Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Scanafbeelding verkleinen ,Hoe moet dat ?

Geplaatst:

Susan08

Goedemorgen,

Even een vraag van een niet computerexpert ;D

Ik moet een gescand document versturen (20.3MB) is veel te groot, hoe moet ik die verkleinen zodat ik hem toch kan verzenden???

Susan

Susan

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Verzenden via iets als Dropsend (voor het mailen van grote bestanden), of verkleinen met iets als TheGimp, Irfanview of Photoshop.

Geplaatst:

Iwan van Geelen

wat voor een bestand is het? PDF, JPEG etc

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst:

msteer

Nogmaals scannen, maar met een lagere kwaliteit (dpi). Je document wordt dan minder groot.

Geplaatst:

NewContacts

Bestanden als word of excel die groot zijn kun je ook verkleinen door het als pdf op te slaan. Wel zo gemakkelijk als je bv een offerte naar een klant stuurt en dat niet als word (dat aan te passen is) wil doen.

Via www.download.com kun je Cutepdf als software downloaden, hiermee creer je pdf documenten. Installeren en activeren.

Nu het bestand dat je wil verkleinen uitprinten maar als pinterkeuze de cutepdf printer kiezen, die zet je document om in een pdf format en je kan het ergens op je schijf saven.

Het bestand is nu aanzienlijk kleiner en eenvoudiger te versturen.

Succes,

Rick

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Geplaatst:

Iwan van Geelen

Op 6-11-2008 om 10:27, ProRi zei:

Bestanden als word of excel die groot zijn kun je ook verkleinen door het als pdf op te slaan. Wel zo gemakkelijk als je bv een offerte naar een klant stuurt en dat niet als word (dat aan te passen is) wil doen.

Via www.download.com kun je Cutepdf als software downloaden, hiermee creer je pdf documenten. Installeren en activeren.

Nu het bestand dat je wil verkleinen uitprinten maar als pinterkeuze de cutepdf printer kiezen, die zet je document om in een pdf format en je kan het ergens op je schijf saven.

Succes,

Rick

Ik heb nog nooit .xls of .doc als scan resultaat gezien :P

Let op OOK PDF is gewoon te kraken....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst:

frans74

Op 6-11-2008 om 10:29, Iwan van Geelen zei:

Op 6-11-2008 om 10:27, ProRi zei:

Succes,

Rick

Ik heb nog nooit .xls of .doc als scan resultaat gezien :P

Let op OOK PDF is gewoon te kraken....

Is idd geen probleem met bijvoorbeeld foxit pdf editor

de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals

Geplaatst:

Susan08

• Auteur

Ik heb ze net met Dropsend verzonden. Super !

Iedereen bedankt voor de tips !

Susan

Susan

Geplaatst:

Karel Stromph

Plaatje.JPG

Rechter muisknop,

Resize picture.

Small.

Kom je een heel eind.

Karel

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Op 6-11-2008 om 10:38, Karel Stromph zei:

Plaatje.JPG

Rechter muisknop,

Resize picture.

Small.

Dat kun je omdat jouw computersysteem daar een optie voor heeft Karel, dit is geen standaard optie die op elke computer werkt.

Anyway, de vraag lijkt me voldoende beantwoord, dus ik doe hem op slot :)

Geplaatst:

Karel Stromph

Hallo Jeroen,

Ja, het is waar! Dit drong nog niet tot mij door. Op de XP - Home, niet op de XP - Prof. wel, zie ik voor het eerst.

Dank je wel, Karel

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.