Hoi Jeroen,
Ik ga je helpen geld te besparen. Als je een call center laat bellen, zijn de antwoorden:
1) Weet ik niet, we krijgen heel veel post;
2) Waarschijnlijk wel;
3) Geen behoefte, wij nemen wel contact met hem op als we dat nodig vinden.
en dat keer 250.
Misschien een beetje flauw van mijn kant, maar voel jij je serieus genomen als je door een call center wordt nagebeld? Hoe reageer jij?
Als je toch wil nabellen, wil ik je adviseren een slimme, vrolijke, ad-rem jongedame (of heer natuurlijk) op uurbasis bij jou op kantoor te laten nabellen. Je hebt meer controle over het proces en de kosten, je kunt meeluisteren, bijsturen en desgewenst ingrijpen als het niet naar je zin is. Mijn ervaring met call centers is dat ze op basis van een minimum budget werken, en dat je dus sowieso voor 5 K "nat" gaat, terwijl resultaten niet gegarandeerd worden.
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Groeten, Stefan