dit is een prima vraag die je stelt. Ik heb zo even geen idee of hij al een keer op het forum gesteld is. (anders zou het ook leuk zijn om de vraag op het forum te zetten dan heeft een ander ook iets aan het antwoord
Groeten,
Ard
Dus bij deze medeforummers.............. ;)
als ik zo vrij mag zijn aangezien je overkomt als iemand die verstand van belasting zaken heeft.
Ik zit met een vraagteken namelijk wat betreft de startersaftrek.
ik weet dat je minimaal het eerste jaar voor €2100 moet inversteren, waar het per artikel minimaal €450,- moet zijn.
Nou is het geval dat ik (met gemak) over die €2100 ga komen, echter zit er niet één artikel bij van €450 of hoger.
Mijn vraag dus; is er wel manier om toch nog in aanmerking te komen voor deze startersaftrek?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
anoniem2201
anoniem2201
Dus bij deze medeforummers.............. ;)
als ik zo vrij mag zijn aangezien je overkomt als iemand die verstand van belasting zaken heeft.
Ik zit met een vraagteken namelijk wat betreft de startersaftrek.
ik weet dat je minimaal het eerste jaar voor €2100 moet inversteren, waar het per artikel minimaal €450,- moet zijn.
Nou is het geval dat ik (met gemak) over die €2100 ga komen, echter zit er niet één artikel bij van €450 of hoger.
Mijn vraag dus; is er wel manier om toch nog in aanmerking te komen voor deze startersaftrek?
(inverstering betreft trouwens allemaal nieuw gereedschap.)
Alvast bedankt voor de moeite.
Vriendelijke groeten, Mike
(p.s. deze vraag stelde ik prive aan 3 medeforummers)
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14760-vraag-over-investeringsaftrek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag