Een evenement voor HigherLevel forumleden

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Een gedetailleerde begroting is beetje moeilijk. We hebben immers geen idee hoeveel personen er komen.

Bovendien is het afhankelijk van wat Olaf uiteindelijk beslist. Want gezien zijn programma (met voorwoord en workshops), zullen we een "private" locatie af moeten huren en zoals je in mijn bovenstaande bericht gelezen hebt, is dat on the beach vooralsnog niet te doen.

De combinatie met een strandfeest bij Springers gaat ongeveer 10 euro per persoon kosten (dat is incl. DJ en BBQ). Dus wat begroting betreft .... animo x 10 euro.

Als er erg veel animo is dan kunnen we bedoïne tenten huren en daar zit natuurlijk ook een prijskaartje aan vast. Ik zal kijken of ik in concept wat cijfers boven water kan toveren bij een tentverhuurbedrijf.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Als we gewoon de uitnodiging er eens uit gooien. Dan komen we er vanzelf achter hoeveel animo er is. Of heb ik een mailtje over het hoofd gezien? Maandag 7-7 moeten alle stemmen toch wel binnen kunnen zijn? Of moeten we twee dagen erbij doen: 9-7?

 

Voor mijn programma is een strand private genoeg hoor. Ik gil gewoon 'BIERTJE?' en dan nog iets in de trant van waarom we bij elkaar zijn en wat we gaan doen.

 

De activiteiten zijn echt wel van die 'waterskieën zonder touw' dingen enzo, gewoon melig en lol trappen.

 

Ik denk, als dj en bbq 10 euro kosten (kan dat voor dat geld??) dan kunnen we met 5 euro extra geheid een tent vinden. Hoe zit het met tentenbouwvergunningen enz. op Kijkduin?

Ik ben er trouwens een voorstander van om de respons af te wachten.

 

2 bij 3? Is dat een frietkraam? Als het strand ervoor kan worden gereserveerd door het om zeven uur 's ochtends vol badlakens te gooien, okay.

 

Als er duizend man willen komen, kunnen we die feestneuzen op Kijkduin nog eens vragen of ze plek hebben.

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Alridy .... eerst de vooraankondiging de deur uit !

Als locatie "kijkduin" vermelden en na peiling animo bekijken wat er wel/niet geregeld moet worden.

Bydewee ... ik zou die vooraankondiging simpel houden. Zonder vermelding van programma. Gewoon datum, locatie en qua tekst een goede trigger om te komen?

 

10 euro is indeed mogelijk , maar maak er for just in case maar 15 van !. Want bij Springers op Kijkduin (inderdaad een friettent) worden strax 2x per maand zulke feezies gegeven. De tent is klein, maar het strand wat zij tot beschikking hebben is groot.

 

Ik ga zomedadelijk (na borrelen in Amsterdam) op vakantie. Ben 21 juli weer terug ! Ik ga er vanuit dat we dan al een beetje inzicht hebben in wat er gaat gebeuren :D

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Een tent op het strand is naar mijn idee moeilijk te regelen. Zeker in kijkduin. Je kan dan beter uitwijken naar het strand van Monster of 's-gravenzande. (ligt ernaast). Beide hebben regelmatig dit soort feest. De strandtenthouder zet dan een tent naast de strandtent en geeft een groot feest. Dus daar zou het goed mogelijk moeten zijn.

Leer alsof je eeuwig leeft, leef alsof het je laatste dag is!

Link naar reactie

Kijk eens aan. Dan valt de vertraging nog mee. Tel ook bij de reactietermijn dezelfde vertraging op: 7+6=13 = ongeluksgetal, dus één extra = reageren voor 14 juli.

 

Ik lees trouwens 'Uitnodiging'. Hebben we het nu over de vooraankondiging (e-mail) of over de definitieve uitnodiging (post)?

 

Ik ga er even van uit dat het om de aankondiging gaat of heb ik iets gemist?

 

Vergeet niet de vermelding dat vakantiegangers ook daarna nog even contact kunnen opnemen.

 

Wat de lokatie betreft stel ik voor om het nog even te houden bij 'Haagse kust'. Dan kunnen we nog even breenstormen over 's Gravenzande etc., want dat klinkt wel interessant.

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

Helaas.... ik heb afgelopen weekend andere verplichtingen gekregen voor de 17e... :-[

 

Hihi... denk ik het hele feest te missen... krijg ik net een uitnodiging voor 17 AUGUSTUS! (Ik dacht dat het 17 juli was...)

 

Oké! Count me in!!

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie

Ik ben blij dat je toch kunt komen.

 

Even een verzoek aan allen:

Meldingen over wel of niet komen graag per e-mail terugmelden ovv aantal personen en wijze van reizen.

 

Dat verwerkt namelijk gemakkelijker

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

Het aanmelden gaat lekker, vergeet svp niet om mijn even een mailtje te sturen op dennis@higherlevel.nl als je van de partij bent. (hieronder nogmaals de uitnodigingstekst)

 

 

 

Aan alle higherlevel.nl leden

 

!!! FEEST !!!

 

Op 17 augustus 2003 organiseert een club wilde en initiatiefrijke leden van het higherlevel.nl forum een netwerkdag met een alternatief tintje:

 

De Higherlevel.nl BeachMeeting 2003

 

Dit feest is bedoeld om elkaar eens in levende lijve te ontmoeten en samen een onvergetelijke dag te beleven.

 

Programma:

- 16.00 u.: Welkomstwoord

- 16.30 u.: Een leuke activiteit, wedstrijd, show: laat je verrassen

- 17.30 u.: De BBQ is heet genoeg en dus gaan we bakken, braden en natuurlijk eten

- 20.30 u.: Een leuke activiteit, wedstrijd, show: laat je verrassen

- Tot in de kleine uurtjes: Feesten, gezelligheid, lachen en

netwerken.

 

De entree is 15 Euro

Dit is inclusief eten, muziek en activiteiten. De drankjes zijn voor ieders eigen rekening. Het begint om 16.00 u., maar je kunt ook al eerder aan komen waaien. Wie zich inschrijft ontvangt een officiële uitnodiging met alle gegevens op een rijtje en een duidelijke routebeschrijving.

Lokatie: het haagsche strand

 

Nu willen wij graag weten:

- Of je komt

- Met hoeveel je dat doet

- Hoe pak je dat logistiek aan? (auto, trein, benenwagen, busje huren ofzo)

 

Kom je langs? Stuur dan even een emailtje naar dennis@higherlevel.nl (of stuur een antwoord op dit mailtje)

 

Reacties willen we graag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk op vrijdag 18 juli, binnen hebben. Mocht je dit pas na je vakantie (na 18-7) lezen, neem dan even contact op. Uiterlijke reactie: 5 augustus.

 

 

********************************************************************

Contactpersonen zijn:

9 juli tot 18 juli: Olaf Janssens (user olafjanssens) e-mail: beachmeeting@aa-development.com 21 juli tot 11 augustus: Mikky Vrolijk (Administrator Kermie) e-mail: mikkyvrolijk@dreamstart.nl 11 augustus tot en met 17 augustus zijn we beiden bereikbaar

********************************************************************

 

 

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Helaas, helaas,

 

Op zaterdag 16 augustus vertrek ik voor zaken naar Amerika. Mijn eerste innerlijke reactie was 'oh, maar ik kan op zondag 17-8 niet. Dan is de beach meating'. Mijn tweede reactie was echter 'YES!'. Deze zakenreis is namelijk van cruciaal belang voor mijn bedrijf en ik kan er daarom niet vanaf zien.

 

Ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen

 

Ik blijf wel gewoon aanspreekpunt en zal in de week van 9-8 tot 15-8 bereikbaar zijn.

 

Ik vind het wel spijtig dat ik nu geen kans heb om jullie allemaal te ontmoeten.

 

ALLEMAAL HEEL VEEL PLEZIER!!!

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Heel sjiek OLAF ! Een event inluiden, maar niet inkoppen ? ? ?

Maar ... business goes before or beyond PLEASURE ! Prioriteiten zijn er altijd. Succes in the States ! ! !

Jammer ... that's for sure ! Maar ... als wifi werkt en de webcame het doet hoef je nix te missen ;D

 

Ehhhh .... zrski ... hoeveel animo heb je op dit moment ... enneh ... welke verrassing (incl. voorwoord) had je in petto? Zijn daar nog special effects voor nodig ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

zijn er ook mensen die bijvoorbeeld...gitaarspelen en hun gitaar willen meenemen? (dan kan ik wel wat jazz standards zingen

 

Met dit idee is rekening gehouden ! Oftewel ... alle attributen zijn voorhanden. Dus iedereen die muzikaal is ... kan jammen op de 17e !

 

Bydewee .... alles is zo goed als rond !

We hebben 53 aanmeldingen tot op heden en ik denk dat er tussen de nieuwe leden (aangemeld na de vooraankondiging) ook nog animo zit !!!

Morgen gaan de bevestigigingen de deur uit !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 106 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.