Wij zijn een bedrijf wat vraag en aanbod matcht in de evenementenbranche. Leveranciers en dienstverleners kunnen een abonnement nemen, dit bestaat o.a. uit een bedrijfspresentatie op onze site.
Wij werken met een proefperiode van 3 maanden die 30 euro kost en deze gaat, indien men niet opzegt, over in een abonnement van 275 euro per jaar (dit wordt heel duidelijk aangegeven, geen adders onder het gras).
Nu krijgen wij van een bedrijf te horen (na een aantal aanmaningen) dat de medewerker die het abonnement bij ons heeft afgesloten niet meer werkzaam is bij het bedrijf en dat deze medewerker ook niet tekeningsbevoegd was. Dus zij weigeren het abonnement te betalen. Ze hebben wél de 30 euro voor de proefperiode betaald.
Dienen wij voortaan bij alle klanten te zorgen dat we een handtekening hebben van de directeur, of moet deze klant gewoon betalen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
eventunit
eventunit
Wij zijn een bedrijf wat vraag en aanbod matcht in de evenementenbranche. Leveranciers en dienstverleners kunnen een abonnement nemen, dit bestaat o.a. uit een bedrijfspresentatie op onze site.
Wij werken met een proefperiode van 3 maanden die 30 euro kost en deze gaat, indien men niet opzegt, over in een abonnement van 275 euro per jaar (dit wordt heel duidelijk aangegeven, geen adders onder het gras).
Nu krijgen wij van een bedrijf te horen (na een aantal aanmaningen) dat de medewerker die het abonnement bij ons heeft afgesloten niet meer werkzaam is bij het bedrijf en dat deze medewerker ook niet tekeningsbevoegd was. Dus zij weigeren het abonnement te betalen. Ze hebben wél de 30 euro voor de proefperiode betaald.
Dienen wij voortaan bij alle klanten te zorgen dat we een handtekening hebben van de directeur, of moet deze klant gewoon betalen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13900-klant-zegt-de-medewerker-was-niet-tekeningsbevoegd/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag