• 0

Mijn webshop met contactlenzen van (bijna) alle fabrikanten

Omschrijving van je concept:

Webshop met contactlenzen van (bijna) alle fabrikanten.

 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Toevoeging van alle artikelen en geprobeerd om mijn SEO tot een goed einde te brengen. Zelf ben ik hierin een absolute leek en hoop op goede tips hiervoor.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Omzet realiseren en naambekendheid realiseren.

 

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Waar ik het meeste trots op ben is de filtering die mogelijk is wanneer men een lens besteld waarvoor er verschillende parameters dienen in te geven worden. Hierdoor is het onmogelijk om een bepaalde parameter te kiezen die eigenlijk niet bij elkaar kunnen horen.

 

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Goede natuurlijk :)

 

- Tips om mijn webshop bekend te kunnen maken.

- Voor mij is het natuurlijk allemaal enorm duidelijk waarover het gaat, maar misschien dat sommige wel wat moeilijkheden hebben om zaken te bestellen. Ik had dan graag willen horen waar er iemand - kan - over struikelen tijdens zijn bestelling.

www.cheaplenses.eu

Online shop met contactlenzen aan de scherpste prijzen!!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 2

Hallo Jan,

 

Ik gebruik zelf geen contactlenzen, dus ik heb even als "leek" naar je website gekeken. Ik vind het makkelijk navigeren en duidelijk dat je in de header steeds kunt zien welke menu-keuzes je al gemaakt hebt.

 

Waarom "cheaplenses"? Ga je je alleen op prijs profileren? "Cheap" wekt bij mij in eerste instantie de indruk dat je een keuze hebt gemaakt voor een goedkoper marktsegment / product, maar je levert blijkbaar (bijna) alle grote merken. En als ik je prijzen vergelijk met andere websites dan lig je er soms onder, maar soms zit je er ook ruim boven. Dus waarom dat "cheap"?

 

CheapLenses schrijf je in je logo met een hoofdletter L en verder met een kleine letter. Is dat opzet?

 

Je taalgebruik is hier en daar overduidelijk Belgisch (zoals "contacteer ons" en "aan de scherpste prijzen"). Bekijk even of je sommige termen iets moet aanpassen voor de Nederlandse markt.

 

Als ik een rubriek niet invul komt er wel erg nadrukkelijk "Fout!" te staan. Dat mag wat mij betreft wel wat vriendelijker.

 

Je drop-down menu's zijn soms te klein, waardoor de tekst is afgekapt. Er staat nu bijvoorbeeld "Selecteer de ster" in plaats van "Selecteer de sterkte".

 

Waarom een knop "Tell a friend" op een Nederlands/Belgische website?

 

Tot slot nog een enkel taalfoutje: teruggestort (op de FAQ pagina).

 

Groet,

 

John

Link naar reactie
  • 0

Hallo Jan,

 

Ik gebruik zelf geen contactlenzen..... En als ik je prijzen vergelijk met andere websites dan.....

 

Wat een top-service hier op HL, door John! Ik heb toevallig net mijn lenzen opgehaald dus de prijs zat nog in mijn hoofd....

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ik draag lenzen sinds m'n 12e en bestel mijn lenzen online, ik heb je website dus als potentiële klant kunnen bekijken. Voor mijn merk ligt de prijs bij jullie lager, dit even terzijde ;-)

Ik vind je site overzichtelijk, kon heel gemakkelijk terugvinden waar ik naar zocht (als "kenner") en vind het er netjes uitzien allemaal. Je naamkeuze vind ik wat ongelukkig, maar daar is nu waarschijnlijk niet veel meer aan te veranderen. "Cheap" komt bij mij over als "minder goede kwaliteit" en dat wil je dus echt niet voor je ogen.

 

Taalgebruik: ik lees met verbazing dat "contacteer ons" typisch Belgisch is, dat wist ik niet :-)

Wel vind ik een paar zinnen nogal "krom":

"Wij hopen echter van in de toekomst ook Luxemburg en Frankrijk te kunnen bedienen."

"Hopen van" is spreektaal. (ik zou dit trouwens ook niet meteen vermelden, het maakt het erg duidelijk dat jullie net gestart zijn, maar dat is een persoonlijke bedenking)

 

Bij de FAQ: "Ik zie bij sommige lenzen geen keuze staan om een andere curve te kiezen.

Als er geen mogelijkheden extra bij een type lens staan,..."

 

"Voorvallen" is voor elke rechtgeaarde Vlaming heel correct, maar ik zou er toch "gebeuren" van maken ;)

 

Iemand was me voor om de taalfout uit je FAQ te pikken, staat slordig.

 

Kortom: ik zou de teksten nog eens lezen en bijschaven waar nodig.

 

Wat ik mis op je website, is een woordje uitleg over hoe je je lenzen moet onderhouden, waar je op moet letten. Je hoort eigenlijk elk jaar naar de oogarts te gaan, ook wanneer je je lenzen online bestelt. Ik zou er in jouw plaats voor kiezen de klanten daarop te wijzen.

 

Maar ook algemene informatie over contactlenzen, het gebruik ervan, de verschillende soorten, ... zou ik zeker opnemen op je website. Informatie maakt in de eerste plaats duidelijk dat je weet waar je mee bezig bent, het schept vertrouwen. Ik ga er zomaar van uit dat je klanten vooral mensen zullen zijn die hun lenzen al een poosje dragen, iemand die pas lenzen krijgt zal misschien niet zo makkelijk online bestellen, maar die persoon zal misschien wél informatie zoeken online. Als jij informatie kunt geven over de verschillende soorten lenzen, hoe je je ogen goed verzorgt, enzovoort... dan kan je bezoekers aantrekken die misschien later ook klant worden. Meer bezoekers is altijd goed voor Google, dus --> informeer!

 

Veel succes!

 

 

Link naar reactie
  • 1

Mijn immer praktische echtgenoot wijst me op nog een punt. Ik bestel, zoals gezegd, mijn lenzen steeds online. Daarbij bestel ik al een paar jaar steeds dezelfde lenzen in dezelfde hoeveelheid, ik moet dus telkens weer op zoek naar "mijn" lenzen, moet telkens weer mijn sterkte ingeven. Het zou best handig zijn als er een optie zou zijn om gewoon, zonder poespas, mijn "standaard" bestelling opnieuw te kunnen plaatsen. Ik ben lui en klik niet graag ;D

Misschien is dat een tip voor jouw site?

Link naar reactie
  • 0

Mijn immer praktische echtgenoot wijst me op nog een punt. Ik bestel, zoals gezegd, mijn lenzen steeds online. Daarbij bestel ik al een paar jaar steeds dezelfde lenzen in dezelfde hoeveelheid, ik moet dus telkens weer op zoek naar "mijn" lenzen, moet telkens weer mijn sterkte ingeven. Het zou best handig zijn als er een optie zou zijn om gewoon, zonder poespas, mijn "standaard" bestelling opnieuw te kunnen plaatsen. Ik ben lui en klik niet graag ;D

Misschien is dat een tip voor jouw site?

 

Of een abonnement aanbieden? Of nog mooier een tussenvorm; ik draag lenzen en bril dus aan de bekende sites met abonnementen heb ik niks maar na 25 dagen (bij een bestelling van 30 pcs) een reminder "heeft u nog genoeg lenzen? geeft u nu aan hoeveel u nog heeft en u krijgt op tijd een reminder"

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Ikzelf combineer al jaar en dag lenzen en een bril.

En heb nog nooit lenzen via een webshop gekocht.(potentiële klant dus)

Ik ga het dan ook (tegen mijn gewoonte in) eens over de inhoud hebben en niet over seo

 

Enkele opmerkingen:

*Op de overzichtspagina's (daglenzen,maandlenzen,...) komen de zelfde woorden naar mijn mening nogal vaak voor.

op de daglenzen pagnia komt daglenzen 9 keer voor terwijl er niet echt veel tekst op staat waarvan 7 keer "daglenzen van".

Dat vind ik persoonlijk storend, waarom niet gewoon het logo met daaronder de naam ipv steeds opnieuw daglenzen van?

(seo opmerking: lijkt me niet goed als zoveel keer hetzelfde woord voorkomt, bij zo weinig tekst, misschien geeft dat zelfs een penalty bij google)

*wat is je doelpubliek? Iemand die veel lenzen gebruikt? sporadisch? of zelfs de brilgebruiker die eens lenzen wil proberen?

Als je die laatste ook wil kan je best een woordje uitleg geven bij de categorieën (dag/2week/maand) Die persoon weet niet waarom die verschillen bestaan.

*Verder denkend daarover, waarom staan er niet wat algemene do en don't over lenzen?

*ik associeer je websitenaam ook niet echt met kwaliteit, het eerste wat ik dacht is dat zijn zeker van die nepmerken?

 

Je webwinkel ziet er wel eenvoudig,keurig en gebruiksvriendelijk uit wat volgens mij van groot belang is.

 

in het kort:

geef wat meer uitleg/inhoud en overweeg van naam te veranderen.

 

succes nog

 

www.tornooi.net : toernooilijst voor België en Nederland

Link naar reactie
  • 0

Beste Cheaplenses.eu,

 

welkom op Higherlevel. Ik vind dat de website en het productaanbod/bestelproces een lijn of identiteit missen. Oplossing: nummer je bestelstappen of laat de grijze balk meer opvallen met >>. Misschien wordt mijn gevoel versterkt door de vrij anonieme en lastige handels- en domeinnaam.

 

Daarnaast vind ik bedrijfs- en bestelinformatie niet in één oogopslag terug op de startpagina, dus ik klik (als niet gebruiker van lenzen ;)) waarschijnlijk door naar een concurrerende verkoper. Oplossing: welkomsttekst met jullie propositie of garanties uitbreiden en de banner verwijderen, want die voegt naar mijn smaak weinig toe. Structureer de website of VGV met bedrijfsinformatie, gebruiks-/productinformatie en bestel-/betaalinformatie (retourpolitiek).

 

Bij serieuze ambities voor de Nederlandse en Belgische markt, zou ik ook altijd de lokale .nl en .be domeinen gebruiken, aangevuld met een Belgisch én Nederlands postadres. Wat doe je als een concurrent deze stap voor je neemt?

 

Waarom bied je geen concurrerend verzendtarief aan? Zijn verpakkingen met lenzen geen busstukken? Wat maakt je hierin nog goedkoop of voordelig? Maak een bestelknop met hoeveelheden voor drie of zes maanden, dan hebben kopers maar één keer verzendkosten en heb jij je hogere gemiddelde aankoopbedrag (omzet). Bij welke ordergrootte kan je het verzendtarief voor eigen rekening nemen?

Waarom ontbreekt de mogelijkheid voor het bestellen van vloeistof? Dat is prachtige bijverkoop. Nu moeten lenzendragers alsnog naar de winkel!

 

Met vriendelijke groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

*ik associeer je websitenaam ook niet echt met kwaliteit, het eerste wat ik dacht is dat zijn zeker van die nepmerken?

 

En daar op in hakend, zeker als het gaat om dingen die ik (brildrager) op m'n oog zou moeten steken ga ik liever voor kwaliteit dan voor goedkoop. Verder mis ik ook een stukje hoe-en-wat. Ik heb nog nooit lenzen geprobeerd, maar als ik dat zou willen gaan doen dan wil ik er wel iets meer over weten.

 

Is het misschien een idee om je klanten de mogelijkheid te geven de lenzen te beoordelen?

Link naar reactie
  • 0

Ik zou inderdaad, zoals hierboven al aangegeven is, wat meer informatie geven over het dragen van lenzen en wat daar allemaal bij komt kijken. Goed voor de klant, en tevens goed voor google.

 

Kleine tip. Als je na alle bovenstaande reacties toch besluit om de naam cheaplenses te voeren, zou ik cheaplenzes.eu ook even registreren en doorlinken.

Link naar reactie
  • 0

Diverse artikelen van jouw AV staan me behoorlijk tegen. Neem bijvoorbeeld:

 

Artikel 4. Levering

 

4.1 De door Cheaplenses opgegeven levertijden (max 30 dagen) gelden als indicatie en niet als fatale termijnen. Overschrijding van enige levertijd geeft u geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht uw bestelling te annuleren, de overeenkomst te ontbinden dan wel enige andere actie jegens Cheaplenses, tenzij er sprake is van opzet of grove schuld van Cheaplenses.

4.2 Cheaplenses behoudt zich het recht voor de levering van producten in gedeelten na te komen. De levering van de producten geschiedt op de plaats en het tijdstip waarop de producten gereed zijn voor verzending aan u.

4.3 Indien u de levering weigert zonder toestemming van Cheaplenses, moet u Cheaplenses vergoeden voor de onkosten of verliezen voortvloeiend uit die weigering, inclusief opslagkosten, tot u de levering aanvaardt.

 

Meen je dat nu echt?

 

Groet,

 

Highio

 

 

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 1

Wellicht kun je met "cheap" wel nog iets doen zodat je niet alles hoeft te veranderen. Denk aan: Cheap Lenses, Topmerken tegen lage prijzen, of iets in die richting. Dan wordt je in ieder geval niet meteen gezien als goedkoop dus slechte kwaliteit.

 

Als ik naar de SEO kijk van je website zullen er nog een hoop stappen moeten worden gezet.

Je structuur is duidelijk en helder.

Je mist qua optimalisatie wel nog een hoop aspecten, zoals je titels, description en keywords. Het is belangrijk dat je je verplaatst in je klant en denkt waar hij naar zoekt.

Voor meer informatie kun je ook dit topic raadplegen goede landingspages

 

Waarom heb je voor een .eu domein gekozen als ik vragen mag? Ik zie dat de server wel in NL staat, dat is goed voor je optimalisatie. Ga je je ook op de belgische markt richten? een .EU domein wat gehost wordt in NL optimaliseren voor google.be zal lastig worden!

 

Ik hoop dat je hiermee wat kunt,

 

Groet,

 

Sonny Sieben

 

Link naar reactie
  • 0
Wellicht kun je met "cheap" wel nog iets doen zodat je niet alles hoeft te veranderen. Denk aan: Cheap Lenses, Topmerken tegen lage prijzen, of iets in die richting. Dan wordt je in ieder geval niet meteen gezien als goedkoop dus slechte kwaliteit.

 

Cheaptickets.nl lukt iets vergelijkbaars ook, dus inderdaad...al gaan Engelse kaartjes er beter in bij Nederlandstaligen dan een setje Engelse lenzen. Zie ook hoe daar omgegaan wordt met landendomeinen en lokale vertegenwoordiging.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Allen,

 

Alvast ongelooflijk bedankt voor al deze antwoorden. Ik heb nu pas gezien naar de reacties (de laatste 2 dagen was ik internetloos, enkel emails kunnen ophalen).

Ik zal vandaag al de opmerkingen bekijken, aanpassen en de dingen die ik zelf niet kan aanpassen, doorsturen naar mijn webmaster.

 

- De naam Cheaplenses heb ik gekozen omdat ik denk dat de mensen die deze artikelen kopen op het internet specifiek op zoek zijn naar dezelfde lenzen die ze dragen, maar dan puur op de prijs.

Ik heb wel marktonderzoek gedaan en gekeken naar de prijzen van andere site. En ik heb ook gezien dat er sommige nog wat goedkoper liggen dan de mijne. Momenteel zijn dat prijzen waar ik zelfs niet aan kan. Misschien dat zij een grotere afzet kunnen nemen en zo een betere prijs kunnen krijgen bij hun fabrikant.

 

- De taalfouten ga ik ASAP aanpassen (inderdaad wel zonde eigenlijk).

 

- Je kan steeds dezelfde bestelling uitvoeren als je inlogt op je account. Zo hoef je inderdaad niet terug alles opnieuw in te geven.

 

- De reden dat ik (nog) geen vloeistoffen verkoop is het transport. Het zijn meestal grotere flessen en pakketten. Ik zal toch eens kijken dat ik dit ergens kan integreren.

 

- De volgende stap in mijn Cheaplenses verhaal is inderdaad dat men pakketten (lenzen en vloeistoffen) samen kan kopen aan een interessante prijs.

 

Laat reacties maar komen. Heel graag zelfs.

 

 

Jan

www.cheaplenses.eu

Online shop met contactlenzen aan de scherpste prijzen!!

Link naar reactie
  • 0

Ik heb reeds enkele aanpassingen aangebracht aan de webshop. Enkele heb ik ook naar mijn webmaster moeten sturen.

 

Er werd me een tip meegedeeld in dit topic dat ik ook andere domeinnamen (.be en .nl) moest registreren en deze laten doorlinken naar mijn webshop.

Ik vind het zeer opmerkelijk dat juist die dag deze domeinnamen werden geregistreerd. Ik heb een klein vermoeden, anders is het ongelooflijk toevallig, dat het iemand moet zijn die dit topic heeft gelezen.

Dus ik vraag mij af waarom Rene (want zo is zijn naam) deze daad stelt en een startende ondernemer zo wil liggen hebben.

 

U mag mij altijd contacteren!

 

Ik houd jullie nog verder op de hoogte van mijn verdere aanpassingen.

 

Jan

www.cheaplenses.eu

Online shop met contactlenzen aan de scherpste prijzen!!

Link naar reactie
  • 0

Leuk dat je er zo fanatiek mee aan de slag gaat en hier laat zien wat er met de ideeën en opmerkingen gebeurt!

 

Wat betreft de domeinnaam: Het is in principe iedereen toegestaan een domeinnaam te registreren. Zeker voor de volgende keer als tip om altijd de belangrijkste vast te leggen als je ergens mee begint en dit openbaar maakt. Een topic op HL wordt door vele mensen gelezen dus daarom is dit erg van belang. De naam van de persoon die geregistreerd heeft komt me niet erg bekend voor dus het hoeft niet eens een HL lid te zijn.

 

[offtopic]Heb overigens weleens gehad dat ik een naam verzon in een post die door iemand anders voor de zekerheid geregistreerd werd door een mede lid en daarna aan mij overgedragen![/offtopic]

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Uiteraard is het iedereen toegestaan, maar ik vraag me af wat ze daar dan aan hebben.

 

En blijkbaar is mijn naam dan toch niet zo slecht gekozen ;)

 

 

 

 

@ HL misschien kan er dan gezorgd worden dat iedereen die dit forum wil lezen zich ook moet registreren (suggestie)

www.cheaplenses.eu

Online shop met contactlenzen aan de scherpste prijzen!!

Link naar reactie
  • 0

Uiteraard is het iedereen toegestaan, maar ik vraag me af wat ze daar dan aan hebben.

En blijkbaar is mijn naam dan toch niet zo slecht gekozen ;)

Er zijn mensen die zich bezighouden met het opkopen van domeinnamen waarvan men denkt dat er interesse in kan zijn, enkel om die met winst door te verkopen. Als iemand jouw bericht hier gelezen heeft, dan weet die persoon dus dat je interesse hebt. Andere mogelijkheid is dat een concurrent je domeinnamen heeft ingepalmd om te vermijden dat jij er wat mee doet. Je website heeft nog geen pagerank, is het nog een optie om (in alle stilte ;)) je naam te wijzigen en je site te verhuizen/redirecten/...? Ik merk bij mezelf dat ik Cheaplenses altijd verkeerd intyp, ik maak er lenzen van in een automatisme. Als je je richt op de Nederlandstalige markt, dan is het misschien sowieso beter om een Nederlandstalige domeinnaam te verzinnen? Die kan je dan registreren voor .be en .nl (en .eu en .com eventueel ook). Mocht dat echt geen mogelijkheid zijn, dan denk ik dat je enige andere optie is: contact opnemen met de eigenaar en je er misschien bij neerleggen dat je het enkel met een .eu moet stellen (want een ander bedrijf heeft de .com van Cheaplenses al in gebruik).

 

De suggestie om Higherlevel enkel zichtbaar te maken voor geregistreerde leden vind ik persoonlijk niet goed (en daarin ben ik vast niet de enige). Ook zonder Higherlevel zou het een kwestie van tijd kunnen geweest zijn voor je domeinnamen weggekaapt werden, live and learn ;)

 

Link naar reactie
  • 0

 

@ HL misschien kan er dan gezorgd worden dat iedereen die dit forum wil lezen zich ook moet registreren (suggestie)

 

een handige oefening om usability en Seo beter te begrijpen. Je hebt het voordeel van de maatregel al aangegeven (geen lezers die je domein weg kapen), maar beantwoord de vraag "waarom is jouw suggestie niet verstandig?" eens. Extra oefening om daarna over je eigen site na te denken. Er zijn minstens 5 redenen te verzinnen :)

Link naar reactie
  • 0

Wel als jij mij die redenen geeft, zal ik zeggen hoeveel je er juist hebt. :)

 

Alle gekheid op een stokje. Op gebied van internet en SEO heb ik nog een heleboel te leren :-\. Vandaar ook dat nu alle posts aan het doornemen ben over dit onderwerp. Vergeef het me a.u.b. dat ik niet op de hoogte ben van de kennis waar vele van jullie over beschikken. :'(

 

Stel me anders die vraag binnen enkele maanden nog eens. Dan ben daartegen opticien - webdesigner ;) :)

 

 

www.cheaplenses.eu

Online shop met contactlenzen aan de scherpste prijzen!!

Link naar reactie
  • 0

Vooruit meester ;)

 

Als je het forum afschermt zodat alleen geregistreerde gebruikers het kunnen lezen:

1 - SEO: De Google bot is geen geregistreerde en ingelogde gebruiker. Die kan alle posts dus niet lezen...waardoor het hele forum niet te vinden is op Google (behalve de algemene beginpagina die je ziet als je niet ingelogd bent).

Bijvoorbeeld, ik zoek: "ideale en goedkope manier van klantenwerving". Dan zie ik op plaats 2 een link naar higherlevel: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=18;action=display;threadid=26670

Dit zal nooit gebeuren als je het forum afsluit.

 

2 - SEO: De rest van higher level zal minder sterk worden. Immers is de bekende leus "Content is King". Als je het hele forum onzichtbaar maakt, dan zal ook de rest daar wat van voelen.

 

3 - Usability: Je bent in Google niet te vinden op goede zoekwoorden (dubbel met SEO dus)

 

4 - Usability: Ik kom op higherlevel als beginnen en denk "Wat is dat forum toch?". Ik kan het echter niet zien...moet me eerst registreren. Maar waarom zou ik me voor dat forum registreren? Het heeft zich nog helemaal niet bewezen! Ik wil eerst zeker weten dat het een goed forum is voordat ik me registreer. Veel mensen denken zo en zullen zich niet registreren, omdat ze wel willen weten waar het over gaat.

 

5 - Usability: Ik wil helemaal niet reageren op onderwerpen, ik wil alleen lezen... Waarom moet ik mij registeren? (zeeeer belangrijk bij een webshop! Geef mensen de keuze om een bestelling te plaatsen zonder te registeren. Bij een eenmalige aankoop willen ze dat niet.)

 

6 - Usability: Ik zit op een publieke computer en wil snel even iets opzoeken wat ik op higherlevel heb gevonden, zonder dat ik me daar inlog omdat ik bang ben dat mijn wachtwoord gejat wordt. Niet mogelijk.

 

 

1 is de allerbelangrijkste op het gebied van SEO en zal enorm veel impact hebben als het afgeschermd wordt. Higherlevel zal veel nieuwe leden en lezers verliezen als ze het forum afschermen vanwege deze reden.

 

4 i.c.m. 5 belangrijkste op het gebied van usability.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 121 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.