• 0

Auto van de zaak of prive aanschaffen?

Hallo allen,

Ik weet, er is menig forum over volgeschreven maar ik wil 'mijn' situatie even voorleggen aan experts op dit gebied.

Het betreft in dit geval niet mijn eigen situatie maar die van mijn zakenpartner. Ikzelf heb hem (eigenlijk onwetend) prive aangeschaft. Hij wil zich nu wat beter verdiepen in wat het beste is. Vandaar even een kleine schets van de situatie

 

Nieuwwaarde: €85.000,00 (auto word nieuws aangeschaft)

Zakelijke kilometers per jaar: Gem. 100.000

Prive kilometers: Gem. 10.000

 

Nu gok ikzelf dat zakelijk aanschaffen de beste optie is ivm het hoge aantal zakelijke kilometers. Maar toch twijfel ik hierover vanwege de redelijk hoge aanschafprijs. Iemand die een klein berekeningtje zou kunnen maken betreffende de maandelijkse/jaarlijkse kosten.

 

Bij voorbaat dank,

 

 

Philippe

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 1

@Philipe: Even off topic: ik vind je sig niet alleen "zeau ninetees" maar ook nogal beledigend voor al die toppers van het ministerie van Economische zaken - en Mikky in het bijzonder uiteraard - die dit mooie forum mogelijk maken. :P

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • -1

Even off topic: ik vind je sig niet alleen "zeau ninetees afgezaagd" maar ook nogal beledigend voor al die toppers van het ministerie van Economische zaken - en Mikky in het bijzonder uiteraard - die dit mooie forum mogelijk maken.

 

 

 

Is dit richting mij of richting Alva?

 

Mocht dit richting mij zijn wil ik je vriendelijk verzoeken je commentaar voor je te houden.

 

Dank!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 148 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.