Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Olimpia
Ik heb sinds 1 jaar een bedrijf en we zijn bijna klaar met de eerste opdracht. Straks moet ik nieuwe klanten binnen krijgen. In het algemeen weet ik wat gedaan moet worden: netwerken, afspraken met bestaande contacten en potentiele klanten zetten..
Maar, ik heb een probleem: ik ben heel errrrg timide. Als ik klanten wil verdienen moet ik naar de afspraak gaan en mezelf goed kunnen vertegenwoordigen. In mijn hoofd heb ik goede teorieen over hoe ik dat kan doen. In het praktijk...ben ik bang. In het verleden heb ik dit voor mijn vorige werkgever vaak gedaan; ik had geen enkele probleem daarmee.
Nu dat ik dit voor mezelf moet doen, word ik zo zenuwachtig dat ik zet de afspraak af! Ik heb dit een paar keers gedaan en ik weet dat ik verlies de kansen die ik voor mezelf heb gecreerd. Als ik ga naar de afspraak word ik vaak ziek (van de stress).
Is dit een tijdelijke fase? Hebben andere ondernemers dit ook? Ben ik de enige met zo`n verschrikkelijke probleem...?