Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
-Marcel-
-Marcel-
Op dit moment wordt mijn nieuwe webshop geïnstalleerd, in de komende weken moet ik dus gaan inrichten, vormgegeven en data plaatsen.
Nu ga ik dit parttime doen, met overdag een baan.
Alleen wat is wijsheid mbt de contactgevens ?
Uiteraard komen alle naw gegevens op de site, e-mailadres, en een contactformulier.
Qua telefoon ben ik er nog niet helemaal uit,, overdag kan ik natuurlijk niet opnemen.
Ik kan 2 dingen doen :
[*]Een telefoonnummer plaatsen, daarbij vermelden bereikbaar op werkdagen van 1800-2100 uur, en op zaterdag van 1000-1600 uur.
En dan een mobiel of een vast nummer ?
Mijn voorkeur gaat uit naar vast, en dan doorschakelen naar mobiel als ik niet thuis ben binnen de aangegeven tijden.
[*]Helemaal geen telefoonnummer plaatsen, en erbij vermelden dat we dit gedaan hebben om de prijzen lager te houden.
Het standaard verhaal dus.
Iemand enige suggesties ?
Alvast dank.
Groet,
Marcel.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag