Martok Geplaatst: 10 november 2008 Martok 33 0 Geplaatst: 10 november 2008 Beste mensen, Graag zou ik jullie mening willen weten over de voor- en nadelen van het woord Factuur op de envelop. Persoonlijk zie ik de volgende voor- en nadelen, maar ben benieuwd naar andere visies. voordelen: [*]gelijk duidelijk wat de envelop bevat [*]kan direct door naar de persoon die de facturen afhandeld Nadelen: [*]Bij het zien van het woord factuur komt deze op een stapel van 'komt later wel' [*]irritatie gevoelens? Link naar reactie
0 Jeroen Bakker Geplaatst: 10 november 2008 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 10 november 2008 Geen probleem mee. Je weet toch wel dat een factuur komt, dus irritatiefactor lijkt me niet aan de orde. Mocht men het echt op de stapel 'komt later wel' willen leggen dan doen ze dat ook wel als de envelop open is en op de inhoud alsnog 'factuur' staat. Dit lijkt me niet echt een issue dus :) Link naar reactie
0 Iwan van Geelen Geplaatst: 10 november 2008 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 10 november 2008 Ik krijg ook wel eens zo'n factuur van famed of zo maar die hebben er een gedachte achter; bij een herinnering zetten ze dit ook op de enveloppe en daar zit een wanbetaler natuurlijk niet op te wachten .... geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
0 Maarten Geplaatst: 10 november 2008 Maarten 1,1k 80 Geplaatst: 10 november 2008 Je kunt de factuur ook richten aan de crediteurenadministratie, dan is het duidelijk waar hij naar toe moet en voorspelbaar wat er in zit :). https://www.sslcertificaten.nl | https://www.cryptoshop.nl Link naar reactie
0 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 11 november 2008 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 11 november 2008 Ik krijg nooit enveloppen met 'Factuur' erop...kan me ook niet herinneren het ooit gezien te hebben, eerlijk gezegd. IN MEMORIAM Link naar reactie
0 ronaldinho Geplaatst: 11 november 2008 ronaldinho 3,8k 296 Geplaatst: 11 november 2008 Ik vind het persoonlijk eigenlijk wel vervelend. Ik krijg ze wel eens, bijvoorbeeld van een hele grote telecomaanbieder. Waarom moet het voor de postbode zo duidelijk zijn dat ik wéér een factuur krijg. Of voor de buren, waar hij mijn post regelmatig door de bus gooit? Om nog een stapje verder te gaan, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er gebeurt als je in beroep gaat tegen een verkeersboete, met als argument dat er bij de vaststelling van de hoogte van de boete geen rekening is gehouden met het publiekelijk aan de schandpaal nagelen. Immers, bij het zien van die opdruk CJIB op de envelop, weet iedereen meteen hoe laat het is. Het blijft immers een strafrechtelijke boete, en openbaarmaking is naar ik weet niet een opgenomen sanctie... Het meest gegeven antwoord op fiscale vragen: "Dat is afhankelijk van de feiten en omstandigheden". Link naar reactie
0 Martok Geplaatst: 11 november 2008 Auteur Martok 33 0 Geplaatst: 11 november 2008 Bedankt voor jullie reacties tot dusver! Link naar reactie
0 status Geplaatst: 19 november 2008 status 86 2 Geplaatst: 19 november 2008 ben het met jeroen eens.. verder niets toe te voegen. Link naar reactie
Martok
Martok
Beste mensen,
Graag zou ik jullie mening willen weten over de voor- en nadelen van het woord Factuur op de envelop.
Persoonlijk zie ik de volgende voor- en nadelen, maar ben benieuwd naar andere visies.
voordelen:
[*]gelijk duidelijk wat de envelop bevat
[*]kan direct door naar de persoon die de facturen afhandeld
Nadelen:
[*]Bij het zien van het woord factuur komt deze op een stapel van 'komt later wel'
[*]irritatie gevoelens?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag