Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
XiaoDi
Hoi,
Eigenlijk haat ik forums, omdat als ik eenmaal mee doe aan discussies, ik het niet kan laten om steeds weer te kijken of er al weer nieuwe reacties zijn. En als ik eenmaal actief aan een forum mee doe, ik ook alle berichten op het forum lees, op het moment dat ze verschijnen.
Dat kost me meerdere uren per dag.
Ik ben ook vaak op het internet op zoek naar het een of ander, en van het een komt het ander en voor ik het weet ben ik een paar uur verder.
Helemaal niet productief.
Ik heb gisteren een addon voor firefox ontdekt die dit probleem aanpakt: LeechBlock.
Hiermee kun je bijvoorbeeld aangeven dat je tussen 9-12 en 13-17 uur op geen enkele website kan komen behalve een paar die je aangegeven hebt, dat je je mail alleen tussen 16-18 uur kan lezen, en dat je alleen op higherlevel kan komen tussen 22-23:30 's avonds.
Ik raad het je aan :)