Ga naar inhoud

Een evenement voor HigherLevel forumleden

Geplaatst:

OlafJ

Een netwerkdag door forumleden voor forumleden

Het zou weleens leuk kunnen zijn als er een gelegenheid is waarbij forumleden elkaar face2face kunnen ontmoeten.

 

Ik denk zelf aan een bijeenkomst in het midden des lands. In de simpelste vorm kraken we een pandje, zetten wat staantafels neer en charteren een lokale caterer om wat broodjes en koffie rond te delen. De ervaringen,anekdotes en visitekaartjes vliegen je dan misschien om de oren.

Naarmate er meer middelen beschikbaar komen kun je dit natuurlijk verder uitbouwen met workshops, voordrachten of een beursvloer.

 

Voordeel? Eens lekker ongedwongen kennis maken en dat zonder centraal thema of commerciële prietpraat van de organisator. Bovendien ken je dan later het gezicht achter de post.

 

Let wel, het gaat hier om een eigen initiatief. HigherLevel is niet verbonden aan dit idee.

Olaf Janssens

www.anasign.com

Featured Replies

Geplaatst:

Alef Arendsen

Huh, maar er is toch een datum thingy rondgegaan? 15 kan ik sowieso niet... Maar laat dat de pret niet bederven...

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Ik heb geen datathingy gezien hoor !

<>

Heb hem inmiddels binnen

 

Alridy .... Rick coördineert de datum .....

 

Maar toch nog even ghost talk .... wat ik bedoel met data .... dan kan de 1 niet, dan de ander niet ... of dan kunnen ze allemaal maar ineens niet meer.

 

Maar ... zondag lijkt mij een TOP dag om iets te plannen !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Heb net zitten smn-en met Rick. Gezien de datumprikker kan bijna iedereen op zondag 17 augustus.

Nog niet iedereen heeft gereageerd, wil je dat even doen?

 

Zondag 17 augustus okay !?!?!

 

Olaf ... ik ga proberen je morgen te fonen (bellen). Of je bent met vakantie óf je e-mail doet het niet ;)

Maar zonder jou geen gecoördineerd feezie 8)

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Zondag 17/8 is ok!

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Geplaatst:

OlafJ

  • Auteur
Olaf ... ik ga proberen je morgen te fonen (bellen). Of je bent met vakantie óf je e-mail doet het niet ;)

Maar zonder jou geen gecoördineerd feezie 8)

 

Ik ben er wel, maar maandag was ik er niet en gisteren had ik gin tied.

 

We hebben nu dus vr 15, za 16 of zo 17 aug. 18 personen hebben hun interesse getoond en er zijn 4 organisatoren.

 

Dan stel ik voor om die vier bij elkaar te krijgen op telefoon, chat of whatever om een lokatie en een definitieve datum te prikken en uitnodigingen te versturen. Hebben we adressen?

Iemand had voorgesteld Dreamstart te porren voor wat ondersteuning. Misschien willen ze helpen met de uitnodigingskosten. De vrijwillige ontwerpster is wat mij betreft aangenomen.

Olaf Janssens

www.anasign.com

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Ik heb Olaf net aan de foon gehad. Even de mogelijkheden bekeken en een taakomschrijving doorgenomen.

 

Rick: heeft datumprikker reeds rondgestuurd aan degenen die in deze discussie gereageerd hebben.

 

Annedien: wil jij een vooraankondiging maken voor zondag 17 augustus? Omdat HL-leden zich alleen registreren met een e-mail adres kan de vooraankondiging daar naartoe verstuurd worden. Indien ze animo hebben kunnen ze het deelnameformulier invullen en retourneren en ontvangen ze per post de definitieve uitnodiging/bevestiging.

Heb je direct tijd hiervoor ?

 

Dennis: verstuurd vooraankondiging per mail naar alle geregistreerden leden.

 

Mikky: locatie. Van 10-100+ personen is een strandtent goed te doen.

Als er grote getalen komen zullen we toch moeten uitwijken naar iets anders. Nu ken ik wel Oscars die tot 500 personen kwijt kan, maar boven de 500 personen houdt mijn locatiekennis on the beach op.

 

Surfend op het web kwam ik ook nog BeachCompany tegen die 1750 personen kwijt kan.

 

Locatie algemeen: willen we wel naar Kijkduin (aansluiting met A13 en gratis parkeren én food & bevarage relatief goedkoper dan naar Scheveningen (parkeren sky high kosten, AA-locatie dus ook versnapperingen duurder).

Beiden zijn met openbaar vervoer te bereiken. Maar dit is niet voor iedereen centraal in het land (1 uur tot meer reizen).

 

Olaf: blijf overall coördinator en wordt alles met hem gecommuniceerd.

 

Olaf zal ook inventariseren wat er in midden Nederland te doen is.

Olaf en ik vroegen ons af of wat dat ook vantevoren moeten polsen bij geïnteresseerden bij de vooraankondiging (wens Kijkduin, Scheveningen of centraal in het land)?

 

Voor de locatie is en blijft natuurlijk altijd gelden: is er wel ruimte op 17 augustus? Omdat we nog niet weten wat de animo zal zijn, is daar vantevoren geen reservering voor te maken.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Annedien Hoen

Direct niet, maar als ik de benodigde informatie krijg aangeleverd kan ik wel wat tijd inplannen!

 

Groet,

Annedien

 

Geplaatst:

Ridler

Ik denk dat 17/8 een go is. Tot nu toe geen afzeggingen (alleen nils weet t nog niet zeker).

Geplaatst:

Nils de Witte

alleen nils weet t nog niet zeker

 

Ik moet dan eigenlijk zeilen. Even zien hoe dat loopt.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Geplaatst:

paulmatthijs

kan iemand nog even de url geven van die prikker? (en dan de url die direct doorgaat naar ons evenement)

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Nils de Witte

 

Hmm, ik mag zeker niet meer komen. Ik sta er niet meer bij ::)

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Geplaatst:

Alef Arendsen

 

Hmm, ik mag zeker niet meer komen. Ik sta er niet meer bij ::)

 

Jemig, die Nils heeft wel een hoop pech de laatste tijd hier... Z'n evenementen verdwijnen zomaar, hij wordt verwijderd uit de datumprikkers... Zou er een geheime anti-Nils campagne bezig zijn ;D ;D ;D

Geplaatst:

Nils de Witte

 

Hmm, ik mag zeker niet meer komen. Ik sta er niet meer bij ::)

 

Jemig, die Nils heeft wel een hoop pech de laatste tijd hier... Z'n evenementen verdwijnen zomaar, hij wordt verwijderd uit de datumprikkers... Zou er een geheime anti-Nils campagne bezig zijn ;D ;D ;D

 

Goh! zou het? Ik kan me dat bijna niet voorstellen. Ik ben ozo aardig en meegaand ;D

 

BTW, dat event had ik zelf verkeerd aangemeld. :P

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Geplaatst:

OlafJ

  • Auteur

Hoi allemaal!

 

Even kort een teken van leven.

 

Van het weekend ga ik proberen mij eens flink in te spannen om de functie van coordinator een beetje waardig te zijn.

 

Momenteel ben ik druk, druk, druk...

Olaf Janssens

www.anasign.com

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Ik zat onderweg naar huis ineens te bedenken: miskien wel leuk als geïnteresseerden op het aanmeldingformulier aan kunnen/mogen geven dat ze mét of zonder introducée komen? Of meer personen? Niet zozeer voor het volume, maar miskien voor het gehalte man/vrouw. Want het valt mij steeds op dat als ik off line ergens op een ondernemersmeeting ben dat het gehalte mannen bijna 100% is.

 

En ik zag weer even de uitnodiging van de Industry of Dance op 26 juni dat het eigenlijk helemaal zo gek niet is om kaartjes te verkopen (low budget 5 euro of meer of nix?) Of ben ik nu weer te commercieel. Het blijft natuurlijk non-profit, maar wel handig om de DJ te betalen of what ever ?!?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

OlafJ

  • Auteur

Goh, zijn er zo weinig vrouwelijke ondernemers? Maar ik zat toch al met introducees in mien kop. Is ook al interessant om te zorgen dat ondernemers die geen HL-lid zijn ook kunnen komen. Om op die manier wat meer m/v mixture te krijgen is alleen maar een extra reden.

 

Moet je bij het heffen van entree rekening gaan houden met prijs-elasticiteit en al die bla? Zo ja, dan nee, zo nee, dan toch liever niet. Het is natuurlijk wel een goede manier om wat extra faciliteiten te financieren.

 

Te commercieel? Nee, je wilt er toch niet aan verdienen? Het is alleen maar om geen verlies te lijden. Met een eventueel overschot kunnen we volgend jaar verder. Een overschot vraagt immers om herhaling, of niet dan? Ja toch?

Olaf Janssens

www.anasign.com

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Goh, zijn er zo weinig vrouwelijke ondernemers?

Dat denk ik niet, ik kom ze alleen off line nooit tegen.

 

Wat de entree price betreft ben je een beetje dubbel. Je wilt het liever niet, en hebben we overschot dan kunnen we daar het volgende feezie van organiseren?

Ga je tijdens het evenement met de pet rond ;)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

OlafJ

  • Auteur

Inderdaad liever niet. Als blijkt dat we iets van een tent of dj nodig hebben, zullen we bijna wel moeten. Vandaar dat ik al gelijk iets bedenk voor eventuele overschotten. Maar voor zomaar bij elkaar komen aan het strand verwacht ik niet dat mensen de portemonnee wijd open trekken. Dets waai

Olaf Janssens

www.anasign.com

Geplaatst:

Ridler

Ik moet dan eigenlijk zeilen. Even zien hoe dat loopt.
Hmm, ik mag zeker niet meer komen. Ik sta er niet meer bij
Ach nils we zitten aan 't strand dus dan zeil je er toch even heen? Door snel invoeren had ik je 2 keer in de lijst staan en later dus schijnbaar de verkeerde verwijdert. Maar ik zie dat de datum nu vast staat.
Geplaatst:

Nils de Witte

Ik moet dan eigenlijk zeilen. Even zien hoe dat loopt.
Hmm, ik mag zeker niet meer komen. Ik sta er niet meer bij
Ach nils we zitten aan 't strand dus dan zeil je er toch even heen? Door snel invoeren had ik je 2 keer in de lijst staan en later dus schijnbaar de verkeerde verwijdert. Maar ik zie dat de datum nu vast staat.

 

OK, Goed idee :D

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Geplaatst:

OlafJ

  • Auteur

Het bericht werd een beetje lang, dus zie de bijlage.

 

Agenda deze week:

  • VOORAANKONDIGING moet eruit: Kermie, Annedien, olaf
  • Bellen Nulde: Olaf
  • Inventariseren paviljoens: Kermie en Olaf
  • Mogelijkheden bbq: Kermie en Olaf
  • Aactiviteiten bedenken en haalbaarheid nagaan: Iedereen

 

Mede-organisatoren: vergeet de bijlage niet svp. Graag uw commentaar.

PID.txt

Olaf Janssens

www.anasign.com

Geplaatst:

OlafJ

  • Auteur

 

Hmm, ik mag zeker niet meer komen. Ik sta er niet meer bij ::)

:o Ik hoop dat je toch nog even tijd kunt vinden, maar de datum is denk ik de enige die gezien de vakantieperiodes en het einde van de zomer nog haalbaar wordt. Kun je het me vergeven?

Olaf Janssens

www.anasign.com

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Bellen Nulde

 

Wat wil je weten van Nulde (en hoe kom je bij Nulde?)? Nulde is het strand van Putten, de gemeente waar ik woon en werk. Dus als je concrete vragen hebt kan ik die denk ik wel beantwoorden. :)

Geplaatst:

Annedien Hoen

Ik doe ook een duit in het zakje; een ontwerp om de communicatie hierover te verfraaien...

May the higherlevel BEACHMEETING tradition start here...

 

;D

hl_beachmeeting.thumb.gif.8dabe302d3c42a96c3fc1a065d998e06.gif

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.