Ga naar inhoud

Status Expert Member

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

In het verleden werd de status expert member met name gezocht buiten het veld van Higherlevel.nl om zodoende de discussies in goede banen te leiden.

Naar mate het forum groeide en groeide bemerkte we dat door actieve deelname van anderen in het forum, de toendertijd benoemde expert member steeds minder werd benaderd (lees: in de discussies niet nodig was).

Om die reden hebben wij de status van expert member aangepast.

Expert member houdt nu in dat we personen die actief én met kennis van zaken hun expertise delen in het forum enorm waarderen. Om deze waardering te onderstrepen, worden ze door ons (moderatoren) benaderd met de vraag of ze de nominatie tot expert member accepteren.

Uiteraard behouden de personen die in het verleden tot expert member benoemd zijn óok deze status. Immers, sommigen van hen zijn nog steeds actief in het forum. En de niet meer actieve experts hebben in het verleden wel actief hun "diensten" bewezen.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Featured Replies

Geplaatst:

Christine

Wel knap om in 2008 al 15 jaar op een forum te zitten dat sinds 2002 bestaat.

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Wel knap om in 2008 al 15 jaar op een forum te zitten dat sinds 2002 bestaat.

Naam: Ruben van den Oord (was: KleineBaas)

Datum van registratie: 15 maart 2007, 14:13

;D

Geplaatst:

r.i.p. Ruben van den Oord

HigherLevel anno 2002? Gevoelsmatig is het forum ouder, maar de mods en admins zullen de data wel beter in het geheugen hebben dan ondergetekende.

Ik heb eerder een ander profiel gehad op HL. Ik heb daar eerder deze week met Mikkie Vrolijk nog contact over gehad om dit account te verwijderen. Volgens mij stond daar als registratiedatum maart '93. Is er dan wellicht een voorloper van HL geweest waar ik lid van ben geweest en ben ik geruisloos ingebracht als activa in HL? De reden dat ik een nieuw profiel heb aangemaakt is dat ik een tijdje minder actief geweest en mijn login en password kwijt was. Het emailadres wat stond geregistreerd bestaat inmiddels ook niet meer (mijn oude bedrijf Pictures & Peanuts wat ik alweer jaren geleden verkocht heb). Met een nieuw profiel is er ook een nieuwe registratiedatum en staat de teller van de berichten weer op nul. (Niet dat het veel was, 6 berichten, Karma 1). Dit oude account is afgelopen woensdag verwijderd.

Ik ben nu wel erg benieuwd of ik zo scheel heb gekeken naar mijn oude profiel (zal wel net als nu erg laat zijn geweest). Mochten de admins het profiel met profielnaam "Ruben van den Oord" nog terug kunnen halen, dan graag. Ik begin nu wel heel erg aan mezelf te twijfelen. :-\ Als mijn perceptie over de registratiedatum van het oude account niet kan kloppen heb ik verkeerd gelezen en neem ik mijn woorden terug. Dan post ik mijn bericht wel over 14 jaar opnieuw ;) en trakteer ik op koffie en tompoezen. :P

Wat verder natuurlijk niets afdoet aan mijn enthousiasme over HL en diens vaak zeer gedreven en vakkundige deelnemers en bijzonder scherpe admins en moderators (slijm, slijm). ;D

Geplaatst:

r.i.p. Ruben van den Oord

Goedemorgen! Nou het mysterie is opgelost hoor! Het was maart 2003! Bijgaand een screendump van een oude post van mij.

Pfffffff Hoe erg kun je je vergissen he? :-[ Ik bedenk me net dat in '93 internet in Nederland nog maar mondjesmaat voor het grote publiek beschikbaar was (met dank aan XS4ALL). En zelf ben ik sinds '96 online.

Dus vanaf nu: Proud member since 2003. (Maar vijf jaar op de kop af is toch ook al een hele lange tijd? Toch?)

Wie komen er op 18 maart 2018 tompoezen eten? Dan hou ik daar vast rekening mee...

Geplaatst:

Nico Schouten

Is er dan wellicht een voorloper van HL geweest waar ik lid van ben geweest en ben ik geruisloos ingebracht als activa in HL?

Higherlevel is vanaf scratch begonnen, er zijn geen deelnemers ingebracht afkomstig van ander fora.

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Mochten de admins het profiel met profielnaam "Ruben van den Oord" nog terug kunnen halen, dan graag.

13-3-2003 om 11:54...

Wie komen er op 18 maart 2018 tompoezen eten? Dan hou ik daar vast rekening mee...

Count me in! :)

Geplaatst:

Marco van den Maagdenberg

staat genoteerd !

Eis en weder dienende zal ik er bij zijn, daarom schrijf ik me hierbij al in.

Ik hoop wel dat je die dingen nog niet besteld hebt. ;D

Geplaatst:

Nils de Witte

Is er dan wellicht een voorloper van HL geweest waar ik lid van ben geweest en ben ik geruisloos ingebracht als activa in HL?

Higherlevel is vanaf scratch begonnen, er zijn geen deelnemers ingebracht afkomstig van ander fora.

Je kan lid geworden zijn via één van de partnerfora. Sprout, Bizz, Zibb, NewVenture etc draaien fora die rechtstreeks van Higherlevel afkomstig zijn. Dat is een erg mooi marketingmodel. Het zorgt voor veel exposere, maar soms ook verwarring zoals in jouw geval.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

• 11 months later...
Geplaatst:

Cees van der Waal

Je kan lid geworden zijn via één van de partnerfora. Sprout, Bizz, Zibb, NewVenture etc draaien fora die rechtstreeks van Higherlevel afkomstig zijn. Dat is een erg mooi marketingmodel. Het zorgt voor veel exposere, maar soms ook verwarring zoals in jouw geval.

Met welke forums (of fora?) wordt het HL nog meer gedeeld? Ik ben het forum inmiddels tegengekomen op Bizz, Zibb, NewVenture en de EVD. Sprout (ken ik niet) wordt hierboven ook genoemd. Zijn er nog meer?

0650745035 - info@budgetpatent.nl www.budgetpatent.nl

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

• Auteur

Zie het Partneroverzicht

Hierin vind binnenkort een up-date en uitbreiding in plaatst ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.