Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Higherlevel Twitter

Geplaatst:

Romano Sandee

Ik vroeg me zo af, en nog een aantal mensen via Twitter, wie eigenlijk Higherlevelnl als Twitternaam beheerd? Welke mod heeft dat erbij gedaan?

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Ik verdacht jou ervan eigenlijk :)

Ik ben het in ieder geval niet, heb geen idee eerlijk gezegd.

Geplaatst:

Ewout Wolff

Jawel.... ;D

Geplaatst:

Romano Sandee

• Auteur

Er zijn geen problemen... maar zo nieuwsgierig als ik ben wou ik het even weten...

Geplaatst:

Joost Schravendeel

Pak die API erbij en post automatisch:

- Link naar nieuwe Modsblogposts.

- Link naar nieuwe HL columns.

- Link naar nieuwe reacties in Grote YES!!! momenten.

- Link naar nieuwe reacties in Even voorstellen (mits postcount <10 is).

- Link naar nieuwe reacties in het '5 vragen voor' - topic.

- Iedere dag de 'quote van de dag'.

Dat lijkt me wel wat.

Geplaatst:

djluc

Goed idee inderdaad en super simpel. Mocht er wat code voor nodig zijn laat maar weten maar denk dat Jeroen dat ook zo in elkaar tikt.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

Ewout Wolff

Joost, je bedoelt : zet de HL-feeds in Twitter en/of FriendFeed ?

Wat is je Twitternaam dan eigenlijk ? Je staat nl. nog niet in de te volgen-lijst.

Dit heb ik al een keer eerder gedaan, maar dat ging toen niet helemaal lekker. Maar he, als het voldoet aan een vraag : try, try again I will.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Is daar echt vraag naar? Dat vervuilt Twitter toch alleen maar, met berichten waarvan - als je ze wílt volgen - ook RSS-feeds beschikbaar zijn... Lijkt me niet echt een nuttige toepassing van Twitter om ongefilterd allerlei berichten er in te plempen.

Geplaatst:

Romano Sandee

• Auteur

Om eerlijk te zijn vind ik het alleen nuttig om de weblogs van de mods eens in de zoveel tijd langs te schieten op het Higherlevel kanaal of logs van de experts, maar niet vanuit topics. Als ik de topics wil lezen, dan kom ik immers toch wel op het forum. De logs zijn dan ook werkelijk interessant om eventueel te retweeten.

Geplaatst:

Ewout Wolff

Jeroen, je kan denken : als mensen onze feed willen hebben, dan komen ze wel naar HL.

Maar Twitter is zowel ontvang - als zend-plaats. Een goede reden om onze info daar te brengen.

En waarschijnlijk nog belangrijker : op Twitter verzamelt zich een enorme grote groep leuke & interessante mensen. Als je die wilt bereiken, dan is het goed om ze op die plek te vertellen over de interessante info van Higherlevel.

Geplaatst:

Maarten

Op 21-5-2009 om 09:54, Jeroen Bakker zei:

Lijkt me niet echt een nuttige toepassing van Twitter om ongefilterd allerlei berichten er in te plempen.

Dat is juist de hele filosief van twitter, het draait er op :)

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.