Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Omdat in een ander board een artikel over Higherlevel.nl een beetje weggesneeuwd is, maar het artikel wel degelijk over Higherlevel.nl gaat, wil ik het artikel in Marketingfacts als sticky topic ook hier onder de aandacht brengen.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23796-higherlevelnl-en-haar-moderatoren/
Delen op andere sites

ik ben nu 5 jaar ( minus 3 dagen ;D ) actief op Higherlevel, en kan uit ervaring zeggen dat de mods geen gemakkelijke taak hebben. Flames en misverstanden kunnen zomaar ontstaan. ook maar weer eens via deze weg: chapeau voor de mods!

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

Ik heb in de anderhalf jaar dat ik lid ben, ERG "gekke" dingen voorbij zien komen, grievende opmerkingen, uit de hand lopende discussie's, maar ook sturende berichten, helpende posts, verwijzingen naar, enzovoorts.

 

De meeste mods ken ik intussen ook "persoonlijk" al dan niet IRL, en zelf heb ik niets meer dan bewondering.

Men doet natuurlijk het werk wat gedaan moet worden, anders meld je je niet aan als mod, maar de manier waarop de mods zich op dit forum gedragen (sturend / leidend) verdient in ieder geval bij mij groot respect. Je moet er maar aan staan...

 

 

Hoewel de titel van dit topic anders doet vermoeden schrijft Ewout ook nog een vrij relevante laatste alinea op marketingfacts:

 

Als laatste: een community is van de leden

 

Ongeacht welke online community: het zijn de leden, die een online community maken of breken. De keuze voor de koers van een online community zal hoe dan ook geworteld moeten zijn in een belangrijk deel van de leden. Om vandaag het o zo belangrijke draagvlak te hebben en om de nieuwe ontwikkelingen van morgen mogelijk te maken. Ik nodig je van harte uit om lid te worden van onze online community.

Bijna drie jaar lid van HL. En mijzelf weleens een terugblik gegund op alle discussie waaraan ik deelnam. Dan zie je bij HL, bij HL-leden en bij jezelf dat je, door vragen te stellen, meningen te geven en het gesprek aan te gaan, nuttige groei doormaakt. Niet in de laatste plaats door de rol van de Mods en Admins. Daarom is HL een bijna-dagelijks, vast ritueel voor mij geworden. Leuk dat dit nog eens ruimschoots wordt onderstreept door Ewout.

 

Succès en groet,

 

Hans

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Innovatiestrategieën Ontwerper I HL-Deelnemer en -Moderator I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

Thanks guys! Was zeker niet mijn intentie om deze lofuitingen te krijgen. Viel mij op dat Marketingfacts eigenlijk weinig info had over communities/sociale netwerken vanuit de binnenkant, vandaar het artikel. Maar dank ! En altijd prettig om te zien dat HL jullie nog steeds bevalt.

[off-the-record]

vandaag precies 5 jaar geleden lid geworden van HL.

nog dagelijks lees ik, en/of reageer ik op de vragen en antwoorden.

we blijven leren!

[einde off-the-record]

;D

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    0 leden, 57 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.