al een hele tijd loop ik met het idee rond om een webwinkel te beginnen. Het maken van websites is een hobby van me, dus daarin liggen de beperkingen niet. Wat ik me echter wel afvraag, is hoe het wereldje in elkaar steekt.
Heeft iedere webshopeigenaar z'n hele schuur bomvol liggen met allerlei spullen die hij verkoopt? Of hoe gaat dat ongeveer in z'n werk?
Verder komen er natuurlijk ook nog zaken bij kijken zoals KvK en het BTW-gebeuren, maar dat lijkt me ook allemaal geen probleem.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BasT
BasT
Hoi allemaal!
al een hele tijd loop ik met het idee rond om een webwinkel te beginnen. Het maken van websites is een hobby van me, dus daarin liggen de beperkingen niet. Wat ik me echter wel afvraag, is hoe het wereldje in elkaar steekt.
Heeft iedere webshopeigenaar z'n hele schuur bomvol liggen met allerlei spullen die hij verkoopt? Of hoe gaat dat ongeveer in z'n werk?
Verder komen er natuurlijk ook nog zaken bij kijken zoals KvK en het BTW-gebeuren, maar dat lijkt me ook allemaal geen probleem.
Alvast bedankt voor jullie info!
Groeten!
Bas
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26056-de-wereld-van-een-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag