Pc Service / Backup Service/Hosting/Hulp op afstand
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Praktijk ervaring opgedaan en verdere informatie gezocht op internet
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Geheel zelfstandig aan het werk gaan en de problemen van particulieren oplossen
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Compleet en totaal pakket
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Advies en opbouwende kritiek
Ik wil dus een pc service beginnen ,maar dan als totaal pakket voor particulieren.
Dit houdt in dat ik computerproblemen bij de particulier thuis ga oplossen en verder denk dan alleen maar het probleem oplossen.
Hier moet je denken aan:
Pc onderhoud met eventuele contracten
Begeleiding
Thuis cursus computer gebruik en internet
Virus scan,virus verwijderen
Pc optimalisatie
Aanleggen netwerk en internet
Advies voor aanschaf internet pakket en/of nieuwe pc
Kortom,ik ga heel ver,niet alleen maar een probleem oplossen.
Tevens wil ik meerdere services gaan aanbieden als een backup service,zowel offline als online.
Ook kunnen ze bij mij terecht om een eigen website of weblog op te starten,dus niet zomaar een hostingpakket,maar al helemaal voorbereid.
Om de kosten zo laag mogelijk te houden wil ik zoveel mogelijk op afstand doen,hier is tegenwoordig hele goede software voor.
Mijn service zal zeer flexibel worden en zeker geen van 9.00-17.00 mentaliteit.
Verder zal ik op vaste tijden een soort van pc spreekuur houden via internet of telefoon om kleinere problemen op te lossen.
Dit totaal pakket zal in eerste instantie voor particulieren gaan worden en eventueel worden uitgebreid voor MKB.
Nogmaals,mijn service zal heel ver gaan.
Ik zal verder voor mezelf het één en ander op papier gaan zetten om een duidelijk inzicht te krijgen van alles.
Graag zou ik alvast een mening en opbouwende kritiek van jullie willen horen.
Zelf ben ik natuurlijk al zeer gemotiveerd en denk ook zeker dat er een kans van slagen is,maar misschien zie ik nog wel wat dingen over het hoofd en daar heb ik jullie nu net even voor nodig.
Oja,ik zit nog wel met een ander probleem.
Op dit moment heb ik een nieuwe werkgever,het UWV,dus zal daar eerst eens naar informeren wat de mogelijkheden zijn voordat ik problemen krijg met mijn uitkering.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RimoM
RimoM
Omschrijving van je concept:
Pc Service / Backup Service/Hosting/Hulp op afstand
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Praktijk ervaring opgedaan en verdere informatie gezocht op internet
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Geheel zelfstandig aan het werk gaan en de problemen van particulieren oplossen
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Compleet en totaal pakket
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Advies en opbouwende kritiek
Ik wil dus een pc service beginnen ,maar dan als totaal pakket voor particulieren.
Dit houdt in dat ik computerproblemen bij de particulier thuis ga oplossen en verder denk dan alleen maar het probleem oplossen.
Hier moet je denken aan:
Pc onderhoud met eventuele contracten
Begeleiding
Thuis cursus computer gebruik en internet
Virus scan,virus verwijderen
Pc optimalisatie
Aanleggen netwerk en internet
Advies voor aanschaf internet pakket en/of nieuwe pc
Kortom,ik ga heel ver,niet alleen maar een probleem oplossen.
Tevens wil ik meerdere services gaan aanbieden als een backup service,zowel offline als online.
Ook kunnen ze bij mij terecht om een eigen website of weblog op te starten,dus niet zomaar een hostingpakket,maar al helemaal voorbereid.
Om de kosten zo laag mogelijk te houden wil ik zoveel mogelijk op afstand doen,hier is tegenwoordig hele goede software voor.
Mijn service zal zeer flexibel worden en zeker geen van 9.00-17.00 mentaliteit.
Verder zal ik op vaste tijden een soort van pc spreekuur houden via internet of telefoon om kleinere problemen op te lossen.
Dit totaal pakket zal in eerste instantie voor particulieren gaan worden en eventueel worden uitgebreid voor MKB.
Nogmaals,mijn service zal heel ver gaan.
Ik zal verder voor mezelf het één en ander op papier gaan zetten om een duidelijk inzicht te krijgen van alles.
Graag zou ik alvast een mening en opbouwende kritiek van jullie willen horen.
Zelf ben ik natuurlijk al zeer gemotiveerd en denk ook zeker dat er een kans van slagen is,maar misschien zie ik nog wel wat dingen over het hoofd en daar heb ik jullie nu net even voor nodig.
Oja,ik zit nog wel met een ander probleem.
Op dit moment heb ik een nieuwe werkgever,het UWV,dus zal daar eerst eens naar informeren wat de mogelijkheden zijn voordat ik problemen krijg met mijn uitkering.
Alvast hartelijk dank.
Richard
[Edit : titel verduidelijkt]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag