KvK gaat voor zichzelf beginnen

Aanbevolen berichten

Het grootste nadeel van een groot deel van de communities die tegenwoordig worden 'opgericht' is dat de oprichters infrastructuur verwarren met gemeenschap. En dat de huidige tijd draait om passie, liefde voor iets, en dat dát mensen in beweging krijgt. Niet een gekunstelde constructie met incentives die veel te vaag zijn, of alleen interessant voor gehaaide dealgerichte ondernemers, te bedacht zijn. Je kunt dingen die bottom-up ontstaan niet top down nabootsen, dat is epische faal die ik bij ontzettend veel community gerelateerde initiatieven zie. Je kunt ze na een tijdje professionaliseren, zoals Higherlevel, of Tweakers, maar je kunt het omgekeerde niet zomaar bewerktstelligen.

Link naar reactie

Ik vind het wel leuk dat je op vakgebied/ interessegebied met elkaar kan linken of een groepje maken. Dat zorgt ervoor dat je makkelijker iemand kan vinden als je bijv. antwoord zoekt op een vraag. Of als je in het algemeen iemand zoekt die vaardig is in bijv. productontwikkeling e.d. Zouden we ook kunnen doen hier. Ben zowiezo geinteresseerd in mogelijkheden om het sociale netwerk hier meer voor de dag te brengen en mensen met elkaar te verbinden (anders dan door antwoorden en discussie). Is gewoon weer een graadje hechter & verbinding meer.

Link naar reactie

Wat een copycat, klopt het dat toegang tot kvknetwerk achter een wachtwoord zit? De zogenaamde ervaringen staan vol met zelfprofilering, zou je daar voor moeten betalen? Hoeveel fte stopt kvk in dit initiatief?

 

Over sommige producten en diensten van de kvk ben ik zeer te spreken, maar deze functie wordt al door HL vervuld.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

 

Over sommige producten en diensten van de kvk ben ik zeer te spreken, maar deze functie wordt al door HL vervuld.

 

 

Precies, waarom willen doen wat door een enthousiaste groep mensen al heel goed gedaan wordt? En beter focussen op eigen kwaliteit dan iets willen doen wat al bestaat...

Maar goed, de tijd zal het leren... wie weet heeft het zijn nut!

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie

't is dat bonussen uit de mode zijn, anders zou ik onze vrijwilligers wel eenmalig willen waarderen! Ik denk dat het aanmelden in groepen ook zo z'n commerciële voor- en nadelen heeft, maar goed, dat moet ieder voor zich maar bepalen. De vriendjes op die andere community zitten net in een wat frisser jasje, verder moet de tijd het maar leren...

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 121 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.