Als ZZP'er/Freelancer krijg ik vaak te maken met headhunters werving-en-selectiebureaus die mij ergens proberen te plaatsen.
Nu zit ik zelf af en toe te kijken naar verschillende vacatures (ICT gericht) bij bedrijven die ik interessant vind en waar ik wellicht opdrachten zou willen uitvoeren.
Bij vrijwel alle vacatures staat er:
"Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld."
Ik begrijp dat dit er staat om niet benaderd te worden door duizenden bureaus.
Maar ik vroeg me af hoe het (uit ervaring) zit met ZZP'ers/Freelancers die op deze vacatures reageren?
Worden wij ook gezien als "tussenburaeus" ?
Wordt überhaupt wel (positief) gereageerd ?
Ik zit namelijk te kijken naar een vacature voor een zeer interessante opdracht maar ze zoeken iemand "vast".
Sowieso ga ik erop reageren maar was benieuwd hoe ervaringen van anderen hiermee zijn?
MIDENS ICT - Systeembeheer, Internet Diensten, Advies en Levering HP, Cisco, APC en Datacenter Producten. www.MIDENS.com
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ensermo
ensermo
Beste Mede Collega's,
Als ZZP'er/Freelancer krijg ik vaak te maken met headhunters werving-en-selectiebureaus die mij ergens proberen te plaatsen.
Nu zit ik zelf af en toe te kijken naar verschillende vacatures (ICT gericht) bij bedrijven die ik interessant vind en waar ik wellicht opdrachten zou willen uitvoeren.
Bij vrijwel alle vacatures staat er:
"Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld."
Ik begrijp dat dit er staat om niet benaderd te worden door duizenden bureaus.
Maar ik vroeg me af hoe het (uit ervaring) zit met ZZP'ers/Freelancers die op deze vacatures reageren?
Worden wij ook gezien als "tussenburaeus" ?
Wordt überhaupt wel (positief) gereageerd ?
Ik zit namelijk te kijken naar een vacature voor een zeer interessante opdracht maar ze zoeken iemand "vast".
Sowieso ga ik erop reageren maar was benieuwd hoe ervaringen van anderen hiermee zijn?
MIDENS ICT - Systeembeheer, Internet Diensten, Advies en Levering HP, Cisco, APC en Datacenter Producten. www.MIDENS.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19278-acquisitie-naar-aanleiding-van-deze-vacature-wordt-niet-op-prijs-gesteld/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag