• 0

Netwerkflex.nl Iemand ervaring?

Beste,

 

Ik werd vandaag gebeld door Netwerkflex.nl voor een advertentie van €200,- euro. Nu heb ik even gezocht op het bedrijf maar kom ook nergens een Kamer van Koophandel tegen.

 

Iemand enige idee?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Daar staat het domein bij Metaregister dat is dus het adres van de domeinhouder.

 

Adres website:

Netwerkflex.nl

Postbus 1183

1700 BD Heerhugowaard

Noord-Holland

 

Dit stond op Tweedehands:

Netwerkflex.nl

W. M. Dudokweg 73 -F

1703DC Heerhugowaard

 

Nog steeds geen lijn naar de echte KvK...

Link naar reactie
  • 0

Die site ken ik wel heb er zelf geen ervaring mee, maar daar staat een vriend van mij ook op deze krijgt

opdrachten van verschillende opdrachtgevers.

 

Had meteen even gevraagd of hij er iets vanaf wist.... Netwerkflex.nl staat geregistreerd onder Interactive Media Creations stond in de algemene voorwaarden ;)

 

Hoop je hiermee geholpen te hebben,

 

Groetjes Richard

Link naar reactie
  • 0

Ik kreeg vanavond een e-mail:

Hallo,

Was jij het toevallig die mij vanmiddag belde over Netwerkflex?

 

Groet,

Theo ** *****

 

--------------------------------

 

Geachte heer ** *****,

 

Ik heb jou niet gebeld. Netwerkflex heeft mij gebeld?

 

Met vriendelijke groet,

Brandon Kindt

 

--------------------------------

 

Beste Brandon,

 

Oké. Dat is vreemd dan.

 

Groet,

Theo ** *****

 

--------------------------------

 

Beste,

 

Hoezo vreemd? Hoe kom je eigenlijk bij mij terecht?

 

Met vriendelijke groet,

Brandon Kindt

 

--------------------------------

 

Tot op heden niks meer ontvangen. Ik vindt dit vreemde zaakjes... ???

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Interactive Media Creations 37149002 0000

Koraal 6, 1703DN Heerhugowaard Hoofdvestiging

 

 

Ik gok zomaar dat RichardKA overigens werkt voor ze... ;)

 

Haha, dat denk ik ook aan zijn post te zien maar dat terzijde. Ik vraag me eigenlijk af waarom ik door het bedrijf wordt gemaild die de website heeft gemaakt. Heb net het contact formulier ingevuld kijken of ze mij bellen om even het één en andere uit te leggen.

Link naar reactie
  • 0

Dit stond op Tweedehands:

Netwerkflex.nl

W. M. Dudokweg 73 -F

1703DC Heerhugowaard

 

Kan ook gewoon een handelsnaam zijn van job for all dienstverlening of ubright financial services die beiden op nummer 73-F gehuisvest zijn volgens de kvk. Eerste lijkt het meest voor de hand te liggen

 

Frans

 

Volgens mij ben je verplicht als bedrijf zijnde ook haar KvK nummer te vermelden ook al is het een handelsnaam. Verbeter mij als ik het fout heb.

Link naar reactie
  • 0

Misschien een beetje laat, maar vorige week gebeurde het volgende:

 

Een mevrouw belde met de mededeling dat ons bedrijf een vermelding op de site van netwerkflex.nl had en dat er al 600 klanten op de link hadden geklikt. Maar ons bedrijf was voor die klanten slecht te bereiken, dus wilde ze meer gegevens, o.a. telefoonnummer (dat heeft ze, want ze belt mij), website, etc. Volgens haar waren we een startend bedrijf toen ik zei dat dat niet zo was, zei ze dat dat voor netwerkflex wel zo was.

 

Ik vroeg hoe de vermelding op die site gekomen was, want ik heb ons bedrijf niet aangemeld. Een klant had ons opgegeven. Maar als ik tijdens het gesprek op de site van netwerkflex.nl naar ons bedrijf zoek, vind ik het niet. Hoe kan dat dan van die 600 klanten?

 

Toen ik vroeg wat het kostte, zei ze dat er jaarlijks een kleine bijdrage overgemaakt moest worden. Op mijn antwoord dat we geen betaalde vermeldingen willen, hing ze op.

 

In eerste instantie was ik een beetje overdonderd, 600 ! potentiële klanten, maar bij nader inzien was het gewoon een verkoopsmoes.

Link naar reactie
  • 0

Inderdaad, heb deze partij ook aan de telefoon gehad toen ik 3weken gestart was. Kwamen ze met de 'smoes' dat ze 500 potentiele klanten voor me hadden. Terwijl ik net zelf 15 klanten had. Was voor mij wel meteen duidelijk dat dit geen heldere soep was.

 

Vreemd dat sommige bedrijven nog op zo'n 'achterbakse' manier zaken doen.

Link naar reactie
  • 0

Same here, ik werd ook net gebeld. Omdat ik parttime begonnen ben, ben ik niet geïnteresseerd in dure vermeldingen en ook niet in landelijke reclame.

