Mijn website www.computernoobs.nl heeft afgelopen maand 5200 bezoekers getrokken. Persoonlijk
vind ik dat nog niet heel erg veel, maar de website laat sinds oktober 2009 een gemiddelde maandelijkse stijging van 19% zien. Met deze gegevens wil ik proberen wat meer advertentie inkomsten te genereren.
Daarvoor heb ik genoeg ruimte op de voorpagina en subpagina's gereserveerd.
Zijn er mensen die weten waar ik opzoek kan gaan naar extra adverteerders? Of zijn er hier misschien mensen
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Henkei
Henkei
Geachte HL'rs,
Mijn website www.computernoobs.nl heeft afgelopen maand 5200 bezoekers getrokken. Persoonlijk
vind ik dat nog niet heel erg veel, maar de website laat sinds oktober 2009 een gemiddelde maandelijkse stijging van 19% zien. Met deze gegevens wil ik proberen wat meer advertentie inkomsten te genereren.
Daarvoor heb ik genoeg ruimte op de voorpagina en subpagina's gereserveerd.
Zijn er mensen die weten waar ik opzoek kan gaan naar extra adverteerders? Of zijn er hier misschien mensen
die intresse hebben?
Met vriendelijke groet,
Backup naar externe harde schijf
Online computer veiling
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25072-advertentie-ruimte-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
36 antwoorden op deze vraag