• 0

Ideeen voor kunststof fruitprotector

Hallo mede forum genoten,

 

Ik ben op dit moment bezig met een onderzoek voor 'ons' product.

Wij zijn bezig met een mini onderneming via school en hebben een product idee.

 

Op dit moment bestaat er al de Bananaguard (http://www.bestelkado.nl/scripts/prodview.asp?idProduct=2156), maar

daar houdt het dan bij op. Echter zijn er meer fruitsoorten welke kapot gaan in je tas, denk aan nectarines, pruimen,

enz.

Wij willen nu graag een soort gelijke guard ontwikkelen, maar dan voor ander fruit. Ik las dat de Bananaguard gemaakt is

van duuraam kunststof.

Ik denk ook aan kunststof voor ons product. Ik heb via google gezocht, maar nog niet mijn antwoord gevonden. Ik heb een

aantal advies bureau's gevonden, maar nog geen daadwerkelijke producent.

 

Hebben jullie tips of wat helemaal mooi is, namen van bedrijven?

 

Super bedankt voor jullie hulp.

www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 1

Dat bananengeval loopt juist wel goed.

 

Het is op verschillende websites uitverkocht en het product is in veel landen

verkrijgbaar.

 

Wat is er fout aan een ouderwets plastic bakje of broodtrommel?

 

Wat is er fout aan een ouderwets koffiezetapparaat? Toch ook niks, waarom is de

Senseo dan zo'n succes?

 

In ieder geval bedankt voor je reactie!

www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!

Link naar reactie
  • 0

De fout aan een koffiezetapparaat is dat je veel koffie weggooit. Het goede aan de Senseo is dat men nu per kop kan zetten. Ik weet dat het een succes is, en ik heb nog geen lekkere Senseo gedronken. Ik zweer bij mijn Rombout's filter, hetgeen ik het ultieme koffiezetapparaat vind, qua tempo, qua smaak en qua cafeïnegehalte.

Boterham dubbel vouwen? Ik kan het niet.

Link naar reactie
  • 0

Hé,

 

Voor fruit zou ik het niet weten, voor de appels is een aantal jaren geleden op scholen massaal de gruitbox uitgedeeld ( dat is een broodtrommeltje waar een appel in past, als je mensen namelijk een broodtrommel geeft waar een appel in kan dan krijgen ze geen overgewicht, tenminste dat denkt de overheid >;( ).

 

Kunnen jullie niet iets verzinnen op de opengaande en lekkende flesjes en pakjes drinken in tassen? T gebeurt regelmatig en fijn is natuurlijk anders als al je boeken en rotzooi onder zitten...

Het is alleen jammer dat het net herfst is en het dus niet echt de meest handige tijd om zoiets te gaan verkopen...

 

Succes,

 

hwjd

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie
  • 0

Mijn dochtertje (4 jaar) gaat ieder dag naar school met een ouderwets broodtrommeltje met boterhammetjes en een toevallig aanwezig plastic bakje uit het keukenkastje met daarin haar stukje fruit. Hiermee gaat alles OK ! Soms moet er weleens een elastiekje omheen, maar ja...

 

Kunnen jullie niet iets verzinnen op de opengaande en lekkende flesjes en pakjes drinken in tassen? T gebeurt regelmatig en fijn is natuurlijk anders als al je boeken en rotzooi onder zitten...

 

Dáár hebben we dus wél last van, die stinkende, lekkende prinsessentas ruikend naar chocomel, melk en fristi....

 

Ben zeer benieuwd wat je gaat verzinnen !

Succes !

Link naar reactie
  • 0

Hoi Marvin,

 

Heb je enig idee hoe zo'n plastic bakje gemaakt wordt? Laat me je even een kleine schets geven:

 

1. Zet idee op papier, in 2d via CAD of andere software en verzin maten.

 

2 Productontwikkelaar maakt er een 3d tekening van en bepaalt materiaal.

 

3 Martijzenmaker zet 3d tekening om in een maltekening en maakt de spuitgietmal.

 

4 Plasticfabrikant hangt de mal in een spuitgietmachine en maakt de producten.

 

5 Eigenaar idee zorgt voor distributie en verkoopt het artikel onder eigen merk.

 

Dit zijn, vaak, 4/5 verschillende bedrijven. Welke bedoel je met "de fabrikant"?

 

Link naar reactie
  • 0

Allemaal heel erg bedankt voor de goede reacties.

 

Ik heb inderdaad contact gehad met Remco (ook actief op dit forum) en hij vertelde mij dat het

niet haalbaar is ivm de kosten en dergelijke.

Wij hebben een max. van 1000 á 2000 euro, dan is dit niet mogelijk.

 

Wat betreft:

Dáár hebben we dus wél last van, die stinkende, lekkende prinsessentas ruikend naar chocomel, melk en fristi....

 

Is dat niet hetzelfde laken een pak? Is dat ook niet zo'n duur proces om dat te maken. Ik had zoiets inderdaad al

in mijn hoofd, maar ik werk in een team.

Toch wil ik me hierin gaan verdiepen, ik dacht namelijk dat zij (http://www.difraxshop.com/nl/product.jx?axstoreout_productGUID={89088227-1F03-4795-BE84-21E5A3373F21}) al zoiets hadden ontworpen.

 

Maar is dat niet hetzelfde materiaal, dus hetzelfde proces? Iemand met verstand hiervan?

www.allsexstuff.nl -- de sexshop voor al uw seksuele wensen!

Link naar reactie
  • 0

Is dat niet hetzelfde laken een pak? Is dat ook niet zo'n duur proces om dat te maken. Ik had zoiets inderdaad al

in mijn hoofd, maar ik werk in een team.

Toch wil ik me hierin gaan verdiepen, ik dacht namelijk dat zij (http://www.difraxshop.com/nl/product.jx?axstoreout_productGUID={89088227-1F03-4795-BE84-21E5A3373F21}) al zoiets hadden ontworpen.

 

Maar is dat niet hetzelfde materiaal, dus hetzelfde proces? Iemand met verstand hiervan?

 

Van produceren heb ik geen verstand maar het hangt natuurlijk ook af van je creativiteit, misschien kun je op internet (alibaba.com) wel een standaard bakje vinden dat met een andere verpakking prima geschikt is als pakjes/flesjeshouder.

 

Je begrijpt trouwens wel dat ik met het ding waar je naar linkt op school niet gezien wil worden ;D

Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl!

Twitter | Facebook

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.