Als ik bijvoorbeeld een MP3 speler bestel bij een webshop, krijg ik deze meestal binnen een x aantal dagen thuisgestuurd. Indien op het moment van bezorging niemand thuis is, wordt het een dag later nogmaals geprobeerd. Als aflevering dan nog niet mogelijk is, moet ik het product afhalen bij het postkantoor.
Hebben jullie een idee over het feit dat er nog geen mogelijkheden zijn dat je na een online bestelling een datum en een tijdstip (of tijdsblok) kan selecteren waarop je je aangekochte product wil ontvangen?
Zal dit - en in welke gevallen - een toegevoegde waarde hebben voor een klant?
Is naar jullie mening een distributieproces zodanig aan te passen, dat het mogelijk is om dit te implementeren?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JeeGee
JeeGee
Goedemiddag!
Als ik bijvoorbeeld een MP3 speler bestel bij een webshop, krijg ik deze meestal binnen een x aantal dagen thuisgestuurd. Indien op het moment van bezorging niemand thuis is, wordt het een dag later nogmaals geprobeerd. Als aflevering dan nog niet mogelijk is, moet ik het product afhalen bij het postkantoor.
Hebben jullie een idee over het feit dat er nog geen mogelijkheden zijn dat je na een online bestelling een datum en een tijdstip (of tijdsblok) kan selecteren waarop je je aangekochte product wil ontvangen?
Zal dit - en in welke gevallen - een toegevoegde waarde hebben voor een klant?
Is naar jullie mening een distributieproces zodanig aan te passen, dat het mogelijk is om dit te implementeren?
Groeten JeeGee
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13077-webshopbestellingen-ontvangen-op-afspraak/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag