Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
evilman
evilman
Omschrijving van je concept:
mijn webshop is inmiddels een aantal maanden online en draait steeds beter!
Ik verkoop blingbling sieraden, een best uitgebreide collectie waarbij je ook mooi zelf een set
kan samenstellen voor een goede prijs imo.
Toch zijn er enkele minpuntjes zoals de verzendtijd en de marge. Maar als begin is het leuk, alleen wil ik graag
meer/andere dingen gaan verkopen (met deze of meerdere shops) die een grotere marge hebben.
winkel: sieraden online
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Webshop pakket aangeschaft. Design zelf gemaakt, winkel inrichten / copywriting ook. Alle vormen van marketing
zoals SEO, binnenkort SEA etc. doe ik ook zelf. ( ben online marketeer ) service/emailafhandeling en in/verkoop ook.
Ik doe dus echt alles zelf. Ik dropship dus heb geen voorraad zelf op handen.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Sexy / exclusieve sieraden op een makkelijke manier bereikbaar maken, dmv een frisse shop met uitgebreid aanbod,
gratis verzending en matchende sieraden. ander afleveradres is mogelijk.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Niet perse heel anders, maar het aanbod wat ik heb zie je nergens zo uitgebreid en competitief terug online.
Mijn niche is nu echt luxe gala, bruids en gelegenheidssieraden. Of voor de echte eksters.
Ik maak zelf geen sieraden maar ben ook geen juwelier. Als ondernemer ben ik dus ook weer redelijk uniek
in dit landschap denk ik. Is niet altijd handig, maar ik groei/leer wel steeds meer.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik ben benieuwd naar de mening over de site en producten. Maar vooral ook waar men kansen ziet.
Dit is een leuk begin maar ik wil meer! De marge is niet enorm en mijn doel is om (zsm) te kunnen leven van mijn
eigen onderneming. Waar men opties ziet om te groeien (naast de natuurlijk groei die men winkel natuurlijk nog
zal doormaken)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/25439-webshop-leuk-begin-maar-al-drang-naar-meer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag