het maan kadaster

Aanbevolen berichten

Het maankadaster,

De maan is van iedereen, ja natuurlijk hebben de Amerikanen er een vlaggetje op geplaatst maar doormiddel van geld van iedereen dus even kort door de bocht hebben we allemaal evenveel recht op de maan!

Het maanoppervlak gedeeld door het aantal bewoners van de aarde is het aantal vierkante meters dat een ieder toekomt maar wat moeten we ermee?

Denk eens aan de fiscale voordelen als je je hoofdvestiging vestigt op je eigen stukje maan!

Zou het dan niet zo zijn dat er een zeer aangenaam belastingklimaat ontstaat, zou het dan niet heerlijk zijn als je je zaken op aarde doet en belasting afdraagt op de maan (niet dus)!

Als je er op die manier naar kijkt is de maan ineens van grote waarde en wil je natuurlijk je eigendom recht op de maan claimen!

Als ik nou het maankadaster begin en een officieel document verstrek van uw stukje maan met de coördinaatnummers erbij voor zeg eens een tientje?

Dit tientje betaald u niet voor het stukje want hier heeft u uiteindelijk recht op maar puur voor de administratiekosten.

Ook leuk om je eigen stukje cadeau te doen aan een vriend op een verjaardag ofzo (wel even officieel veranderen bij het maankadaster hoor ,voor zeg eens 5 euro?)

Dit wazige idee zit al jaren in mijn hoofd en nu de vraag: wie schiet dit lek of wie pakt het op!

De mogelijkheden zijn groot maar de problemen ook vrees ik!

PS als iemand hier stinkend rijk mee gaat worden denk dan even aan mij a.u.b.

Succes ermee, ik ben benieuwd wat jullie ervan bakken!

Groet, joop

???

www.restnrg.com

Link naar reactie

Er zijn al meerdere initiatieven geweest waarbij je stukjes van de maan kon kopen, uiteraard werd dit door geen enkele officiële instantie erkent waardoor alle kopers uiteindelijk een waardeloos stukje papier hadden gekocht. Ik kan het zo 1 2 3 niet vinden, maar ik zal nog even doorzoeken en het hier posten als ik het kan vinden.

Link naar reactie

Het is natuurlijk wel aardig dat geen staat of land het kan claimen en daarmee ook niet kan zeggen of het officieel is of niet.

Zodra je zo iets begint is het denk ik zaak om heel groot te worden en je positie als orgaan krijgt dan misschien wel aangezicht omdat de rest dan als copycat wordt gezien.

 

www.restnrg.com

Link naar reactie

Ik heb geen ruimte meer in mijn portefeuille, ik heb al 4 sterren voor vrouw en kinderen plus een claim op de Noordpool.

 

Anders had ik zeker ook mijn claim geregistreerd, zou zeker ook makkelijk zijn voor de MAANdelijkse betalingen ;)

 

Maar ik ben gewoon weg te druk met het sneeuwruimen op mijn stukje Noordpool en bezemen en harken op mijn sterren, ik kan er niet meer bij hebben.......

Link naar reactie

Ik heb geen ruimte meer in mijn portefeuille, ik heb al 4 sterren voor vrouw en kinderen plus een claim op de Noordpool.

 

Anders had ik zeker ook mijn claim geregistreerd, zou zeker ook makkelijk zijn voor de MAANdelijkse betalingen ;)

 

Maar ik ben gewoon weg te druk met het sneeuwruimen op mijn stukje Noordpool en bezemen en harken op mijn sterren, ik kan er niet meer bij hebben.......

 

Heb je bij aanschaf geen sneeuwverzekering erbij genomen dan? Evenals de Bezem en harkservice die voor een schappelijke prijs op maandbasis werd aangeboden?

Link naar reactie

Beste Dirk en Martin,

In beide gevallen gaat het om verkoop, ik denk dat het juridisch anders is als je slechts registreert want dan is het een dienst.

Wat de andere deden is juridisch gezien een toerekenbare tekortkoming in de naleving (voorheen wanprestatie)

Echt weer iets voor de staat die arrogante houding om zich met buitenaardse zaken te bemoeien.

Gelukkig hebben we op de maan andere regels hihi

Stelletje aardlingen!

:)

www.restnrg.com

Link naar reactie

Iets voor iemand die alles al heeft of iets voor iemand die veel tijd over heeft.

Wat heb je hiervoor nodig: een website, een database en een printer?

Een beetje reclame zou ook geen kwaad kunnen.

Ik wil het wel proberen als er nog een paar enthousiastelingen zich aanmelden, of het moet onderuit gehaald worden door commentaar maar voorlopig blijft het plannetje overeind wat mij betreft.

:P

www.restnrg.com

Link naar reactie

'the man who sold the moon'.

Klink weer als verkoop, ik begin te denken dat het meer kans van slagen krijgt, het zit m volgens mij in de structuur van het, bedrijf’ hoewel ik nog zeer sceptisch ben.

Dit gevoel kunnen we gebruiken omdat een ieder (inclusief mezelf) er een beetje lacherig over doet ontstaat er wel een doelgroep van mensen die toch voor de zekerheid hun stukje maan registreren.

Nog even en het krijgt nog kansen ook

;D

www.restnrg.com

Link naar reactie

Hier is mijn plan,

Ik ga langs de K.v.K. en schrijf het administratiekantoor, het maankadaster’ in bij mijn eenmanszaak.

Ik zoek een partner die samen met mij een website maakt.

Ik laat een aantal mooie eigendoms papieren drukken en ik ga online.

Is iemand bezorgd om wat ik voornemens ben of is iemand geïnteresseerd ik een partnerschap?

Ik hoor het graag want in het voorgaande kan ik niet vinden dat het illegaal of zwendel is.

Het lijkt mij gewoon leuk om zoiets op te zetten.

PS nog tips om de reclame campagne op te zetten? RTL nieuws ofzo?

:-\

www.restnrg.com

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.