Ik zit te dubben om een aantal punten over mijn visitekaartje. Ik heb hier ook al best veel over gelezen en ik wil hem erg rustig houden.
Positie binnen het bedrijf: Ik ben eigenaar van een eenmanszaak. Ik vind het zelf niet nodig om dan director erop te zetten. Ik heb aan best wat mensen hun mening gevraagd en deze verschillen erg. Omdat ik zelf 22 ben en het om een eenmanszaak gaat laat ik dit liever achter wegen. Hoe denken jullie hierover?
De achterkant leeg laten, ik wil hier enkel een paar voorgedrukte lijntjes zodat men een notitie kan maken. Ik doe dit zelf ook altijd, hier noteer ik kort waar ik de persoon heb ontmoet, hoe die eruit ziet en een wetenswaardigheid. Als iemand bijvoorbeeld net een kind heeft gekregen noteer ik dit en kan ik hier in de toekomst naar vragen. Doen of niet doen?
Ik heb nu telefoon, fax en mobiel onder elkaar. Ook hier verschillen de meningen over. Is dit de juiste volgorde?
Email: deze staat nu niet mooi op het kaartje. Men gaf aan dan doe je toch Elmer@ maar dit vind ik zelf niet goed staan. Heeft iemand hiervoor een sugestie hoe dit beter uitkomt in de lay-out?
Ik heb vanaf morgen mijn kantoor en showroom in Den Haag maar ik wil het postadres in Zoetermeer houden. Is het raadzaam om het kantooradres op te nemen? Dan wordt me kaartje namelijk nog drukker.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Elmer
Elmer
Ik zit te dubben om een aantal punten over mijn visitekaartje. Ik heb hier ook al best veel over gelezen en ik wil hem erg rustig houden.
Hoe denken jullie hierover?
Doen of niet doen?
Is dit de juiste volgorde?
Heeft iemand hiervoor een sugestie hoe dit beter uitkomt in de lay-out?
Is het raadzaam om het kantooradres op te nemen? Dan wordt me kaartje namelijk nog drukker.
Concept:
Aanpassing 1:
Ik hoop dat iemand wat tips en adviezen heeft!
Groetjes, Elmer
Ondernemen, mijn passie!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12580-vragen-over-mijn-visitekaartje/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag