• 0

altijd tevreden klanten

Mijn interesse gaat de laatste tijd uit naar diensten die alleen goed kunnen uipakken voor de klant. Bijv. data recovery.

Een klant zijn harddisk is kapot en slechter dan dat kan het eigenlijk niet, dus als je data terug kan vinden, dan heb je ten alletijden tevreden klanten.

Weet iemand of deze soort diensten een bepaalde marketing term hebben?

Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter

www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ehhh1: waarom zouden deze diensten een bepaalde naam moeten hebben? Ehhh2: Kan je wel spreken van 'deze diensten'? Lossen niet alle diensten een 'probleem' of klantvraag op?

 

Niet alle diensten zijn altijd voor volle 100% naar tevrededheid van klant.

Maar bijv bij data recovery kan je het gewoon niet meer erger maken, kan alleen maar beter.

En je kunt dan rekenen naar het resultaat.

 

Waarom ik hier een term voor zoek?

Nou als er een term van bestond, dan kon ik er wellicht meer info over vinden in Google bijv

 

Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter

www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL

Link naar reactie
  • 0

Ehhh1: waarom zouden deze diensten een bepaalde naam moeten hebben? Ehhh2: Kan je wel spreken van 'deze diensten'? Lossen niet alle diensten een 'probleem' of klantvraag op?

 

Niet alle diensten zijn altijd voor volle 100% naar tevrededheid van klant.

Maar bijv bij data recovery kan je het gewoon niet meer erger maken, kan alleen maar beter.

En je kunt dan rekenen naar het resultaat.

 

Waarom ik hier een term voor zoek?

Nou als er een term van bestond, dan kon ik er wellicht meer info over vinden in Google bijv

 

 

hier sla je toch de plank mis.

Je creert een bepaalde verwachting en als je daar niet aan voldoet, dan heb je toch een ontevreden klant.

Link naar reactie
  • 0

Mijn interesse gaat de laatste tijd uit naar diensten die alleen goed kunnen uipakken voor de klant. Bijv. data recovery.

Een klant zijn harddisk is kapot en slechter dan dat kan het eigenlijk niet, dus als je data terug kan vinden, dan heb je ten alletijden tevreden klanten.

Weet iemand of deze soort diensten een bepaalde marketing term hebben?

Op je vraag heb ik geen antwoord. Echter heb ik wel mijn bedenkingen bij je stelling, dat je 'altijd' teverden klanten hebt met de door jou voorgestelde dienst. Er kan nog zo veel mis gaan, buiten de data recovery om. Hoe komt de harddisk in jouw bezit? Post, brengen of halen... Potentiele risico's.

Klant krijgt niet terug wat hij verwacht terug te krijgen (had toch nog net voordat de HD crashte, het bestandje zelf gedeleted, maar wist dat niet meer). Hoe ga je dat verdedigen.

HD is écht onbruikbaar...

Klant vind geleverde dienst (achteraf) te duur, omdat deze niet voldeed aan zijn verwachting...

En zo is er nog wel e.e.a. te bedenken.

 

Zelfs met zo'n fantastische toko als ik heb ( ::) ), heb ik tóch af en toe ontevreden klanten. Autootje is beschadigd, pakketje raakt zoek en zopas de ultieme klapper, de auto's waren niet 'exact' op de schaal zoals ik ze promoot. (1/60 ipv 1/64... duh!)

 

Dan komen je andere kwaliteiten bovendrijven, hoe ga je daar toch een succes van maken? Hoe buig je zulke negatieve dingen om in iets positiefs, zodat de klant toch dat 'premium' gevoel krijgt? Als je dat goed kunt, ben je in mijn ogen een echt goede ondernemer. En heb je geen toko nodig waarbij bij de geleverde diensten 'niets' mis kan gaan. Er kan altijd wat mis gaan, de kunst is hoe je daar mee omgaat en zodoende toch tevreden klanten hebt.

... doet leuke dingen op internet ...

Link naar reactie
  • 0

Ah, je bedoelt Things Can't Get Any Worse - marketing?

Wat wil je weten over dit fenomeen, misschien dat er geen kant en klare term voor is, maar als je aangeeft wat je wil achterhalen kan er hier misschien een antwoord op gegeven worden.

 

In navolging van Feel Good Movies misschien Feel Good Products and Services

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 150 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.