden voor het laatst als een groene ondernemer. Inmiddels doe ik al 13 jaar zaken in de Filipijnen en Hong Kong. Mijn zaak doet het goed vereist weinig tijd. Heb jij ook een bedrijf dat het goed doet? Zie jij potentie in Zuid Oost Azie? Dan kom ik graag in kontakt om te kijken of we kunnen samenwerken. Mijn expertise ligt in sales en marketing, verder heb ik ook een goed begrip van de cultuur en ook een sterk netwerk. Ik ben van 4 Sept tm 18 Sept in Amsterdam op vakantie. Gr, Peter
-
Peter_PH werd lid van de community
-
PamelaSmith werd lid van de community
-
zbet12com wijzigde zijn profielfoto
-
zbet12com werd lid van de community
- Afgelopen week
-
Feedback gevraagd voor mijn virtuele receptionisten dienst Vera Virtueel
Ik heb bij diverse organisaties gebruik gemaakt van een inbound callcenter. De callcenters die ik koos, koos ik vooral op hoe de noodzakelijke kennis geborgd werd en of er sprake was van vast personeel, omdat die dan na verloop van tijd ook de organisatie leren kennen. En ik vind het nog steeds echt een enorme toevoeging, want het of je nu met een hamer in je hand zit of met je hoofd in een document: een telefoontje haalt je meestal uit je concentratie / ritme en als je terugbelt, weet je als het goed is ook al waar het over gaat en kun je je op het gesprek voorbereiden. Met het gebruik van de naam 'virtueel' voor deze dienst heb ik overigens echt niets, want er is niks virtueels aan. De kracht is juist dat de bellers een echt persoon aan de lijn krijgen.
-
kover1979 werd lid van de community
-
Feedback gevraagd voor mijn virtuele receptionisten dienst Vera Virtueel
Hans en Jasper, dank voor jullie feedback. Ik begrijp goed wat je bedoelt: professionaliteit en het waarmaken van wat je belooft zijn altijd het belangrijkst. Mijn opmerking ging specifiek over het proberen van koude acquisitie via de telefoon, dat is nieuw voor ons. Onze dienstverlening zelf staat stevig en draait om duidelijke, sterke communicatie. Daar hebben we ervaring mee en daar staan we volledig achter. Ik herken het risico dat je schetst, onze receptionisten blijven inderdaad tussenpersonen en kunnen niet elke specialistische vraag beantwoorden. Toch wordt ongeveer 75% van de gesprekken direct afgehandeld zonder dat onze klant eraan te pas hoeft te komen en proberen we zeker geen tijd te rekken tijdens het gesprek. Dank voor de tip, klinkt allemaal erg logisch. Ik ga kijken of we dit kunnen verwerken in ons draaiboek!
-
Eliteworks werd lid van de community
- Starten onderneming - twijfels
- Starten onderneming - twijfels
-
Dennis Weijer werd lid van de community
-
Jasper S. startte met het volgen van Feedback gevraagd voor mijn virtuele receptionisten dienst Vera Virtueel
-
Feedback gevraagd voor mijn virtuele receptionisten dienst Vera Virtueel
Je vroeg ook om meningen. Ik heb geen ervaring met het gebruik van de service. Wel ervaring met bedrijven die het wel gebruiken. En ik moet zeggen dat ik liever een voicemail krijg dan dat ik een telefoniste aan de lijn krijg, die je op 1 of andere manier zo lang mogelijk aan de lijn probeert te houden, terwijl je na 30 seconde al door hebt dat ze totaal niet weet waar ze het over heeft. Vaak is de uitkomst, dat je wel wordt terug gebeld, je een email kan sturen of een whatsapp kan sturen. Een voicemail is dan zoveel sneller voor de beller zelf. Dus ik hang lichtelijk geïrriteerd op. Terwijl bij een voicemail, ik het positieve gevoel krijg dat het in ieder geval een ondernemer is die druk aan het werk is. Ik heb liever een eerlijk zzp-er dan een zzp-er die krampachtig zijn best doet groter te zijn dan hij/zij is. Maar dit is allemaal mijn persoonlijke ervaring. Wellicht iets wat jij weg kan nemen (of al doet) Kleine toevoeging, ik heb ooit een telecom training gekregen, toen ik in de detailhandel werkte en ik verantwoordelijk was voor het aannemen van bestellingen. Er leerzaam, ging over upselling, zonder irritant te zijn, hoe om te gaan met klachten en hoe een gesprek persoonlijk af te ronden. Zodat de beller een goed gevoel had bij het ophangen, zelfs als de klant mij boos opbelde. Het was een pittige training en een beetje te Amerikaans. Maar een belangrijk punt was het opnemen van de telefoon. Waar alle bedrijven al jaren onderzoek naar doen. Namelijk hoe zorg je ervoor dat informatie blijft hangen en in welke volgorde geef je die informatie. Dit was toen hun conclussie: Het eerste wat je zegt komt niet aan bij de beller, maar is wel belangrijk. Dus begin met goedemiddag. Het tweede wat je zegt wordt meteen opgevangen en opgeslagen: Dus dan de bedrijfsnaam Daarna zakt de aandacht alweer af, maar geeft de persoonlijke tint aan het gesprek Dus dan de naam van de telefonist(e) En afsluiten met een conclusie van het gesprek en bedank de beller voor het bellen, gebruikmakend van de naam van de beller. Ik weet uit mijn eigen ervaring dat dit erg positief werkte en de beoordeling van mijn gesprekken omhoog ging. Vooral bij een klachtafhandeling scoorde dit goed. De beller had echt het idee dat er naar hem/haar geluisterd werd. Wellicht kun je hier iets mee. Dit naar aanleiding van het stukje in je FAQ: Wat zeggen jullie als jullie de telefoon opnemen? Categorie: 📞 Gespreksafhandeling & Doorschakeling Wij gebruiken jouw persoonlijke begroeting. Onze aanbevolen begroeting bestaat uit: “Goedemiddag met [Naam Receptionist] van [Jouw Bedrijfsnaam]. Waarmee kan ik u van dienst zijn?”
-
Feedback gevraagd voor mijn virtuele receptionisten dienst Vera Virtueel
Bij jouw propositie lijkt het, naast doelgroepgerichte promotie en reclame, enorm af te hangen van face to face (netwerken) en van goed gevoerde gesprekken, zowel tijdens acquisitie als bij de dienstverlening zelf. Dat is nota bene de kernwaarde van jouw propositie! Als je dat 'maar gaat proberen', loop je wel een enorm risico, namelijk dat je niet waarmaakt wat je de klant hebt beloofd en creëer je ontevredenheid over de dienstverlening met navenante gevolgen voor jouw bedrijfsvoering. Als mijn garagehouder voor het uitvoeren van onderhoud zoiets zou zeggen : "Ik heb er geen verstand van, maar ik ga het proberen...", dan begrijp je hopelijk dat ik met mijn bolide meteen ergens anders naartoe ga. Je straalt met zo'n grondhouding ook niet bepaald enige professionaliteit uit, in de lastige markt waarin jij onderscheidend moet willen opereren, ben je dan snel uitgespeeld. Tot zover mijn tip...
-
Feedback gevraagd voor mijn virtuele receptionisten dienst Vera Virtueel
Getraind in acquisitie zijn we niet, maar we gaan het proberen. Een professionaal gesprek kan inderdaad wel een goede indruk maken. Verder iemand nog algemene tips of resources over b2b aquisitie/marketingstrategie voor een dienstverlenend bedrijf zoals wij?
-
Zichtbaar zijn in AI of onvindbaar zijn (GEO)
Wij krijgen ook nooit klanten binnen via google of andere zoekmachines. Mensen zien ons werk en vragen aan de organisatie waar het vandaan komt. Onze website is vooral bedoeld voor doelgericht informatie, helaas met weinig foto's, want die mogen we zelden gebruiken. Ik verwacht dat voor ons dit hele geo ook niet echt interessant is. De belevenis tijdens een evenement is een veel belangrijkere factor dan resultaten van een zoekmachine.
-
Factureren via mans eenmanszaak
Ik begin een beetje de kluts kwijt te raken: het is een eenmalige klus, een 0-uren contract is loondienst, maar niet zo geschikt. De keus was: in loondienst of via een frauduleuze route in de emz van manlief. Er is een fiscale optie, inkomsten uit overige werkzaamheden, die je hiervoor kunt aanwenden, daar kun je bepaalde, gemaakte kosten ook nog aftrekbaar stellen. Inclusief mijzelf wordt die optie door drie reageerders aangereikt, wat wil je dan toch met alsnog een 0-uren dienstverband of inschrijven als ondernemer? Je voert de opdracht uit, je krijgt op kwitantie betaald, je bewaart bonnen van eventueel aftrekbare kosten, je doet aangifte en je krijgt dan een aanslag die de bijverdienste bovenop de WIA vaststelt, dus dan is alles verantwoord. Een tussenweg is wellicht verlonen via een payroller of uitzendbureau, maar dan moet je het samen met de opdrachtgever nog eens zien te worden over verrekening van de payroll kosten.
-
Feedback gevraagd voor mijn virtuele receptionisten dienst Vera Virtueel
Zijn jij en jouw medewerkers getraind in acquisitiegesprekken? Je hebt al succes geboekt in het netwerk, daarmee en een goede gesprekstechniek kun je direct tonen hoe professioneel de bellers vanuit jouw dienstverlening te woord gestaan worden.
-
Factureren via mans eenmanszaak
Dan kies ik waarschijnlijk om voor het volledige bedrag op 0-uren contract te gaan, aangezien blijkt uit al jullie feedback dat een meewerk factuur via mijn man ook niet kan. Dus dan blijven er 2 opties over, wat Hans aangaf, eenmalig het zelf opgeven als overige inkomsten of op 0-contract. Ik kan ook nog besluiten me in te schrijven als ondernemer, met het risico dat ik pas einde jaar weet hoeveel ik van mijn uitkering terug krijg of bij moet betalen.
- Factureren via mans eenmanszaak
-
Feedback gevraagd voor mijn virtuele receptionisten dienst Vera Virtueel
Nogmaals dank voor alle reacties! Richten op één branche zou inderdaad helpen om binnen die doelgroep meer bekendheid op te bouwen binnen één vakgebied. Tegelijkertijd ben ik momenteel al actief in meerdere branches en vergoot dit wel mijn pool van mogelijke klanten, lastig dillema. De AI die we gebruiken is vooral een hulpmiddel om gesprekken samen te vatten en te structureren; echt inhoudelijk specialistisch is die nog niet, helaas. Wat betreft kennis en betrokkenheid: we proberen dat zo goed mogelijk te borgen via een FAQ en een draaiboek per klant. Maar je hebt gelijk dat echte specialistische kennis lastig is om op te doen. Over conversie: veel van mijn klanten geven juist aan dat ze méér conversie halen omdat ze geen oproepen meer missen. Als de bedrijfseigenaar zelf de telefoon altijd aan zou nemen zou uiteraard een betere conversie opleveren dan een algemene telefoondienst, maar daartoe zijn ze dus niet altijd in staat. Weet jij hoe die ondernemers die je kent de diensten hebben gevonden(website, koude aquisitie etc.)? Voor B2B mag ik voor zover ik weet wel contact opnemen via algemene contactgegevens van bedrijven, mits ik me aan de regels houd en transparant ben over mijn intenties. Ik ga zeker verder onderzoeken waar de aanknopingspunten liggen bij klanten die al enthousiast zijn over onze dienst. Mijn huidige klanten zijn vooral via gesprekken in mijn netwerk gekomen, maar ik ben juist op zoek naar manieren om ook via andere funnels acquisitie te doen. Ik merk alleen dat ik nog geen goede methodiek heb gevonden die echt werkt voor B2B-dienstverlening. Mocht iemand tips hebben over effectieve aquisitiemethodes voor deze dienst, dan hoor ik dat heel graag!
-
Factureren via mans eenmanszaak
Bedankt voor uw reactie. Zoals ik hierboven ook al zei: ik wil juist niks verkeerds doen, en ik zeg specifiek dat ik geen aanspraak kan maken op de ondernemersregeling, omdat ik daar niet aan voldoe. Vandaar dat ik aan het inventariseren ben wat de beste oplossing is en wat tot mijn mogelijkheden behoort zonder misbruik te maken van zaken of fraude te plegen. Waar ik wel naar op zoek ben is de slimste financiele constructie, want daar zit nogal verschil in, wat voor mij als chronische zieke met zeer weinig inkomsten een groot verschil kan maken. Hans, ik denk dat de optie ''overige inkomsten'' wellicht een goed idee is voor mij, bedankt voor de tip. Of dat ik wellicht toch op 0-uren contract ga voor die paar maanden zodat ik achteraf niet gecorrigeerd wordt door het UWV.
-
Factureren via mans eenmanszaak
Om terug te komen op de oorspronkelijke vraag: ja, dit fraude. Zowel door jou, door je man als door je opdrachtgever, omdat je iets heel anders administreert dan feitelijk de situatie is. En dan doe je dat ook nog eens om te voorkomen dat je op je uitkering gekort wordt. Accepteer gewoon dat je het gelukt hebt dat je die uitkering niet helemaal nodig hebt, factureer eenmaling en doe daarvan aangifte zoals @Hans van den Bergh hierboven zegt.
-
Inkopen in holding na overname
Ik krijg altijd de kriebels van dit soort verhalen. Hoe apart is het dat er 'opeens' een figuur uit het luchtledige opduikt, net nu jij bezig bent met deze gesprekken? Daarnaast een vrij stevig bod neerlegt en de relatie tussen jou en je baas tegen je gebruikt in de onderhandelingen (om maar even te chargeren). Het riekt naar een gevalletje van deep competitive intelligence.
-
Inkopen in holding na overname
Als je echt ondernemer wil worden en de leiding wilt nemen, dan ga je niet gelukkig worden van een externe meerderheidsaandeelhouder die nu al andere plannen heeft dan jij. En dat is niet eens één persoon, maar zo te horen een hele familie. Aanvullend op Joost: je kunt de huidige eigenaar aangeven dat je de boel wilt overnemen uit liefde voor het makelaarsvak, en dat als er een investeerder komt die de boel verandert in een commerciële pandenschuiftoko, jij je biezen pakt. Afhankelijk van waar de huidige eigenaar gevoelig voor is, kan dit je charme punten opleveren ten opzichte van de externe investeerder.
-
We zijn geüpdatet! Zie jij bugs? Meld het!
@RubenT Er is hiervoor een work-around: door op 'Escape' te drukken kun je het typen van een link beëindigen en met een nieuwe zin verdergaan. Dit probleem is ontstaan sinds de update naar Invision Community 5.0 en meerdere website ervaren dit. Ik heb het aangekaart bij Invision Community en we wachten nog op hun reactie of het inmiddels is opgelost of nog wordt opgepakt.