• 0

nieuwe naam

Ik zit met de gedachte te spelen om de naam van mijn bedrijf te veranderen. Niet ScanChooseBuy, maar Choice.

 

Choice is geen merk en kan ik moeilijk beveiligen. Ik ben dus op zoek naar een verzonnen naam die gemakkelijk te spellen is, lekker klinkt, waarvan de .com nog vrij is... dat soort dingen...

 

Ik ben totaal leeg qua inspiratie dus ik vroeg me af of jullie nog leuke ideeën hebben. Kijk op www.scanchoosebuy.com om te zien wat we doen.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Zrski lijkt mij wel een mooie naam. ;)

Blijft bij mij in ieder geval beter hangen dan al die betekenisvolle en dus ook verwissekbare namen.

 

Zelf ooit gekozen voor Primotiv in 1991. Betekent niks, in ieder geval niet concreet. Associaties: eerste, gemotiveerd, primitief.

 

Mening van een newbie.

Link naar reactie
  • 1

Ter lering en vermaak, (zonder mijn waardeoordeel) de nieuwe naam van Fortis en wat ze daar zelf over vertellen: http://www.ageas.com/Documents/ageas_ENG.pdf

 

Let op! het gaat me hier niet om de financiële kant van Fortis, puur om de naam (en hoe het 'verkocht' wordt), enkele quotes: uit de PDF

- "The first two letters honour our roots: they have been synonymous with excellence since the creation of AG Leven in 1824"

- " The ‘e&a’ at the heart of the new name refers to our two key markets: Europe and Asia, the combination of which accounts for the lion’s share of the global insurance market."

- " Like our group, the name ‘ageas’ is more than the sum of its parts. It derives from the Latin word ‘agere’, meaning action, drive, and a conviction to forge ahead."

dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen

Link naar reactie
  • 2

Ter lering en vermaak, (zonder mijn waardeoordeel) de nieuwe naam van Fortis en wat ze daar zelf over vertellen: http://www.ageas.com/Documents/ageas_NL.pdf

 

Fortis kent meerdere nieuwe namen.

 

Fortis Bank Nederland > Overgenomen door NL overheid zit bij ABN amro, Verwachting is dat Fortis naam zal verdwijnen.

Fortis Verzekeringen Nederland > heet nu ASR verzekerngen

 

Fortis Bank Belgie > overgenomen door BNP Paribas

Fortis Verzekertingen Belgie > dat word ageas

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 162 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.