ik ben bezig met een onderzoek wat meer inzicht moet geven over hoe (startende) ondernemers er toe komen een bepaalde webdesigner en Corporate Identity (huisstijl) ontwerper te kiezen.
Een deel van dit onderzoek wordt bepaald door een kleine enquete (max. 5 a 10 minuten) op www.starters-design.nl (een website uitsluitend voor deze enquete opgezet). Mijn vraag is nu of er ondernemers zijn op dit forum die deze korte enquete in zouden willen vullen?
De resultaten van het onderzoek kan ik na afloop op het forum zetten, als mensen dat interessant vinden om te lezen natuurlijk ;)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Chantal O.
Chantal O.
Hallo allemaal,
ik ben bezig met een onderzoek wat meer inzicht moet geven over hoe (startende) ondernemers er toe komen een bepaalde webdesigner en Corporate Identity (huisstijl) ontwerper te kiezen.
Een deel van dit onderzoek wordt bepaald door een kleine enquete (max. 5 a 10 minuten) op www.starters-design.nl (een website uitsluitend voor deze enquete opgezet). Mijn vraag is nu of er ondernemers zijn op dit forum die deze korte enquete in zouden willen vullen?
De resultaten van het onderzoek kan ik na afloop op het forum zetten, als mensen dat interessant vinden om te lezen natuurlijk ;)
03400068
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14207-onderzoek-websites-van-ondernemers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
30 antwoorden op deze vraag