van de week heb ik contact gezocht met mijn provider, XS4ALL, om een nieuwe alias van mijn internetadres beschikbaar te krijgen. Ten eerste moest ik aan de telefoon heel wat geduld hebben, en heel wat muzak uitstaan. Nou, na doorverbonden te zijn, opnieuw muzak. Toen viel mijn oog op een nummer dat ik van hen opgeschreven had. Dat gebeld, he he technisch mens aan de lijn. Uitgelegd ... werd doorverwezen naar service center, een deel van hun internetsite om dingen van je site in te stellen. Wat ik wil, is daar geen functie voor. Weer bellen, zij zoeken en overleggen. U moet een brief sturen ....
XS4ALL heeft geloof ik een down-time van 8 uur per jaar, dat is heel goed. En ik vind ze wel pittig qua prijs.
Wie weet voor mij een provider die een bewezen steengoede up-time heeft, dus zwart op wit ... geen praatjes. En die wel een effectieve helpdesk heeft? En graag ook een stuk scherper geprijsd.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DunneSloeber
DunneSloeber
Beste mensen,
van de week heb ik contact gezocht met mijn provider, XS4ALL, om een nieuwe alias van mijn internetadres beschikbaar te krijgen. Ten eerste moest ik aan de telefoon heel wat geduld hebben, en heel wat muzak uitstaan. Nou, na doorverbonden te zijn, opnieuw muzak. Toen viel mijn oog op een nummer dat ik van hen opgeschreven had. Dat gebeld, he he technisch mens aan de lijn. Uitgelegd ... werd doorverwezen naar service center, een deel van hun internetsite om dingen van je site in te stellen. Wat ik wil, is daar geen functie voor. Weer bellen, zij zoeken en overleggen. U moet een brief sturen ....
XS4ALL heeft geloof ik een down-time van 8 uur per jaar, dat is heel goed. En ik vind ze wel pittig qua prijs.
Wie weet voor mij een provider die een bewezen steengoede up-time heeft, dus zwart op wit ... geen praatjes. En die wel een effectieve helpdesk heeft? En graag ook een stuk scherper geprijsd.
Boterham dubbel vouwen? Ik kan het niet.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17829-provider-internetsite/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag