Het plaatsen van een vermelding in de voorheen goudengids leverte mij klanten op, als elektrotechnisch installateur is dit voor mij een belangrijk medium. Vorig jaar werd ik opnieuw bezocht door een dame en nu was het de telefoongids.
Een vermelding in de telefoongids zou nu duurder zijn door extra's als o.a. een miniwebsite die ik zelf kon invullen en onderhouden.
Ik ben hiermee akkoord gegaan en na het uitkomen van de telefoongids bleek dat ik geen wachtwoord had om een zg. miniwebsite te onderhouden of aan te maken, en nog veel erger, een voor mij belangrijk logo van de branche-vereniging Uneto-Vni ontbreekt op de internetsite.
Na talloze telefoontjes, e-mails via de website en mails naar de verkoopster van de advertentie laat de Telefoongids taal noch teken van zich horen. Talloze malen heb ik gehoord, "volgende week is het opgelost!"
Mijn vraag in deze is, is het raadzaam of doenlijk het teveel betaalde geld terug te vorderen., m.i. heb ik betaald voor iets wat de Telefoongids niet heeft geleverd.
Tweede vraag, hoe is de Telefoongids het best te benaderen, ik heb nu de mogelijkheid d.m.v. de telefoon en een algemeen nummer waar men een medewerker krijgt die iets toezegt, of via een mail vanaf de website waar ik niks meer van hoor.
Of de verkoopster die ook alles uit handen moet geven en nergens toe bevoegd is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RiVe
RiVe
Heren en Dames,
Het plaatsen van een vermelding in de voorheen goudengids leverte mij klanten op, als elektrotechnisch installateur is dit voor mij een belangrijk medium. Vorig jaar werd ik opnieuw bezocht door een dame en nu was het de telefoongids.
Een vermelding in de telefoongids zou nu duurder zijn door extra's als o.a. een miniwebsite die ik zelf kon invullen en onderhouden.
Ik ben hiermee akkoord gegaan en na het uitkomen van de telefoongids bleek dat ik geen wachtwoord had om een zg. miniwebsite te onderhouden of aan te maken, en nog veel erger, een voor mij belangrijk logo van de branche-vereniging Uneto-Vni ontbreekt op de internetsite.
Na talloze telefoontjes, e-mails via de website en mails naar de verkoopster van de advertentie laat de Telefoongids taal noch teken van zich horen. Talloze malen heb ik gehoord, "volgende week is het opgelost!"
Mijn vraag in deze is, is het raadzaam of doenlijk het teveel betaalde geld terug te vorderen., m.i. heb ik betaald voor iets wat de Telefoongids niet heeft geleverd.
Tweede vraag, hoe is de Telefoongids het best te benaderen, ik heb nu de mogelijkheid d.m.v. de telefoon en een algemeen nummer waar men een medewerker krijgt die iets toezegt, of via een mail vanaf de website waar ik niks meer van hoor.
Of de verkoopster die ook alles uit handen moet geven en nergens toe bevoegd is.
Gaarne hoor ik een bruikbaar advies in deze.
met vr.gr.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/24705-problemen-met-plaatsing-in-telefoongids-wat-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag