• 0

Waar kan ik mijn ontwerp laten haken?

Beste lezer,

 

Ik heb een product bedacht en dat wil ik graag op de markt brengen. Breimachines bestaan en iets ergens laten breien is mogelijk maar ik kan geen bedrijf vinden waar ik mijn ontwerp kan laten haken. Als ik in de winkels kijk zie ik diverse producten die machinaal gehaakt zijn... Dus het is mogelijk maar waar? Wie weet met wie ik in contact kan treden om mijn ontwerp (in het buitenland) te laten haken?

 

Bij voorbaat hartelijk dank voor de informatie!

 

Simone.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

20 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bedoel je misschien borduren?

 

 

;D Iwan, dank je wel voor de training van mijn lachspieren.

Je moet eerst iets breien, haken of weven voordat je erop kunt borduren. Jij zat zeker met vliegtuigjes te spelen tijdens de handwerklessen op school. ::)

 

Hallo Simone,

 

Welkom op Higherlevel.

Kun je misschien even vertellen wat voor product je hebt bedacht. Kleding, huishoudelijk, technisch?

Hoe meer jij vertelt, hoe meer mensen hier met je mee kunnen denken.

 

Karen

 

 

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

Bedoel je misschien borduren?

 

 

;D Iwan, dank je wel voor de training van mijn lachspieren.

Je moet eerst iets breien, haken of weven voordat je erop kunt borduren. Jij zat zeker met vliegtuigjes te spelen tijdens de handwerklessen op school. ::)

 

Bedenk wel dat we mannen zijn...en mannen hebben totaal géén verstand hebben van borduurwerkjes e.d.

Link naar reactie
  • 0

Bedoel je misschien borduren?

 

 

;D Iwan, dank je wel voor de training van mijn lachspieren.

Je moet eerst iets breien, haken of weven voordat je erop kunt borduren. Jij zat zeker met vliegtuigjes te spelen tijdens de handwerklessen op school. ::)

aren

 

 

 

 

Graag gedaan, ik doe dit met veel plezier :-)

image_6.thumb.jpg.cfa23329215e29cec148f2fa6cde3ebc.jpg

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

@ Iwan en Frans: als jullie toch niks te doen hebben kunnen jullie ook nog wel even uitzoeken waar vliegtuig en motor zijn gehaakt, dan heeft Simone misschien ook nog wat aan HL's eigen mannenhandwerkclubje. ::)

 

@ Simone: Wellicht schiet je meer op met bij de winkels vragen naar telefoonnummers van de leveranciers van niet met jouw idee concurrerende producten. Wellicht dat die bereid zijn om je aan gegevens van producenten te helpen, tenzij de heren alhier weer wakker worden en je vraag serieus gaan beantwoorden.

 

@ Tonino: Klik maar even op de link waar Popma (vrouwelijke man met veel verstand van handwerkjes) in zijn eerste mail mee kwam.

 

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

Dankjewel Iwan :-K,

 

Wellicht dat bij deze link alleen nog even een waarschuwing voor Alibaba.com dient te staan, want volgens mij zijn er ook hier al diverse ondernemers langsgekomen die hebben ontdekt dat niet alle leveranciers daar betrouwbaar zijn.

 

Karen

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

Dankjewel Iwan :-K,

 

Wellicht dat bij deze link alleen nog even een waarschuwing voor Alibaba.com dient te staan, want volgens mij zijn er ook hier al diverse ondernemers langsgekomen die hebben ontdekt dat niet alle leveranciers daar betrouwbaar zijn.

 

Karen

 

Ook Alibaba kent wat minder betrouwbare vrienden maar ook zeker wel correcte clubs

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

@ Iwan en Frans: als jullie toch niks te doen hebben kunnen jullie ook nog wel even uitzoeken waar vliegtuig en motor zijn gehaakt, dan heeft Simone misschien ook nog wat aan HL's eigen mannenhandwerkclubje. ::)

Karen

 

Heb je gelijk in Karen :-[ liet me even meeslepen.

 

@TS. als je link deze mensen eens belt contactgegevensen uitlegt dat je op zoek bent naar haakmachines dan kunnen ze je vast wel vertellen aan welke professionele bedrijven ze in nederland geleverd hebben. Dan kun je hen bellen en kijken of je er samen uitkomt

 

Edit: was even een tijdje aan het zoeken en Iwan was me weer voor :)

 

Link naar reactie
  • 0

@ Frans: Je blijft erg goed in je mannenrol. ;D

Dat is een leverancier van borduurmachines... Embroidery is borduren en crochet is haken.

Bijvoorbeeld Comez maakt haakmachines. http://www.comez.com/secliv-home-en.htm en op die pagina staan onder andere contactgegevens in Belgie en Duitsland.

 

@ Iwan: En hoe komt een potentiële klant erachter welke leveranciers van Alibaba wel betrouwbaar zijn?

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 123 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.