Voor de Startersbox ben ik bezig met het logo, helaas na heel veel vertraging heb ik nu pas de eerste concepten.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Aangezien het logo zwaar vertraagd is kan de website nu niet opgeleverd worden, kan ik de brochure niet afronden en kan dus ook de werving niet starten. Hierdoor heb ik nu behoorlijk haast met de realisatie van het logo en dit wil ik eigenlijk niet ten koste laten gaan van de kwaliteit van het logo.
Doelgroep: Startende ondernemers
Wat is het: Box gratis aan te vragen via internet, wordt met de post thuis bezorgd. Bevat veel handige informatie, intervieuws, stappenplannen etc. ernaast gratis producten en advertenties.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Uitgebreide breefing aan de ontwerper.
Ik heb aangegeven dat ik meer wil gaan voor een woordmerk als een beeldmerk aangezien het erg van belang is dat men de naam onthoudt ivm het surfen naar de website.
Ik ben nog lang niet tevreden met de eerste twee concepten. Het raad in het linkerconcept spreekt me totaal niet aan, en de stijgende lijn vind ik ook niet veel. Het idee van de box vind ik wel goed, al twijfel ik erg over de kleur.
Twijfels:
-Kleuren
-De box zelf, is het niet vertekenend? Mijn box past door de brievenbus en hier staat meer een verhuisbox afgebeeld.
-Woordmerk, moet het woord geheel los staan of verwerkt zitten in het logo ernaast.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Elmer
Elmer
Omschrijving van je concept:
Voor de Startersbox ben ik bezig met het logo, helaas na heel veel vertraging heb ik nu pas de eerste concepten.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Aangezien het logo zwaar vertraagd is kan de website nu niet opgeleverd worden, kan ik de brochure niet afronden en kan dus ook de werving niet starten. Hierdoor heb ik nu behoorlijk haast met de realisatie van het logo en dit wil ik eigenlijk niet ten koste laten gaan van de kwaliteit van het logo.
Doelgroep: Startende ondernemers
Wat is het: Box gratis aan te vragen via internet, wordt met de post thuis bezorgd. Bevat veel handige informatie, intervieuws, stappenplannen etc. ernaast gratis producten en advertenties.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Uitgebreide breefing aan de ontwerper.
Ik heb aangegeven dat ik meer wil gaan voor een woordmerk als een beeldmerk aangezien het erg van belang is dat men de naam onthoudt ivm het surfen naar de website.
Ik ben nog lang niet tevreden met de eerste twee concepten. Het raad in het linkerconcept spreekt me totaal niet aan, en de stijgende lijn vind ik ook niet veel. Het idee van de box vind ik wel goed, al twijfel ik erg over de kleur.
Twijfels:
-Kleuren
-De box zelf, is het niet vertekenend? Mijn box past door de brievenbus en hier staat meer een verhuisbox afgebeeld.
-Woordmerk, moet het woord geheel los staan of verwerkt zitten in het logo ernaast.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Feedback op de concepten.
Wat spreekt je aan en wat niet?
Andere ideeen?
Achtergrondinformatie?
https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=26;action=display;threadid=28165;start=0
Ondernemen, mijn passie!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24539-wat-vinden-jullie-van-het-concept-logo/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
66 antwoorden op deze vraag