Ga naar inhoud

verschil nieuws op de website en de nieuwsbrief.

Geplaatst:

gprincee

Steeds meer bedrijven brengen up to date nieuws over aanbiedingen en nieuwe producten of diensten via de website onder het kopje NIEUWS.

Gek genoeg hebben veel bedrijven nog altijd de nieuwsbrief met soortgelijke informatie? Wat hebben bedrijven eigenlijk nog aan nieuwsbrieven behalve dat ze er hun adressenbestand mee kunnen uitbreiden?

 

Ik zeg; weg met de irritantie spamsiaanse nieuwsbrieven! toch?

Featured Replies

Geplaatst:

anna82

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt....dat zij de website beter onderhouden dan de nieuwsbrief wil niet zeggen dat jij dat ook zo moet doen. Ikzelf vind het iig zeer nuttig, alsof je je klanten weer even wakker maakt, ze herinnert om bij jou te kopen.

Geplaatst:

llevering

Het ene is push (je brengt het naar de gebruiker toe) en het andere pull (de gebruiker moet het komen halen). Daardoor ziet de gebruiker jouw naam. Als het goed is opgezet kunnen gebruikers in elke nieuwsbrief zich uitschrijven, dus ze hoeven zich er niet aan te ergeren. Op die manier zorg je dat een deel van je potentiële klanten jouw naam elk(e) week/maand/kwartaal/etc jouw naam zien. Alleen daarom al zou je het nieuws ook in een nieuwsbrief rondsturen.

Geplaatst:

Joost Rietveld

  • Moderator

een nieuwsbrief is interactie met een cliënt en gewoon actiever klantcontact.

Hoe vaak bezoek jij de websites van je zakenrelaties?

 

Anyway: lijkt me meer een discussietopic in off topic of voer voor een column.

 

groet

Joost

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

gprincee

  • Auteur

ik snap de P&P strategie wel maar we kunnen we vaststellen dat de nieuwsbrief alleen idd een naamsherinnering is en dat ik daarna naar de website ga om het te lezen? Dat bedoel ik! Is een nieuwsbrief nog wel een nieuwsbrief of gewoon een BANNER in alle inboxen?

Geplaatst:

Joost Rietveld

  • Moderator

simpel: onze cliënten kunnen zich er vrijwillig op abonneren en ook weer afmelden. Aan hun de keuze.

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

gprincee

  • Auteur

ik snap het al

Geplaatst:

anna82

ik snap de P&P strategie wel maar we kunnen we vaststellen dat de nieuwsbrief alleen idd een naamsherinnering is en dat ik daarna naar de website ga om het te lezen? Dat bedoel ik! Is een nieuwsbrief nog wel een nieuwsbrief of gewoon een BANNER in alle inboxen?

::) Als je een nieuwsbrief goed verstuurd staat de info gewoon op de nieuwsbrief, hoeven ze niet door naar de website, en als je nog meer je best doet om het interessant te houden vermeld je er gewoon extra tips / nuttige info, die niet op de website vermeld staat. Ik snap je doel van dit topic niet....

Geplaatst:

gprincee

  • Auteur

lama!

 

 

 

 

Mod edit: ik kende deze nog niet, maar ik neem aan dat je refereert aan de Lama's van BBN

Geplaatst:

Jacqelien

Helemaal eens. Een goed bijgehouden website is veel handiger en je bereikt er meer mensen mee dan alleen degenen die je nieuwsbrief toch al ontvangen. Via LinkedIn en Twitter kun je ook heel goed vertellen wat je allemaal bereikt hebt.

Een goede tekst genereert omzet.

 

K-PR Schrijfatelier

www.k-pr.nl

Geplaatst:

dannyverhoeven

Ik vind wel een groot voordeel van een nieuwsbrief dat je je bezoekers op een gewenst moment terug kan laten keren naar je website.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.