TJ

Junior
  • Aantal berichten

    17
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer
  • Geslacht
    Male
  • Voornaam
    Stefan

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Breda
  • Branche
    Industrie & bouw
  1. Hoi Richard, Heb je al een rekenexercitie gedaan hoeveel pennen je met welke marge je moet verkopen om je kosten te dekken èn om jezelf een goed basissalaris te geven? Ik wil je zeker niet ontmoedigen, maar er zijn inmiddels vele webwinkels die (goedkope en) dure pennen verkopen. Voor mijn bedrijf moeten we ook regelmatig luxe pennen inkopen en mijn ervaring is dat de leveranciers over elkaar heen rollen om maar de scherpste aanbieding te kunnen doen. Dit betekent dus dat de marges laag zijn. Daarnaast zul je, als je grotere volumes wil draaien (en dat wil je waarschijnlijk, want de marges zijn laag en je krijgt alleen kortingen bij de leveranciers op grotere volumes), dat je de zakelijke markt zal moeten gaan bedienen. Deze partijen hebben meer en bredere wensen waarvoor additionele investeringen nodig zijn. Denk bijvoorbeeld aan apparaten waarmee men het bedrijfslogo op de pennen kan zeefdrukken of laseren. Mijn advies: doe goed je huiswerk voor je start. Maak je financiële verhaal goed inzichtelijk en besteed ruim tijd aan marktonderzoek en concurrentieanalyse. Vlieg je UWV discussie voorzichtig aan, met name met het doorgeven van je uren die je besteed aan je zaak... Heel veel succes komende periode! Stefan
  2. TJ

    Originele kerstkaart

    Heb je nog terugkoppeling gehad of iemand die oliebol daadwerkelijk gebakken heeft en of je procesbeschrijving dus klopte? ;D En is ook teruggekoppeld hoe ie smaakte? ;)
  3. Ik ben vandaag door half Nederland gecrosst en ben nergens tegenaan gegleden Yess! 8)
  4. Een Lays-paprika-chips-smaak-generator (zonder vet natuurlijk) :P Yummie en we worden niet dik... 8)
  5. TJ

    Originele kerstkaart

    Hoi, Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je stuurt, als je het maar persoonlijk maakt. Ik krijg zelf kaarten waar de relaties soms niet eens hun naam op zetten en dan kan je volgens mij beter gewoon niks opsturen. Persoonlijk heb ik dit jaar bijna 300 kaarten (ja ik weet het, veel te veel) verstuurd en heb er bij een ieder iets op gezet wat hen persoonlijk aangaat. Het kost wel een dagje maar Ik krijg hier wel relatief veel positieve reacties op. Groeten, Stefan
  6. Hoi mannen en vrouwen, Gewoon 06 erop zetten! Ik heb het er al vele jaren op staan en word zelden buiten werktijden gebeld. Als men dan belt, dan is het ook echt nodig en ben je ook blij dat je kunt helpen! De meeste mensen snappen best dat je 's avonds en in het weekend niet te veel moet bellen. No offence: eigenlijk een beetje een non-topic als je het me vraagt. ::) Groeten, Stefan
  7. Heb je een beeld van hoe je wil afrekenen? Wil je per uur betaald worden of wil je bijvoorbeeld een abonnementsconstructie aanbieden? Wat denk je dat een particulier hiervoor wil betalen? Ik zou hier een vooronderzoekje aan besteden. Denk ook aan aansprakelijkheid bij schade / problemen. Het idee spreekt me trouwens wel aan, iemand die al mijn PC gerelateerde zaken voor me in de lucht houdt. In welke regio biedt je je diensten aan? ;) Succes, Stefan
  8. Ivanos, Is idd raar.Vraag door waarom je field- / peoplemanager dit nodig denkt te hebben en vraag hoe hij het zou vinden als zijn spullen op straat terecht zouden komen. Ik kan me voorstellen dat hij de oude gespreksnotulen (ihkv genotuleerde acties) en je CV (ihkv doornemen up-to-date-ness) meeneemt, maar de rest...? Het meenemen van alle spullen heeft m.i. geen nut. Groeten, Stefan
  9. Hoi Ivanos, Je stelt een vraag die ik niet meteen kan plaatsen. ??? Misschien moet je iets meer achtergrondinformatie geven zodat we je van passend advies kunnen voorzien. Alvast bedankt, Stefan
  10. kan bijvoorbeeld via Uniserver.nl Deze gebruik ik meestal, maar ik ben niet iemand die in detail bijhoudt of dit de beste / goedkoopste is. Anyone? ??? Gr. Stefan
  11. @ INC, Je MOET zoveel in dit land. Van een beetje pragmatiek in zakendoen is nog niemand slechter geworden. Volgens mij lees ik hier dat er velen zijn die een kamer gebruiken voor een beroep aan huis. Hier zal geen gemeente moeilijk over doen zolang dit geen overlast voor de buren veroorzaakt. Wat is het verschil met thuis werken voor je werkgever? @Corel, Naast je PC en technische aansluitingen zou je ook de kosten voor de inrichting nog kunnen opvoeren (bureau, stoelen kasten, etc.). Je hebt dan natuurlijk wel de aanschafbonnen nodig. Groeten, Stefan
  12. Beste Ronny, Bedankt voor je reactie. Ik heb inderdaad alleen mijn mening gegeven. Deze is, zoals je juist concludeert, gebaseerd op mijn ervaringen met call centers. En inderdaad, er zijn ook goede call centers. Met de partijen waar ik mee gesproken heb was de optie "no cure - no pay" echter een "no go". Met vriendelijke groet, Stefan
  13. Hoi Jeroen, Ik ga je helpen geld te besparen. Als je een call center laat bellen, zijn de antwoorden: 1) Weet ik niet, we krijgen heel veel post; 2) Waarschijnlijk wel; 3) Geen behoefte, wij nemen wel contact met hem op als we dat nodig vinden. en dat keer 250. Misschien een beetje flauw van mijn kant, maar voel jij je serieus genomen als je door een call center wordt nagebeld? Hoe reageer jij? Als je toch wil nabellen, wil ik je adviseren een slimme, vrolijke, ad-rem jongedame (of heer natuurlijk) op uurbasis bij jou op kantoor te laten nabellen. Je hebt meer controle over het proces en de kosten, je kunt meeluisteren, bijsturen en desgewenst ingrijpen als het niet naar je zin is. Mijn ervaring met call centers is dat ze op basis van een minimum budget werken, en dat je dus sowieso voor 5 K "nat" gaat, terwijl resultaten niet gegarandeerd worden. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Groeten, Stefan
  14. Richard, Leuke initiatieven zat als ik het zo lees! Mijn tips: - Focus op 1 dienst / product. en als ik je verhaal zo lees. moet dat het pimpen / onderhouden / opknappen van scooters worden. Een beetje puber die zich een beetje wil onderscheiden staat hiervoor open. - Geen webshop, want daar ligt (m.i.) geen toegevoegde waarde / uniek product en je bent weer die opstartkosten kwijt voor website bouw e.d. Volgens mij moet je snel een eenmanszaakje opzetten bij de KvK en snel aan de bak met dat pimpen! Succes, Stefan
  15. Hoi Nils, Ik zou hem wat pragmatischer insteken. Kijk welke zaken je goed kunt, weinig investering vergen en je (nu op je 14e) al zou kunnen oppakken binnen de kaders die gesteld zijn (wetgeving, beperkte financiële middelen etc.). Ik denk dat je dan snel uitkomt op een service of dienst die je bedrijven in het vastgoed zou kunnen leveren. Denk hierbij aan: - Tipgeld voor mogelijke nieuwe klanten; - Folder / flyer service voor makelaars in de wijk waar een huis te koop komt - Fotografie service (las ik al eerder) - Tuin bijwerken / onderhouden om verkoop beter te laten verlopen - etc. etc. Als je voor jezelf bepaald hebt wat je leuk vindt / goed kan, dan lukt het je met een enthousiast verhaal ook wel om het in de "vastgoedbranche" aan de man te brengen! Enne... niet vergeten om af en toe ook eens te gaan waveboarden met je vrienden hè? (werken kan je nog de rest van je leven) ;) Groeten, Stefan
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.