Vroeger op school vond men dat het helemaal niks met mij zou worden als ik later bij een baas zou moeten werken.
Nee, dat leek mij al helemaal niks.
Ook zij men (inkl. de familie) denk toch eens gewoon als je een dubbeltje bent zal je nooit een kwartje worden.
Weet u dit grijze massa denken zat mij tot mijn strot.
Waarom is ons nooit geleerd dat je leven niet van zelfsprekend is en je jezelf er maar bij neer moet leggen dat je een baan moet hebben, waarom is ons nooit geleerd wat financiele inteligentie is.
Het hele grijze massa denken beviel mij niet. en o ja: Van geld wordt je niet gelukkig.
Ba,ba,ba en nog eens ba.
Het heeft mij ongeveer 10 jaar van mijn dromen en wensen afgehouden.
Ik ben gaan lezen, wat ik voor mijn 26e niet kon(alleen stripboeken en sportbladen).
Ik ben mijn eigen bedrijf (klussen bedrijf) begonnen. Gestopt 2 jaar weer gaan werken in een baan en toen weer voor mezelf begonnen.
Ik ben intressante mensen gaan ontmoeten die netjes etische en eerlijk zaken doen en positief denken.
Ik ben raad gaan aannemen van mensen die bewezen hebben in hun leven dat je anders moet gaan leren denken dan de grijze massa.
Ik heb nu 3 zaken een afbouwbedrijf, een bedrijf voor promotion management en een internet-based-business bedrijf.
Ik ben financieel beter dan de rest van mijn familie vanaf mijn grootouders met hun banen gedoe.
En de sky is de limit.
Wat een opluchting. :D
Men komt zelfs bij mij om te vragen of ik hen kan helpen ook een zaak op te zetten, sommige vragen wat ik anders doe en dan de bewondering die is fantastisch.
De grootste voorbeelden zijn van niets iets geworden.
Mensen komt uit de grijze massa en uit de sleur.
Het is niet zo dat succes en achtergrond bepalend is of je iets kan berijken.
Succes is voor iedereen die een groot verlangen heeft uit de grijze massa te stappen en sleur haten te realiseren.
Als ik vanaf vroeger tot nu mij had laten leiden door de massa dan had ik gekregen wat de grijze massa heeft, een baan of banen en schulden.
Als je wilt is er een weg, ga leren.
Heb je geen geld ga dan naar de bibliotheek.
Tips:Stap in je grootsheid - Antony Robins
Emotionele intelligentie - Daniel Coleman
lessen van een arme en een rijke vader - Robert Kiyosaki
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Roberto
Roberto
Vroeger op school vond men dat het helemaal niks met mij zou worden als ik later bij een baas zou moeten werken.
Nee, dat leek mij al helemaal niks.
Ook zij men (inkl. de familie) denk toch eens gewoon als je een dubbeltje bent zal je nooit een kwartje worden.
Weet u dit grijze massa denken zat mij tot mijn strot.
Waarom is ons nooit geleerd dat je leven niet van zelfsprekend is en je jezelf er maar bij neer moet leggen dat je een baan moet hebben, waarom is ons nooit geleerd wat financiele inteligentie is.
Het hele grijze massa denken beviel mij niet. en o ja: Van geld wordt je niet gelukkig.
Ba,ba,ba en nog eens ba.
Het heeft mij ongeveer 10 jaar van mijn dromen en wensen afgehouden.
Ik ben gaan lezen, wat ik voor mijn 26e niet kon(alleen stripboeken en sportbladen).
Ik ben mijn eigen bedrijf (klussen bedrijf) begonnen. Gestopt 2 jaar weer gaan werken in een baan en toen weer voor mezelf begonnen.
Ik ben intressante mensen gaan ontmoeten die netjes etische en eerlijk zaken doen en positief denken.
Ik ben raad gaan aannemen van mensen die bewezen hebben in hun leven dat je anders moet gaan leren denken dan de grijze massa.
Ik heb nu 3 zaken een afbouwbedrijf, een bedrijf voor promotion management en een internet-based-business bedrijf.
Ik ben financieel beter dan de rest van mijn familie vanaf mijn grootouders met hun banen gedoe.
En de sky is de limit.
Wat een opluchting. :D
Men komt zelfs bij mij om te vragen of ik hen kan helpen ook een zaak op te zetten, sommige vragen wat ik anders doe en dan de bewondering die is fantastisch.
De grootste voorbeelden zijn van niets iets geworden.
Mensen komt uit de grijze massa en uit de sleur.
Het is niet zo dat succes en achtergrond bepalend is of je iets kan berijken.
Succes is voor iedereen die een groot verlangen heeft uit de grijze massa te stappen en sleur haten te realiseren.
Als ik vanaf vroeger tot nu mij had laten leiden door de massa dan had ik gekregen wat de grijze massa heeft, een baan of banen en schulden.
Als je wilt is er een weg, ga leren.
Heb je geen geld ga dan naar de bibliotheek.
Tips:Stap in je grootsheid - Antony Robins
Emotionele intelligentie - Daniel Coleman
lessen van een arme en een rijke vader - Robert Kiyosaki
Succes door groot denken - David Schwartz
Bereik u eerste miljoen - Bodo Schafer
Snel lezen - Tony Buzan
etc...
Heeft u ook zoiets meegemaakt?
Of ander intressante gedachten?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/1129-ik-was-een-dromer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag