Ik hoor vaak van chauffeurs dat ze balen dat ze geen electrische palletwagens hebben omdat dit financieel niet op te brengen is door de transportbedrijven ( dikke 5000 euro ). Nou lijkt het mij toch dat het leasen van dit soort hulpmiddelen mogelijk zou moeten zijn, alleen tot mijn grote verbazing zijn er echt maar een beperkt aantal bedrijven te vinden via google die dit doen.f
Het lijkt mij toch dat er vanuit de bedrijven toch echt wel veel vraag is naar dit soort bedrijven, of zie ik dit verkeerd ?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Broslo
Broslo
Ik hoor vaak van chauffeurs dat ze balen dat ze geen electrische palletwagens hebben omdat dit financieel niet op te brengen is door de transportbedrijven ( dikke 5000 euro ). Nou lijkt het mij toch dat het leasen van dit soort hulpmiddelen mogelijk zou moeten zijn, alleen tot mijn grote verbazing zijn er echt maar een beperkt aantal bedrijven te vinden via google die dit doen.f
Het lijkt mij toch dat er vanuit de bedrijven toch echt wel veel vraag is naar dit soort bedrijven, of zie ik dit verkeerd ?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29282-palletwagenlease-hoe-denken-anderen-hierover/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag