Ik kreeg zojuist een mail waarvan mijn (korte) haren recht overeind gaan staan. Ik vraag me af wat je aan zulke mails kan doen. Ik hoop dat jullie een idee hebben:
"Hierbij ontvangt u de nieuwste OrangeRepublic leads, via de notificatie service die u of een collega op 2009-09-02 10:30:37 heeft aangezet. Onderaan de e-mail kunt u zich uitschrijven voor deze notificatie. Er bestaat ook een Alle - RSS-feed van deze notificatie."
blablabla
"Bevestig uw aankoop via de onderstaande knop
-Koop direct- (knop)
"
Er staat nog ergens iets van een prijs: 165 euri.
Natuurlijk hebben we ons hier nooit aangemeld.
Ik krijg wel meer van dit soort on-mail.
Hebben jullie daar ook last van en is er iemand die weet hoe je eraf komt?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Tekstflair
Tekstflair
Ik kreeg zojuist een mail waarvan mijn (korte) haren recht overeind gaan staan. Ik vraag me af wat je aan zulke mails kan doen. Ik hoop dat jullie een idee hebben:
"Hierbij ontvangt u de nieuwste OrangeRepublic leads, via de notificatie service die u of een collega op 2009-09-02 10:30:37 heeft aangezet. Onderaan de e-mail kunt u zich uitschrijven voor deze notificatie. Er bestaat ook een Alle - RSS-feed van deze notificatie."
blablabla
"Bevestig uw aankoop via de onderstaande knop
-Koop direct- (knop)
"
Er staat nog ergens iets van een prijs: 165 euri.
Natuurlijk hebben we ons hier nooit aangemeld.
Ik krijg wel meer van dit soort on-mail.
Hebben jullie daar ook last van en is er iemand die weet hoe je eraf komt?
Jose
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag