Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen
gereserveerd voor disclaimer engelse versie
Geplaatst:

ondernemertje30

*******

Featured Replies

gereserveerd voor disclaimer engelse versie
Geplaatst:

Jeroen Bakker

Is de probleem tijd om marketing te bedrijven, of ideeën?

gereserveerd voor disclaimer engelse versie
Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator

Heb je een ondernemings c.q marketingplan? Zo, ja, dan mag je me dat via PM of e-mail toesturen. Ik wil wel eens vrijblijvend bekijken of ik daar kansen en oplossingen zie. Als je dat (nog) niet hebt, adviseer ik je om daar eens goed voor te gaan zitten en daar gericht mee bezig te gaan. in de eerste plaats voor jezelf, maar jouw vraag c.q. aanbod moet ook voor mogelijk belangstellenden ergens aan te toetsen zijn.

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Expert in Innovatie-Strategieën, Human-Centered Design en Leiderschap I HL-Deelnemer en -Moderator I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

gereserveerd voor disclaimer engelse versie
Geplaatst:

P.J.

Dus je zou eigenlijk moeten investeren in een marktonderzoek?

gereserveerd voor disclaimer engelse versie
Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator

Zo te lezen heb je wel een bepaalde (cijfermatige) planning in je hoofd, als je dat, tezamen met je plannen, aan papier weet toe te vertrouwen, kun je belangstellenden voor je vraag/aanbod benaderen, want daarmee creëer je inzicht. Als je daar hulp bij nodig hebt, zul je daar toch ruimte in Geld, Energie en Tijd voor moeten creëren.

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Expert in Innovatie-Strategieën, Human-Centered Design en Leiderschap I HL-Deelnemer en -Moderator I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

gereserveerd voor disclaimer engelse versie
Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator

Ik blijf bij mijn advies, ook al doe je een poging het hier al een beetje uiteen te zetten: 'zet e.e.a. gestructureerd en planmatig op papier' en benader dan partijen voor samenwerking. Je vraagt inbreng van Kennis, Arbeid en Geld. Je zult aannemelijk moeten maken dat er naast Kennis en Arbeid (dat is nl. in geld uit te drukken) ook nog geld meegebracht moet worden, of je komt erachter dat met iemand die waardevolle Kennis en Arbeid inbrengt de resultaten zodanig kunnen verbeteren dat er een beter verdienmodel ontstaat.

 

Succès en groet,

 

Hans

 

Edit: spelfout verwijderd

 

Succes & Groet, Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Expert in Innovatie-Strategieën, Human-Centered Design en Leiderschap I HL-Deelnemer en -Moderator I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

gereserveerd voor disclaimer engelse versie
Geplaatst:

r.i.p. Ruben van den Oord

  Op 20-6-2008 om 11:51, CREANIZE!® zei:

Je vraagt inbreng van Kennis, Arbeid en Geld. Je zult aannemelijk moeten maken dat er naast Kennis en Arbeid (dat is nl. in geld uit te drukken) ook nog geld meegebracht moet worden, of je komt erachter dat met iemand die waardevolle Kennis en Arbeid inbrengt de resultaten zodanig kunnen verbeteren dat er een beter verdienmodel ontstaat.

 

Dat is een interessante insteek Hans! Hoe zou je kennis en ervaring kunnen kapitaliseren? Heb je daar een formule voor?

gereserveerd voor disclaimer engelse versie
Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator

Ja: (Zelf)kennis = Macht ;)

 

Ruben, je weet best wat ik met mijn tips bedoel. TS wil kennis en arbeid in huis halen, die vervolgens (meer) commercieel succes betekenen. De toename in het commerciële succes is dan toch te berekenen? Jij wilt een formule-achtige opzet? OK dan: Nieuwe situtatie (met de verworven kennis en arbeid) -/- oude situatie (zonder die kennis en arbeid) = commerciele succes

 

Succès en groet,

 

Hans

 

 

Succes & Groet, Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Expert in Innovatie-Strategieën, Human-Centered Design en Leiderschap I HL-Deelnemer en -Moderator I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

gereserveerd voor disclaimer engelse versie
Geplaatst:

r.i.p. Ruben van den Oord

Natuurlijk, ik heb ook wel mijn sigarenkistjes methode om de toegevoegde waarde van kennis te berekenen. Ik was alleen erg benieuwd naar jouw manier om op voorhand kennis te kapitaliseren. Achteraf is het niet zo moeilijk.

 

Hmmmmm zou je kennis dan ook op balans als Eigen Vermogen mogen zetten?

gereserveerd voor disclaimer engelse versie
Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator
  Op 20-6-2008 om 13:58, Ruben van den Oord | Brandstof zei:

Achteraf is het niet zo moeilijk.

 

Marketingplanning (en daar ging het volgens mij in dit topic een beetje over) heeft altijd te maken met 'meten=weten', dat kan alleen maar tijdens de uitvoering (bijsturen) en achteraf. Maar plannen kun je vooraf maken (daar zit m.i. de crux voor TS), mits je weet hoe dat werkt en hoe je de toetsstenen aanbrengt.

 

succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Expert in Innovatie-Strategieën, Human-Centered Design en Leiderschap I HL-Deelnemer en -Moderator I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

gereserveerd voor disclaimer engelse versie
Geplaatst:

passie

je zegt dat je meerdere erotische webshops hebt. Zijn al deze shops even winstgevend? Zijn ze qua uiterlijk hetzelfde? Verkoop je in alle webshops dezelfde produkten? Is de conversiepercentage goed? Is de vormgeving van je webistes goed?

Wellicht kan je de urls eens posten, en dan kunnen wij onze visie daarover geven.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.