Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
XYZdotCLUB
Het enige wat in mijn ogen aan Higherlevel en vele andere forums mist is een functie die in elke chatroom aanwezig is een MUTE functie.
Ik zie het forum als een uitgebreide opgetekende chatsessie, waarbij je de antwoorden van sommige mensen na twee maal lezen niet meer wil tegenkomen, aan de linkerkant een functie MUTE erbij, even aanvinken.
Dan lees ik alleen de antwoorden van de mensen waarvan ik weet dat ze iets zinnigs te melden hebben ;) en dat scheelt een hoop visuele SPAM die ik toch moet doorploegen om een fatsoenlijk antwoord te kunnen schrijven.
En je kunt de antwoorden van mensen taggen en volgen, wordt een antwoord niet meer gelezen kun je het mooi wissen naar verloop van tijd.
Het zelfde geld voor je "actieve" ledenbestand ik ben al zeker 6 maanden niet ingelogd geweest maar kan zonder moeite nog binnen komen, ben ik wel blij om :) en kan ik mooi nog een paar reuzen uitdelen en onderbouwen!