Diverse opsporingsdiensten werken reeds met mobiele CatchKen-systemen. Wat mij nou intrigeert is de vraag: is dat ook commercieel inzetbaar? Stel ik plaats zulke scanners bij elk tankstation, dan kan ik precies nagaan hoe vaak en wanneer mijn trouwe klanten langskomen. Of ik hang er eentje in mijn winkelstraat om vervolgens de kentekenregistratie te koppelen aan een postcodesegmentatiesysteem, dan kan ik het welstandsniveau van mijn voorbijgangers bijhouden.
Iemand andere ideeën? Of zelfs voorbeelden van concrete toepassingen is?
Big brother is catching You! :P
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
TwaBla
Diverse opsporingsdiensten werken reeds met mobiele CatchKen-systemen. Wat mij nou intrigeert is de vraag: is dat ook commercieel inzetbaar? Stel ik plaats zulke scanners bij elk tankstation, dan kan ik precies nagaan hoe vaak en wanneer mijn trouwe klanten langskomen. Of ik hang er eentje in mijn winkelstraat om vervolgens de kentekenregistratie te koppelen aan een postcodesegmentatiesysteem, dan kan ik het welstandsniveau van mijn voorbijgangers bijhouden.
Iemand andere ideeën? Of zelfs voorbeelden van concrete toepassingen is?
Big brother is catching You! :P
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15270-kentekenscanner-commercieel-inzetbaar/Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag