Ik ben erg benieuwd wat de belangrijkste reden van een klant is om juist bij die webwinkel te kopen.
Is de prijs de belangrijkste reden?
Is het de vormgeving die dat bepaald? (hoe betrouw en proffesioneel kom je over)
Zijn het de 1 van de vele keurmerken die op je site vermeld staan.
Of is de manier hoe je je produkten afbeeld en omschrijft het belangrijkste.
Graag jullie mening hierover.
Nog een vraag, Met een aantal produkten ben ik goedkoper dan mijn concurenten. Mijn verzendkosten zijn echter hoger, waardoor het eindbedrag bij mij iets hoger ligt dan de concurent.
Mijn filosofie is dat de lage prijs van het artikel blijft hangen en niet de duurdere verzendkosten. (het gaat hier om grote artikelen waar ik € 7,50 aan administratie en verzendkosten bereken)
Kiezen jullie ook voor deze strategie of juist voor lage verzendkosten en deze kosten in de verkoopprijs mee doorberekenen?
Ik kan dan wel de verzendkosten verlagen zodat ik echt de goedkoopste ben, maar naar mijn mening ben je nooit langer dan 1 maand de goedkoopste, er is dan altijd wel iemand die daar weer onder duikt en het gaat alleen maar ten koste van de marge.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Musd
Musd
Ik ben erg benieuwd wat de belangrijkste reden van een klant is om juist bij die webwinkel te kopen.
Is de prijs de belangrijkste reden?
Is het de vormgeving die dat bepaald? (hoe betrouw en proffesioneel kom je over)
Zijn het de 1 van de vele keurmerken die op je site vermeld staan.
Of is de manier hoe je je produkten afbeeld en omschrijft het belangrijkste.
Graag jullie mening hierover.
Nog een vraag, Met een aantal produkten ben ik goedkoper dan mijn concurenten. Mijn verzendkosten zijn echter hoger, waardoor het eindbedrag bij mij iets hoger ligt dan de concurent.
Mijn filosofie is dat de lage prijs van het artikel blijft hangen en niet de duurdere verzendkosten. (het gaat hier om grote artikelen waar ik € 7,50 aan administratie en verzendkosten bereken)
Kiezen jullie ook voor deze strategie of juist voor lage verzendkosten en deze kosten in de verkoopprijs mee doorberekenen?
Ik kan dan wel de verzendkosten verlagen zodat ik echt de goedkoopste ben, maar naar mijn mening ben je nooit langer dan 1 maand de goedkoopste, er is dan altijd wel iemand die daar weer onder duikt en het gaat alleen maar ten koste van de marge.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19739-hoe-te-onderscheiden-van-je-collega-webwinkeliers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag