Ik ben Richard ,19jaar en Ik werk fulltime bij een quad/motorzaak.
Ik wil graag een eigen zaak omdat ik graag meer wil verdienen en Om meer van de zakenwereld wil leren.
Thuis "hobbie" ik veel. met Het verkoop en repareren van scooters.
Ik koop alles in waarmee ik geld kan verdienen. dit doe ik al 2jaar en het word een uit de hand gelopen hobbie.
In die 2jaar heb ik 28scooters verkocht. Dat vind ik veel voor een hobbie.
Dit bracht redelijk veel geld op en heb nu bijna alles gekocht wat in een werkplaats te vinden is.
Alleen A-kwaliteit gereedschap natuurlijk. Als je een goed product wil verkopen moet je ook goede materialen hebben vind ik.
Onlangs had ik een idee maar of het echt handel is weet ik niet.
Wie kent de progamma's zoals american chopper , chop shop en pimp my ride??
Het idee is om Scooters optisch te "pimpen " Dit doe ik door Zelf onderdelen te maken of aan te passen.
Ook het maken van echt carbon onderdelen ( met mallen orginele onderdelen kopieren)
Op een scooterforum waren de reactie positief.
Ik ben al bezig met een website zie hieronder
www.rtcustoms.webs.com
graag hier een mening over. en tips
Ook het beginnen van een webshop was mijn idee. Ik heb connectie in amerika die alles kan exporteren naar nederland. ik hoef maar ja te roepen en het is geregeld.
Ik wil elektronica , telefoon , gereedschap , onderdelen van bepaalde machines etc verkopen via de webshop.
Eigelijk heb ik tig ideeën ik zie overal dingen waarmee ik geld kan verdienen.
graag hier ook een mening over. en tips natuurlijk
Ook zit ik te denken aan contacten te gaan zoeken in china om bijv. onderdelen te laten maken etc. maar wel strenge controle op kwaliteit.
Mijn eisen :
- Ik wil naast me gewone baan dus eigen zaak willen ( voorlopig dan.)
- Niet al te veel regels te hoeven volgen ( belasting etc )
- Vaste zakenpartners waar ik alles inkoop.
- Het moet wel redelijk geld op brengen want voor een paar tientjes kan ik net zo goed bij de baas blijven werken.
wat meer info over mijn "zakelijke"leven :
Wat ik kan :
- Snel en overtuigend een product verkopen
- Eigen website/ webshop maken
- Heb ervaring op technisch gebied van motors ,scooters ,auto zowel mankementen op lossen als het reaparen van schade's en verkoop ervan.
- Mijn motto is kwaliteit is mijn reclame.. alles moet 100% zijn
- Boekhouding weet ik al 1 en het ander van.
- Nieuwe dingen zoeken om meer geld en meer klanten te krijgen.
- Aantal uren werken is niet belangerijk al is het 80uur in de week
- Ik besteed veel aandacht en tijd aan het zakelijk gebeuren.
- klantvriendelijk.
- Als ik iets verkoop weet ik ook alles erover te vertellen om het goed te kunnen verkopen.
wat ik graag wil :
- Goed en "snel: geld verdienen.
- Goede producten afleveren.
- De beste ondernemer te worden.
- aantallen maken en inversteringen met goede winst
- Alles leren om een goed bedrijf te zijn.
wat ik al heb:
- werkplaats met alle gereedschap om scooters te reparen. de ruimte is eigelijk te klein.
- Verstand van zaken dus weten waar het over gaat. ( wat ik verkoop en wat ik wil kopen )
- Ondernemingsplan ben ik bijna klaar mee.
- Postieve instelling.
- Heb redelijk geld opgebouwt om dingen te kunnen kopen.
- leverancier van onderdelen voor scooters/ auto's / motoren.
- connectie in amerika om producten te exporteren naar NL. ( een jaar over gedaan om het uit te zoeken en te regelen)
En graag iemand die echt veel verstand heeft van handelen etc om advies te geven via mail zodat ik een gezonde en goede onderdernemer kan worden.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Rtcustoms
Rtcustoms
Ik zal me eerst even voorstellen:
Ik ben Richard ,19jaar en Ik werk fulltime bij een quad/motorzaak.
Ik wil graag een eigen zaak omdat ik graag meer wil verdienen en Om meer van de zakenwereld wil leren.
Thuis "hobbie" ik veel. met Het verkoop en repareren van scooters.
Ik koop alles in waarmee ik geld kan verdienen. dit doe ik al 2jaar en het word een uit de hand gelopen hobbie.
In die 2jaar heb ik 28scooters verkocht. Dat vind ik veel voor een hobbie.
Dit bracht redelijk veel geld op en heb nu bijna alles gekocht wat in een werkplaats te vinden is.
Alleen A-kwaliteit gereedschap natuurlijk. Als je een goed product wil verkopen moet je ook goede materialen hebben vind ik.
Onlangs had ik een idee maar of het echt handel is weet ik niet.
Wie kent de progamma's zoals american chopper , chop shop en pimp my ride??
Het idee is om Scooters optisch te "pimpen " Dit doe ik door Zelf onderdelen te maken of aan te passen.
Ook het maken van echt carbon onderdelen ( met mallen orginele onderdelen kopieren)
Op een scooterforum waren de reactie positief.
Ik ben al bezig met een website zie hieronder
www.rtcustoms.webs.com
graag hier een mening over. en tips
Ook het beginnen van een webshop was mijn idee. Ik heb connectie in amerika die alles kan exporteren naar nederland. ik hoef maar ja te roepen en het is geregeld.
Ik wil elektronica , telefoon , gereedschap , onderdelen van bepaalde machines etc verkopen via de webshop.
Eigelijk heb ik tig ideeën ik zie overal dingen waarmee ik geld kan verdienen.
graag hier ook een mening over. en tips natuurlijk
Ook zit ik te denken aan contacten te gaan zoeken in china om bijv. onderdelen te laten maken etc. maar wel strenge controle op kwaliteit.
Mijn eisen :
- Ik wil naast me gewone baan dus eigen zaak willen ( voorlopig dan.)
- Niet al te veel regels te hoeven volgen ( belasting etc )
- Vaste zakenpartners waar ik alles inkoop.
- Het moet wel redelijk geld op brengen want voor een paar tientjes kan ik net zo goed bij de baas blijven werken.
wat meer info over mijn "zakelijke"leven :
Wat ik kan :
- Snel en overtuigend een product verkopen
- Eigen website/ webshop maken
- Heb ervaring op technisch gebied van motors ,scooters ,auto zowel mankementen op lossen als het reaparen van schade's en verkoop ervan.
- Mijn motto is kwaliteit is mijn reclame.. alles moet 100% zijn
- Boekhouding weet ik al 1 en het ander van.
- Nieuwe dingen zoeken om meer geld en meer klanten te krijgen.
- Aantal uren werken is niet belangerijk al is het 80uur in de week
- Ik besteed veel aandacht en tijd aan het zakelijk gebeuren.
- klantvriendelijk.
- Als ik iets verkoop weet ik ook alles erover te vertellen om het goed te kunnen verkopen.
wat ik graag wil :
- Goed en "snel: geld verdienen.
- Goede producten afleveren.
- De beste ondernemer te worden.
- aantallen maken en inversteringen met goede winst
- Alles leren om een goed bedrijf te zijn.
wat ik al heb:
- werkplaats met alle gereedschap om scooters te reparen. de ruimte is eigelijk te klein.
- Verstand van zaken dus weten waar het over gaat. ( wat ik verkoop en wat ik wil kopen )
- Ondernemingsplan ben ik bijna klaar mee.
- Postieve instelling.
- Heb redelijk geld opgebouwt om dingen te kunnen kopen.
- leverancier van onderdelen voor scooters/ auto's / motoren.
- connectie in amerika om producten te exporteren naar NL. ( een jaar over gedaan om het uit te zoeken en te regelen)
En graag iemand die echt veel verstand heeft van handelen etc om advies te geven via mail zodat ik een gezonde en goede onderdernemer kan worden.
Tips meningenen etc zijn erg welkom!!
Bedankt!
Money is the power of life
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22436-eigen-zaak-beginnen-naast-een-full-time-baan-webshop/Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag