Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
enrico007
Hallo,
Nog voor de kerstdagen willen wij een nieuwe dienst lanceren. Dit product/dienst is v.a. augustus in ontwikkeling.
De dienst kent een zeer brede doelgroep (mannen 28-48 jr. MBO + en vrouwen 25-45 jr. MBO +).
De introductiecampagne moet v.a. half december worden gevoerd. Hiervoor willen we 2 wkn lang intensief
campagne voeren op TV met korte spots (10") en vervolgens met commercials op de Radio. Ook in januari
zou 2 wkn. lang TV spots moeten worden uitgezonden.
Ons budget voor TV /radio is beperkt (250 K voor dec. en 250 k voor jan.) maar met de juiste tijdstippen/zenders
zullen we goed zichtbaar moeten zijn.
Voor productiekosten commercials (radio en TV) is door het reclamebureau een x bedrag gereserveerd.
Over het gebugeteerde bedrag heb ik m'n twijfels,. maar heb hierin ook geen ervaring/vergelijk.
Het begrote bedrag is een substantiele post die afgaat van het beschikbaar budget. Heeft iemand een
idee wat ik voor productiekosten radio/TV zou mogen reserveren.
Uiteraard begrijp ik dat het geheel afhankelijk is van het concept/script. Maar wat zou een realistisch
bedrag zijn uitgaande van genoemde budgetten en het feit dat het relatief korte commercials zijn
die in grotere frequentie moeten worden herhaald (10 sec.).
Adviseren jullie om de spots ook via het reclamebureau te laten produceren of is het beter en relatief
eenvoudig om hiervoor een aparte productiehuis/bureau te benaderen.
erik jan