Ingaande op adviezen uit een boek, ben ik me aan het oriënteren om lid te worden van een netwerkvereniging.
Via ondernemersnetwerken.nl kom ik bij het zoeken binnen een regio legio aan verenigingen tegen.
Aangezien we met ons bedrijfje precies tussen Eindhoven, Tilburg en Den Bosch inzitten vraag ik me af wat het beste is mij op te oriënteren.
In Tilburg en Eindhoven zitten de meeste concurrenten, dus lijkt het me verstandiger om in regio den Bosch te zoeken. Is dit een juiste gedachte?
Maar dan, is het verstandig me als kort bestaande organisatie te richten op Jonge ondernemingen sociëteiten zoals, wat me het meest aanspreekt, het JOS in Den Bosch?
Heeft iemand hier advies in en / of wellicht ervaring met deze vereniging?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ironny
ironny
Beste mensen,
Ingaande op adviezen uit een boek, ben ik me aan het oriënteren om lid te worden van een netwerkvereniging.
Via ondernemersnetwerken.nl kom ik bij het zoeken binnen een regio legio aan verenigingen tegen.
Aangezien we met ons bedrijfje precies tussen Eindhoven, Tilburg en Den Bosch inzitten vraag ik me af wat het beste is mij op te oriënteren.
In Tilburg en Eindhoven zitten de meeste concurrenten, dus lijkt het me verstandiger om in regio den Bosch te zoeken. Is dit een juiste gedachte?
Maar dan, is het verstandig me als kort bestaande organisatie te richten op Jonge ondernemingen sociëteiten zoals, wat me het meest aanspreekt, het JOS in Den Bosch?
Heeft iemand hier advies in en / of wellicht ervaring met deze vereniging?
Ik ben benieuwd,
met vriendelijke groeten, Ronny
www.bofatelefoondienst.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14332-aansluiten-bij-netwerkvereniging/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag