Wie van jullie houdt zich bezig met gezondheid/is therapeut o.i.d.???

Aanbevolen berichten

Ik zie op dit forum heel veel webdesigners, zakenmensen, adviseurs, techneuten e.d. en dat is heel mooi want daar leer ik veel van maar soms begrijp ik niet zo goed waar ze het over hebben :-\ of heeft het helemaal niets te maken met wat ik doe :'(

 

Dus vandaar: Wie van jullie houdt zich bezig met gezondheid / is therapeut o.i.d.???

 

Gewoon nieuwsgierig!

Link naar reactie

Tip: klik op het tabje "WieWatWaar" (bovenaan, 2e van rechts) en selecteer de branche "Zorg & Welzijn". Dan zie je niet alleen welke HL-leden allemaal activiteiten in die sector ontplooien (en zo ja, wat), maar ook waar ze geografisch gevestigd zijn.

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Tip: klik op het tabje "WieWatWaar" (bovenaan, 2e van rechts) en selecteer de branche "Zorg & Welzijn". Dan zie je niet alleen welke HL-leden allemaal activiteiten in die sector ontplooien (en zo ja, wat), maar ook waar ze geografisch gevestigd zijn.

 

Gossie, dat houdt niet echt over dan! :'(

 

Ja, Romano, alleen jou had ik al gezien omdat je me ge PM'd had en jij staat niet eens onder zorg en Welzijn

Link naar reactie

Ik ben ook erg eenzaam in mijn branche :'( .

 

Gelukkig zijn heel veel zaken universeel voor veel of soms zelfs alle ondernemers, en daar kom ik voor. Iedereen heeft te maken met belastingen, marketing, een website enz.

 

Er zijn er nog wel een paar forumleden in aanverwante takken van sport. We hebben iemand die prothesen maakt en nog iemand die zorgzaken verkoopt. Gebruik even de zoekfunctie.

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.