 

Volgens de telefonist waren mijn gegevens 'talloze keren' opgevraagd. Verder een beetje hetzelfde verhaal als gebruiker drummer vertelt. Ik had niet de indruk dat hij echt inging op vragen die ik had. Hij kan wel zeggen dat mijn website talloze keren is opgevraagd, maar kun je daar ook statistieken van sturen. Op de vraag ging hij niet in, maar hij wilde even mijn adresgegevens controleren. Toen ik zei: voordat we verder gaan, ik ben nog niet bezig om uitgebreid reclame te maken, was hij heel gauw vertrokken: wens ik u nog een prettige dag, klik.

 

Mijn indruk:

- bullshit dat ik op die site gestaan hebt en dat je honderden keren opgevraagd bent door klanten die teleurgesteld weer afdropen door een gebrek aan communicatiemogelijkheden

- geen oor voor de klant, behalve als je duidelijk zegt dat je geen interesse hebt in een advertentie

 

Ik heb ze nog maar even gemaild of ze me ook statistieken kunnen opsturen. Dan kan ik op basis daarvan misschien later nog besluiten om een vermelding aan te vragen :P

 

Link naar reactie
  • 0

Ik sta sinds 4 mei 2010 geregistreerd bij netwerkflex.nl en moet zeggen dat ik er tot nu toe 6 opdrachten eruit heb gehaald t.w.v. totaal 3000,- terwijl een abbo maar 200,- heeft gekost! En krijg nog elke dag mailtjes van potentiele klanten. Hier hoef je gelukkig niet te beiden op een opdracht dat scheelt! :)

 

Dus die aantal klikken kan wel kloppen denk ik, al vind ik 600 wel heel erg veel.

Link naar reactie
  • 0

Ben ook gebeld door Netwerkflex. Ze begonnen met een paar vragen over mijn contactgegevens. Ze hadden mij via de KVK gevonden als starter. Ik kan nu voor 150,- ipv 300,- een jaar lang op hun site staan en dan krijg ik gegarandeerd 10 betaalde opdrachten per jaar. Als dat niet zo is dan mag ik er nog een jaar langer voor niets meedoen.

Ik heb gevraagd of ze me het één en ander per e-mail wilde toesturen zodat ik het even rustig kon bekijken, maar dat deed ze niet. Ik moest maar op de site kijken voor de voorwaarden en dan zelf contact opnemen.

Ik vertrouw het in ieder geval ook niet zo. De site is trouwens offline, voor technisch onderhoud.

Link naar reactie
  • 0

Ik sta sinds 4 mei 2010 geregistreerd bij netwerkflex.nl en moet zeggen dat ik er tot nu toe 6 opdrachten eruit heb gehaald t.w.v. totaal 3000,- terwijl een abbo maar 200,- heeft gekost! En krijg nog elke dag mailtjes van potentiele klanten. Hier hoef je gelukkig niet te beiden op een opdracht dat scheelt! :)

 

Dus die aantal klikken kan wel kloppen denk ik, al vind ik 600 wel heel erg veel.

 

Toch altijd weer vreemd dat lieden zich gaan aanmelden om dit soort positieve berichten neer te zetten ;D

Beter een kleine baas dan een grote chef.......

Link naar reactie
  • 0

Hier precies hetzelfde verhaal. Ik werd een uurtje geleden gebeld met het verhaal dat ze wat contactgegevens wilden controleren om die op de website te zetten, zodat al de mensen die tot nu toe zonder succes mijn gegevens zochten mij zouden kunnen vinden. Pas toen ik vroeg wat hij er mee opschoot kwam melde Sjaak van netwerkflex.nl (uit Almaar zei hij) dat het 200 EUR zou kosten. Daar ging ik niet mee akkoord natuurlijk. Toen was het gesprek snel over.

 

Heeft iemand een rekening van netwerkflex ontvangen, zonder dat er een overeenkomst afgesloten was?

Link naar reactie
  • 0

A.U.B mensen trap hier niet in!!!

Ik begon voor mijn eigen, en meteen werd ik gebeld door NETWERKFLEX.

Begonnen gelijk met 12 klanten te gooien, ik denk ja lekker toch, alleen dat koste wel 400 euro en dan zou ik die klanten krijgen!!! er werd nog gezegd hou je mailbox goed in de gaten want het zou druk worden.

Ik voelde me bij het telefoongesprek niet op mijn gemak, en zij tegen de persoon stuur maar een soort offerte op voor ik ergens mee akkoord ga. de persoon deed kort af en zij is goed krijg je deze week binnen.

Naar 5 weken krijg ik post!!!!!!!!

Een aanmaning huh!! ik zou een offerte krijgen 550 euro binnen 8 dagen betalen.

Ik pak de telefoon en ga bellen met netwerkflex die man is niet goed wijs begon me te bedreigen met ik hou toch geen geweer tegen je hoofd aan ofwel soms.

Vanaf toen heb ik een advocaat in handen gepakt, en ben nu van die maffia praktijken af.

 

PFFF gelukkig mensen ga niet met die lui in zee.

 

P.SS en laat je niet gek maken over de opnames die ze hebben, want kunnen ze ook niks mee.

 

En beste mensen laat je niet bang maken door de GGN incasso's want dat zijn gekopieerde koppen.

 

Nu heb ik mijn zegje gedaan!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    12 leden, 231 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.